mistä sellaisen kansion oulun alueella edullisesti saisi, postiltako vai tilaamalla ym.
keräilykansio
5
872
Vastaukset
- postimerkkiliikkeestä
saa tilattua Suomikansion tai edullisemman säiliökirjan tarpeesta riippuen. On niitä ollut kirjakaupoissakin joskus.
- löytyy
Suomen Postilta. Niissä on asialliset taskut ja kuvat.Sais vielä olla paikat eri paperilaaduillekin ym. versiolle.
- niitä löytyy
jos ei ole turhan ronkeli ja aivan saman asian ajaa.
- mutta väärin
Paperin tulisi olla happovapaata tai saattaa merkit, halvatkin ruskettua. Eli katso vaikka Lapen nettisivuilta, muitakin vastaavia löytyy.
http://www.filatelia.net/ kurkkaa vaikka täältä, löytyy kaikenlaista asiaa keräilystä.
- Vinkki234
Osta ehdottomasti LaPen verkkokaupasta. Sieltä saa edullisesti säiliökirjoja ja postitus tapahtuu yleensä Faberge-blokilla, joka on loistoleimattuna melko hyvä keräilykohde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752