Alkoi kuskinpuolen ovi oirehtimaan. Ei aukea ulkoa. Kun laittaa virran päälle - kaikki lukot napsahtaa parikertaa. Päälle ja pois... Eikä sitten pääse kuskinpuolelta sisään... Viisaita neuvoja ???? Merkkikorjaamolle en mene.
Carina E ovenlukko reistailee
11
3190
Vastaukset
- keskuslukkoa?
Jos sitä meinaat, niin luultavasti maadotus häikkää/kosketus ongelmaa keskuslukonohjain yksikössä siinä kuskin ovessa.
Eli ovi paneli auki, ja katsomaan johdotuksia.
Kannattaa katsoa myös ensin että onko pihat ehyet siellä saranapuollella, eli oven ja karmin välillä. - Korolla
Kääntyykö sisäpuolinen lukitusvipu kumpaankaan suuntaan?
Et siis saa ovea ollenkaan auki?
Joudut purkamaan oviverhoilun paikallepäin ja avaamaan oven puoliväkisin. Ota koko lukko irti ja vaihda sinne se katkennut jousi. - JosseE
ei aukea. Oli parikertaa pahvit ja kaikki pois. Kerran alkoi pelittään mutta kun kaikki oli takaisin ei sitten taas. Ei vaikuta sähkövialta. Eli jos vaikka akun kaapelit on irti ja lukot jää auki, niin tämä kuskin ovi on ja pysyy lukossa. Siis sisältä päin aukeaa ihan normaalisti.
Punalätkällä merkitty pikkuvipu ei liiku koko matkaa, eli jää jumiin. Mikää näkyvä osa ei tunnu olevan rikki. Jotain lukkolaitteen sisällä irti?- Korolla
sieltä lukon sisältä n.15mm pitkää jousta?
Siitä katkeaa yleensä toisesta päästä lenkki, saattaa olla tippunut myös oven sisälle. - JosseE
Korolla kirjoitti:
sieltä lukon sisältä n.15mm pitkää jousta?
Siitä katkeaa yleensä toisesta päästä lenkki, saattaa olla tippunut myös oven sisälle.se lukkolaite helppo purkaa? Siis, itse se paketti joka on osittain näkyvissä oven sivulta. Joutuuko poraamaan auki niiteistä?
- Korolla
JosseE kirjoitti:
se lukkolaite helppo purkaa? Siis, itse se paketti joka on osittain näkyvissä oven sivulta. Joutuuko poraamaan auki niiteistä?
On helppo purkaa, ei tarvi porata.
- TuNiNgCaRiNa, Vm -93
Meillä oli sama ongelma. Jätkäkaverini purki kuskinpuolen lukon, pudisti sen ja laittoi takasin paikalleen.
- Pudistaja. hahhahh!!
Sinun jätkäkaverisi "pudisti" lukon? Se sinun impokaverisi "pudisti" parasta kaveriaisi hanuriin, koska itse olet semmoisen näköinen haaska, ettei sillä ota eteen sinun kanssasi. Hahhahhahhhhaahaaahhahhahhahhaah!!!!!
- t34t43t34t
taidat itse haaveilla tällaisesta kohtaamisesta. taidat olla umpihomo.
- Ahtimet
Kuulostaa sähkö puolen vialta. Sama vika taitaa vaivata, myös umpihomoa
- carinisti
En ole ikinä Carina E:n ovia lukinnut, vain auton avaimet pois virtalukosta ja ylimääräiset tavarat pois näkyvistä, ei ole kukaan koskaan autoa vienyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818