Kysymys

JaloK

Arvatkaa kenen Suomalaisen kappaleita soitettiin viime vuonna eniten maailmassa? Kerron kun tulee riittävästi vastauksia.

19

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sievineiti

      En voi millään arvata, mutta mä arvaan Lordi: Hard rock hallelujah. XDD

      • Ward

        HIM.


      • Telle
        Ward kirjoitti:

        HIM.

        Tietysti T. Kansa


    • Veikko V

      Värttinä

      • Ralle

        HIM se on.


      • Hillevi H
        Ralle kirjoitti:

        HIM se on.

        Marion teki Saksassa hienon uran. Marion.


      • Ville V
        Hillevi H kirjoitti:

        Marion teki Saksassa hienon uran. Marion.

        HIM se on. Vastaus on niin selvä, että kukaan ei viitsi vastata.


    • The Rasmus

      The Rasmus

      • Desi

        The Rasmus se on tai HIM. Lordi ei ollut viime vuonna niin tunnettu.


      • Jesse G
        Desi kirjoitti:

        The Rasmus se on tai HIM. Lordi ei ollut viime vuonna niin tunnettu.

        HIM


    • JaloK

      Ettehän te iskelmä/popmusiikkipeelot tajua mitään. Teidän mielestänne Tapani Kansa on Suomen paras laulaja, Linda Lampenius paras viulisti, Markku Johansson paras trumpetisti ja HIM ta Rasmus soitetuin Suomalainen maailmassa. Mikään muu ei mahdu pienen maailmanne sisään. Soitetuin Suomalainen maailmassa on ylivoimaisesti Jean Sibelius. Viihdemusiikin peelot eivät pääse kuin murto-osaan siitä kuinka paljon Sibeliusta soitetaan. Sibelius valtaa sijat 1-7 soitetuimmissa kappaleissa. Maailmanne on todella pieni!

      • PÖH!

        Oopperapeelo pääsi taas näyttämään ylivertaisuutensa tietämyksessä ja kaikessa muussakin.


      • JaloK
        PÖH! kirjoitti:

        Oopperapeelo pääsi taas näyttämään ylivertaisuutensa tietämyksessä ja kaikessa muussakin.

        Pöh vastasi todella nopeasti viestiini. Etpä kuitenkaan osannut vastata alkuperäiseen kysymykseeni. Pidit kai vastausta itsestään selvänä. Kyllä sinäkin tavallisen taukki olet kun pidät sitä Tapani Kansaa Suomen parhaana laulajana. Kuuntele hieman taidemusiikkia ja taidelaulajia, jos suinkin keskittymiskykysi riittää. Se kannattaa.


      • PÖH!
        JaloK kirjoitti:

        Pöh vastasi todella nopeasti viestiini. Etpä kuitenkaan osannut vastata alkuperäiseen kysymykseeni. Pidit kai vastausta itsestään selvänä. Kyllä sinäkin tavallisen taukki olet kun pidät sitä Tapani Kansaa Suomen parhaana laulajana. Kuuntele hieman taidemusiikkia ja taidelaulajia, jos suinkin keskittymiskykysi riittää. Se kannattaa.

        Olet ylimielinen kulttuuriyliego joka ei hyväksy toisten mielipiteitä !
        MINUN mielestä Tapsa on paras. Sinun ei tarvitse olla samaa mieltä.
        Sitäpaitsi minulla on Jorma Hynnisen " 20 suosikkia "- kokoelmalevy. Esim. tälläisiä lauluja sillä levyllä on : "Pai, pai paitaressu", "Soi vienosti murheeni soitto", ""itkevä huilu", " Elämälle", "Merellä", "Tunturilaulu"....

        Onhan hän upea laulaja ja varmasti mestari alallaan klassisellanmusiikin tulkitsijana, mutta minua miellyttää enemmän T.Kansa ja hänen tyylinsä, äänensä ja laulunsa.


      • Telle
        PÖH! kirjoitti:

        Olet ylimielinen kulttuuriyliego joka ei hyväksy toisten mielipiteitä !
        MINUN mielestä Tapsa on paras. Sinun ei tarvitse olla samaa mieltä.
        Sitäpaitsi minulla on Jorma Hynnisen " 20 suosikkia "- kokoelmalevy. Esim. tälläisiä lauluja sillä levyllä on : "Pai, pai paitaressu", "Soi vienosti murheeni soitto", ""itkevä huilu", " Elämälle", "Merellä", "Tunturilaulu"....

        Onhan hän upea laulaja ja varmasti mestari alallaan klassisellanmusiikin tulkitsijana, mutta minua miellyttää enemmän T.Kansa ja hänen tyylinsä, äänensä ja laulunsa.

        Kuinka hieno oli Tapsan esitys Elokuu laulusta Iskelmä-Finlandia konsertissa? Moni ollut sitä mieltä, että huonosti meni. Kamalaa kuunneltavaa.


      • PÖH!
        Telle kirjoitti:

        Kuinka hieno oli Tapsan esitys Elokuu laulusta Iskelmä-Finlandia konsertissa? Moni ollut sitä mieltä, että huonosti meni. Kamalaa kuunneltavaa.

        Se kappale oli hieno, hyvää laulutaitoa ja tarkkaa korvaa vaativaa verrattuna muiden esityksiin. Tapsa lauloi sen kauniisti ja tunteikkaasti. Esitys miellytti minua, vaikakin se Delilah oli vielä komeempi veto Tapsalta.


      • Telle
        PÖH! kirjoitti:

        Se kappale oli hieno, hyvää laulutaitoa ja tarkkaa korvaa vaativaa verrattuna muiden esityksiin. Tapsa lauloi sen kauniisti ja tunteikkaasti. Esitys miellytti minua, vaikakin se Delilah oli vielä komeempi veto Tapsalta.

        Katso viestiketjua Tapani Kansan laulu! Useimpien mielestä Kansan laulu oli kauheaa. Ääni vapisi ja huojui. Jorma Hynninen olisi laulanut laulun varmaan upeasti.


      • JaloK
        Telle kirjoitti:

        Katso viestiketjua Tapani Kansan laulu! Useimpien mielestä Kansan laulu oli kauheaa. Ääni vapisi ja huojui. Jorma Hynninen olisi laulanut laulun varmaan upeasti.

        Laulu oli laulutaitoa ja hyvää korvaa vaativa. Siksi Tapani Kansa epäonnistui siinä.


    • Einar S

      Mansikkapaikassa Tapsa epäonnistui myös laulaessaan Akselin ja Elinan häävalssin. Esitys oli kaikin puolin huono.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe