Moi!
Uusi harrastus on aloitettu...
Miten siis lannoittaisin parhaiten (hinta/laatu)? Ostin Seran nestemäistä kasvilannoitetta, mutta jäin miettimään olisi pitänyt ostaa juuren viereen upotettava tabletti. Vai pitääkö/ voiko niitä molempia käyttää samaan aikaan?????
Kasvien lannoittaminen
4
791
Vastaukset
- Kasvitar
Pieni täsmennys ;) kyseessä siis akvaariokasvit ;)
- ludwigia
minun mielestäni on saviturvepallot pohjaan, pmdd veteen pari kertaa viikossa ja hiilidioksidilevitin. Näissä on hinta-laatu suhde kohdallaan kun tekee pallot itse ja tilaa ainekset tuohon pmdd-lannoitukseen ja sekoittaa senkin itse. Tarvikkeita näihin saa esim. Suomen akvaariotekniikan webkaupasta.
Toiset kasvit hyödyntävät vedessä olevan lannoitteen ja toiset pohjassa olevan, joten molemmat on siis hyvä olla.
- harakka1
Akvaarioni toimi nestemäisellä lannoitteella todella hyvin. Sitten erehdyin laittamaan seran pohjatabuja ja levän määrä lisääntyi melkoisesti. Oikein huomasi että ne kohdat missä tabu oli, levää tuli lasiin.
Ikinä en enää laita!- lukenut jostain
Miten on toimiiko pelkällä nestemäisellä jos sen laittaa ruiskulla pohjahiekkaan. Muistaisin lukeneeni jostain. Jos ei ole kuin pohjasta ravinteita ottavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt201714