3 kysymystä?

Mielellään asiallista....

1. Olisiko pikkulasten Dingoa ollut koskaan ilman Hanoi Rocksia(porilaisetkin uskalsivat pistää meikkiä...)
2. Kovan näköiset kundit teki levyn "Purppuraa", sitähän se oli... ois kiva tietää myynti?
3. Missäs festareilla, siis kunnon festareilla, Dingon oot bongannut, niinpä? niin ja mones come-back on käynnissä?
Vastaa oikein niin oot todellinen fani....

11

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailmaa jo nähnyt

      1) Kyllähän nyt ainakin keikalla meikkaavia & huivi & kiilto jne...(gosse) bändejä oli ennen Hanoi Rocksia ja Dingoa Suomessakin (jopa Porissakin). Ei tietenkään mitenkään tuossa mittakaavassa pinnalla mutta livenä näitä näki.

      2) Mietipä nyt vaikka Hendrixin Jimpan tai Purplen tuotantoa tai yleensä tota rokin historiaa. Asioita on aina ollut ja aina tulee olemaan & menemään. Dingon myyntiluvuista ei ole hajuakaan. Luultavasti kuitenkin enemmän kuin monella muulla?

      3) En livenä tänä vuonna missään festarilla. Muistaakseni noissa buffeissa ainakin DBLT: ssa ? ja Raumanmerellä ? Ainakin ne näyttää keikkailevan sellaisissa mestoissa että monen pikku ja isommankin rokkipojun bändi varmaan itse maksaisi kun pääsisi ko. latoihin.
      Come-backit on aina katsojien ja erityisesti kateellisten silmissä.
      En ole mikään Dingo fani mutta sen verran monta vuosikymmentä rock and roll juttuja seurannut & elänyt yms... että näitä juttuja - kuten Dingoakin osaa arvostaa - vaikkei toi musa kuulu itsellä varmastikaan rakkaimpaan osastoon.

    • see ya

      Syvää myötähäpeää tunnen, tosin onhan heillä maailmaa nähnyt manageri, heh heh . En ystävä hyvä lähtisi vertaamaan yhtyeen suorituksiaan Henkkaan. Mutta miksi uho? haastattelut? julkisuus?...Keskittykää musiikkin pojat tai miehe..Kaikki tämä suurella huumorilla, kyl se siit...Next comeback will be about `2010....

      • !!!

        Kyl Dingol menee lujaa... Täs vuoden verran oon kiertäny keikoilla ERITTÄIN aktiivisesti ja sen olen huomannut, että yleisön määrä senkun vain lisääntyy! Ja meitä kiertäviäkin on tullut lisää:)
        Jonkun mielest Dingon comebackit on naurettavia, mut niin on Nykäsenki! Ja tekeehän ulkomaan staratki niitä, eikä niitä sen enempää tuomita ja arvostella!! Keep on Rocking DINGO!


      • Elko Aulamaa
        !!! kirjoitti:

        Kyl Dingol menee lujaa... Täs vuoden verran oon kiertäny keikoilla ERITTÄIN aktiivisesti ja sen olen huomannut, että yleisön määrä senkun vain lisääntyy! Ja meitä kiertäviäkin on tullut lisää:)
        Jonkun mielest Dingon comebackit on naurettavia, mut niin on Nykäsenki! Ja tekeehän ulkomaan staratki niitä, eikä niitä sen enempää tuomita ja arvostella!! Keep on Rocking DINGO!

        Oli todella loistavaa verrata Dingon comebackeja Matti Nykäsen comebackeihin. Aivan samaa sarjaa ovat molemmat!


      • !!!
        Elko Aulamaa kirjoitti:

        Oli todella loistavaa verrata Dingon comebackeja Matti Nykäsen comebackeihin. Aivan samaa sarjaa ovat molemmat!

        Dingos kaikki ammattimuusikoita ja Dingoa mennään kuunteleen MUSIIKIN takia, eikä vaan sen takii, et halutaan nähdä Suomen strippaava mäkikotka... Sitä vaan halusin viestittää, et miks Nykäsen paluista ei niin pal rutista, vaikka mies ei osaa edes laulaa! Toki eihän Nykäsel varsinaist comebackia ole ollutkaan, ku tasaseen tahtiin se tekee jotain tosi idioottimaista ja pääsee lööpeihin!
        Mut maku asioista ei voi kiistellä:)Lahjattomat tykätköön Nykäsestä;)


      • ...samaa...
        !!! kirjoitti:

        Dingos kaikki ammattimuusikoita ja Dingoa mennään kuunteleen MUSIIKIN takia, eikä vaan sen takii, et halutaan nähdä Suomen strippaava mäkikotka... Sitä vaan halusin viestittää, et miks Nykäsen paluista ei niin pal rutista, vaikka mies ei osaa edes laulaa! Toki eihän Nykäsel varsinaist comebackia ole ollutkaan, ku tasaseen tahtiin se tekee jotain tosi idioottimaista ja pääsee lööpeihin!
        Mut maku asioista ei voi kiistellä:)Lahjattomat tykätköön Nykäsestä;)

        ...mieltä. jaksaakoon vain suomen dingo edelleenkin ja pitkään...terv keski-ikäinen mökinrakentaja ja kippari...


      • Toippari
        ...samaa... kirjoitti:

        ...mieltä. jaksaakoon vain suomen dingo edelleenkin ja pitkään...terv keski-ikäinen mökinrakentaja ja kippari...

        Ehkä sillon tulee dingon 5 levy.Jostainhan kaikki alkaa.Uskoisin ensivuonna hyvään levyyn.olen kuullut,et tulis sekä Even,et Dingon levyt.Luulen,et sinä olet 2010.Olet vieläkin myötä häpeävämpi,sulla ei seiso enään,olet pälvikalju,juot samariiniä sappivaivoihin ja juokset lääkärissä.peräpukamat vuotaa ja masennus valtaa mieltä.Mutta mene sitten kauppaan ja kysy,JOKO SE TULI?SE helpottaa.


    • Miel...

      Ei vastauksia. Miks olisin kateellinen ylipainoiselle "Läski Neumannille tai Pertille. heh heh"...ja levyt eivät myy... se on suosion mittari!

      • eve!

        miten kateellista porukkaa!!!!!!!!!!... jos ei tykätä dingosta mitä vit**a sitä sitten tullaan tälle palstalle...dingo on nyt samassa tilassa kuin yö 5 vuotta sitten ite luin näin;http://www.suezine.fi/liveraportit?t=1&sid=316
        katsokaa tuo ja lukekaa tarkkaan....
        on ymmärrettävää että dingolla on faneja 80 luvulta että kuin myös tältä uudemalta sukupolvelta mutta ei tätä palstaa oo haukkumiseen tehty...XDjuna on liikahtanutXD


    • Parittaja

      Lähetäänkö vaikka tosta Raumameren juhannus,Kalajoen juhannus, Keskustori kukkais rock,Hamina Tattoo,DBTL,ym,ym.Kyllähän ukot veivaa ihan täpöt.Ainiin Tango markkinat (ROKKI alue)yms yms.Ei kannata olla niin kauhian nekatiivinen.Ota rakas asioista selvää,äläkä spekuloi.

    • PARITTAJA

      Ja levy on myynyt 8900kpl.Eli ei nyt ihan kauheen paska niin pitkän tauon jälkeen.Ja siinä mielessä positiivistä,et levy sentään tuli, vaikka uudella kokoonpanolla.Vanha pumppuhan ei tehnyt 10 vuoteen levyn levyä.Ja eks se Merkkari myynyt jotain 23000 levyä.Ja toi meikki homma on aika huvittavaa lässytystä.KAiKkihaN MEIKKaa jopa siNÄ.Mutta kerrotko mulle,et mikä sen Andyn ja Monroen ne ihan omat nimet oli?Ja tieks mitä ne käyttää?Kutsuisin heitä mielummin vaikka shokeeraavat sukkahousukostajat jotka kulkevat hepoilla.Aika velikultia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe