Kukkatarha

näyttävämpi

Mitkä kauppiaat myy edullisimpia syysistutettavia kukkasipuleita.Kyseeseen ei tule Hongongit koska niissä on suppea sipulivalikoima.Ostan noin tuhat kukkasipulia niin siihen pitää olla jo valikoimaa.

6

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postissa kotiin

      Kauppilan uuden syyskuvaston, erilaisia sipulikukkia, aivan "sairaan" ihania, tekisi mieli tilata melkein kaikkia, edullisia jättipakkauksia joukossa ja uutuuksiakin.

      Tässä sivut, josta voi tilata ilmaisen kuvaston:

      http://www.kauppila.fi

    • postissa

      Kauppilan uuden syyskuvaston, erilaisia sipulikukkia, aivan "sairaan" ihania, tekisi mieli tilata melkein kaikkia, edullisia jättipakkauksia joukossa ja uutuuksiakin.
      tässä sivut, joilta voi tilata ilmaisen kuvaston:

      http://www.kauppila.fi

      • tilaa

        Silläkin postimaksulla ostaa kukkakaupoista monta monta sipulia.


      • että laski
        tilaa kirjoitti:

        Silläkin postimaksulla ostaa kukkakaupoista monta monta sipulia.

        miten vain, aina jossain häviää ja jossain hyötyy.
        Viime vuonna ostin eri paikoista halvalla, sain osittain vähän huonoja
        sipuleita, eli hukkaan meni jonkun verran rahaa.
        Toissa vuonna sain laatusipuleita, kun tilasin niitä juuri tuolta Kauppilasta.
        Eli vaikka tuli pieni postimaksu päälle, voitin huimasti tuloksessa.
        Ajattelen näin, että jos kerran näen kaiken vaivan, tulos pitää olla varmasti hyvä.
        Ei kukaan huonoista langoista ala nuttuakaan kutomaan.
        Olen saanut olla ylpeä ja onnellinen hienoista
        tuloksista, laatusipulien ansiosta kukat ovat terveitä, komeita ja reheviä.
        Ja rakkaassa harrastuksessani en ala tinkimään muutamaa euroa tai muutamaa kymmentä euroa laadun kustannuksella. Valitsen niiä väri- ja lajiyhdistelmiä, joita makuni tai mieltymykseni "vaatii", maksoi se pussi 8 tai 10 euroa, 3 tai 5, katsonhan niitä kukkia monta vuotta puutarhassani !
        Pitkällä juoksulla hinta halpenee, vaikka kerralla menoerä tuntuisi suurelta.


      • perässä
        että laski kirjoitti:

        miten vain, aina jossain häviää ja jossain hyötyy.
        Viime vuonna ostin eri paikoista halvalla, sain osittain vähän huonoja
        sipuleita, eli hukkaan meni jonkun verran rahaa.
        Toissa vuonna sain laatusipuleita, kun tilasin niitä juuri tuolta Kauppilasta.
        Eli vaikka tuli pieni postimaksu päälle, voitin huimasti tuloksessa.
        Ajattelen näin, että jos kerran näen kaiken vaivan, tulos pitää olla varmasti hyvä.
        Ei kukaan huonoista langoista ala nuttuakaan kutomaan.
        Olen saanut olla ylpeä ja onnellinen hienoista
        tuloksista, laatusipulien ansiosta kukat ovat terveitä, komeita ja reheviä.
        Ja rakkaassa harrastuksessani en ala tinkimään muutamaa euroa tai muutamaa kymmentä euroa laadun kustannuksella. Valitsen niiä väri- ja lajiyhdistelmiä, joita makuni tai mieltymykseni "vaatii", maksoi se pussi 8 tai 10 euroa, 3 tai 5, katsonhan niitä kukkia monta vuotta puutarhassani !
        Pitkällä juoksulla hinta halpenee, vaikka kerralla menoerä tuntuisi suurelta.

        juokseminenkin, sekä aikaa että rahaa.
        Kukkakuppojen sipulit ovat usein kalliimpiakin kuin nettipuutarhakauppojen tarjoukset ja nettipuutarhakaupoissa on paljon enemmän erilaista tarjontaa kuin kaupoissa, myös erikoisuuksia ja uutuuksia.
        Eikä niillä ole varaa myydä huonoa, asiakkaat loppuvat jos niin tekee.
        Istutus- ja hoito-ohjelehtisiä tulee halutessa mukana paketeissa olevien lisäksi ja usein ne ovat jo kuvastoissa.
        Olen ollut oikein tyytyväinen tähän helppoon ja mukavaan tapaan, voi sitä paitsi rauhassa kotona suunnitella istutuksia eri vaihtoehtojen välillä.
        Toisenmielisiä saa vapaasti olla, ehkä joku on pettynytkin, omien kokemuksieni perusteella olen nettikaupan tyytyväinen asiakas.
        Mitään muuta en ole koskaan tilannut netistä, olen ollut vähän ennakkoluuloinen, mutta kalkkiskin voi muuttua....


      • Puutarhakeiju, 85kg
        että laski kirjoitti:

        miten vain, aina jossain häviää ja jossain hyötyy.
        Viime vuonna ostin eri paikoista halvalla, sain osittain vähän huonoja
        sipuleita, eli hukkaan meni jonkun verran rahaa.
        Toissa vuonna sain laatusipuleita, kun tilasin niitä juuri tuolta Kauppilasta.
        Eli vaikka tuli pieni postimaksu päälle, voitin huimasti tuloksessa.
        Ajattelen näin, että jos kerran näen kaiken vaivan, tulos pitää olla varmasti hyvä.
        Ei kukaan huonoista langoista ala nuttuakaan kutomaan.
        Olen saanut olla ylpeä ja onnellinen hienoista
        tuloksista, laatusipulien ansiosta kukat ovat terveitä, komeita ja reheviä.
        Ja rakkaassa harrastuksessani en ala tinkimään muutamaa euroa tai muutamaa kymmentä euroa laadun kustannuksella. Valitsen niiä väri- ja lajiyhdistelmiä, joita makuni tai mieltymykseni "vaatii", maksoi se pussi 8 tai 10 euroa, 3 tai 5, katsonhan niitä kukkia monta vuotta puutarhassani !
        Pitkällä juoksulla hinta halpenee, vaikka kerralla menoerä tuntuisi suurelta.

        Juuri noin olen minäkin ajatellut.
        Ostan juuri sitä mikä itseäni miellyttää ja josta nautin sitten monta vuotta.
        Kompromissit tulevat kaikkein kalliimmaksi = halpaa hintaa laadun kustannuksella.
        Ennemmin ostan vaikka vähän, mutta hyvää ja mistä todella tykkään, kuin paljon yhdentekevää halvalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe