Moi!
Uusi harrastus on aloitettu...
Miten siis lannoittaisin parhaiten (hinta/laatu)? Ostin Seran nestemäistä kasvilannoitetta, mutta jäin miettimään olisi pitänyt ostaa juuren viereen upotettava tabletti. Vai pitääkö/ voiko niitä molempia käyttää samaan aikaan?????
Kasvien lannoittaminen
4
770
Vastaukset
- Kasvitar
Pieni täsmennys ;) kyseessä siis akvaariokasvit ;)
- ludwigia
minun mielestäni on saviturvepallot pohjaan, pmdd veteen pari kertaa viikossa ja hiilidioksidilevitin. Näissä on hinta-laatu suhde kohdallaan kun tekee pallot itse ja tilaa ainekset tuohon pmdd-lannoitukseen ja sekoittaa senkin itse. Tarvikkeita näihin saa esim. Suomen akvaariotekniikan webkaupasta.
Toiset kasvit hyödyntävät vedessä olevan lannoitteen ja toiset pohjassa olevan, joten molemmat on siis hyvä olla.
- harakka1
Akvaarioni toimi nestemäisellä lannoitteella todella hyvin. Sitten erehdyin laittamaan seran pohjatabuja ja levän määrä lisääntyi melkoisesti. Oikein huomasi että ne kohdat missä tabu oli, levää tuli lasiin.
Ikinä en enää laita!- lukenut jostain
Miten on toimiiko pelkällä nestemäisellä jos sen laittaa ruiskulla pohjahiekkaan. Muistaisin lukeneeni jostain. Jos ei ole kuin pohjasta ravinteita ottavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512