tämäkin tanssipaikka juttu ottaa uusiksi,kun joku tollukka sen kehtasi poistaa ilman pätevää syytä?
Sinä joka et tajunnut sen aloituksen humoristista taustaa olet nyt minulle selityksen velkaa.
tosikkomaisuus ei ole hyve,vaan se katsotaan paheeksi jonka poistamiseen minä olen pyrkinyt.
Sinä joka et tajunnut sen aloituksen humoristista taustaa olet nyt minulle selityksen velkaa.
tosikkomaisuus ei ole hyve,vaan se katsotaan paheeksi jonka poistamiseen minä olen pyrkinyt.
Vastaukset 13
Vanhimmat
tuntuu entistä nautittavammalta. Mistä lie saanukkin ihanan tanssikuumeen ?
Ennen muinoin vattukylän joka lavossa latotanssattiin. Liekö sitä perua ?
en ole syntyperäinen vattukylänen,niin en voi sitä sanoa mistä tanssikuume on peräisin.
Eivätkö ne olleetkaan nurkkatansseja tai muita vastaavia.Minä tiedän kyllä kuka siellä on tämänkin
kommentin kirjaillut,mutta en paljasta sitä muille kirjoittajille.
sinä tiedät kommenttien kirjoittajien henkilöllisyydet ootko saatana nuin tyhymä oikea pässi.
helvetin nuija sinäkin luulet olevasi.Pidä vain mölyt mahassa että oot lahin aikana lihava.
maaliman kukkakepit täällä vinkuu säälittävää.
mammanpoika äiteen helmoihin vielä kasvamaan.
sinäkin, vai??? Mietippä aina nuo kommentit etukäteen, vaikka vedätkin herneen nenään...
Kamalaa tekstiä! Flikka paheksuu nyt kyllä todella! Ehkä niihin poistatuksiin on ollut syynsä, ja eihän se foorumi niitä varmasti ilman syytä poista, vaikka joku kuinka haluaisi ne poistettavaksi.
enään paljaamaan meitä naitia.Te on tillälailla että tulla ei ole tenjälkeen ABC:lle mitään atiaa,kun minä olen tiellä.
oli se niin säälittävä aloitus että joutikin pois.
siinä samassa pois tältä palstalta,kun et osaa keskustella asiallisesti.
päätät.Katseleppas omia sepustuksias.
voi jorkki