hiekkasärkät

merisärkkä

Kävin merisärkkä baarissa viime pe. Missä oli discoista kaikki valot ja savukoneet sun muut? Jotenki disco ankeeta ilman kunnon valoja.. :) Sit siellä oli joku baari missä heiluttiin pöydillä tanssimassa, ja siellä kun kävi toivomassa jotain musiikkia niin ne sano että soittaa ainoastaan suomalaista, mutta mitään hyvää suomalaista ei löytynyt, ja siellä kuitenki soi joku bon jovin jytkyversio! Ja karaokepaikan isäntä tuijotti mun tissejä vaan ku menin viemään karaokelappua ja palvelu oli hidasta! no pitää vaan yrittää sopeutua pohjanmaalle... Siellä paikassa oli oikeestaan aika vähän ihmisiä, talvella siellä tuskin on ketään?

Ja ihan älytöntä että lähin automaatti oli jossain 8km päässä kalajoen keskustassa, kuulemma tulee kalliiksi automaatin ylläpito talvisin, joten ei kannattavaa. Edes ABC asemalta ei yhtä automaattia löytynyt! prkl.

minkälaisia kokemuksia muilla on kalajoen hiekkasärkiltä?

26

7028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otto-

      maatteja ole muillakaan abc-asemilla vaikka kävijöitä luulisi riittävän,aivan ympäri vuoden.aika rasittavaa lähteä etsimään ja kyselemään kun pankkikortti nyt ei kuitenkaan vielä kelpaa aivan jokapaikkaan.

    • ihmetyttää

      Aloin ihmetteleen kun se karaokeisäntä oli niin kiinnostunut sun rinnoista, voisitko laittaa kuvan nettiin ja linkin tänne, missä olisit ne samat kuteet päällä.
      Tulee vaan väkisinkin mieleen, että itse kuvittelit rintojesi olevan jotenkin erityisen kiinnostavat.

      • vastata.....

        No olihan mun paita siis toppi aika alhaalla ku se isäntä katteli. Ja en muuten mitään kuvia tänne laita.. Emmä haluu ajatella mitenkää että mun tissit ois jotenki kiinnostavat, joten nyt loppu tää puheenaihe!


      • ihmetyttää
        vastata..... kirjoitti:

        No olihan mun paita siis toppi aika alhaalla ku se isäntä katteli. Ja en muuten mitään kuvia tänne laita.. Emmä haluu ajatella mitenkää että mun tissit ois jotenki kiinnostavat, joten nyt loppu tää puheenaihe!

        Anonyymina esiintyminen innoittaa joskus kirjoittelemaan turhia viestejä eli ei ollut tarkoitus loukata.
        En minä kasvotusten ole läheskään noin ilkeämielinen.


      • kehitysmaata

        meillä ei oo mittää.


    • kalajoelle

      Pöydillä tanssimista!

      Sellasta paikkaa oon etsiny!
      Saako kuka vaan tanssia vai oliko ne jotain esitanssijoita?

      • tosiaan kyllä

        saa tanssia pöydillä kuka vaan kunhan on siinä kunnossa että siellä pysyy. varmaan moni on tippunutkin :D
        savua ei tosiaan taida olla discopuolella, kyllähän niissä varmasti paranneltavaa on... rokkipuoli ja discopuoli on jälkikäteen lisätty merisärkille, varmaan houkutellakseen nuorempaakin porukkaa joka yleensä menee dyyniin. mutta sieltä dyynistä löytää niitä valoja ja savua jos sitä kaipailee.


      • Missä??
        tosiaan kyllä kirjoitti:

        saa tanssia pöydillä kuka vaan kunhan on siinä kunnossa että siellä pysyy. varmaan moni on tippunutkin :D
        savua ei tosiaan taida olla discopuolella, kyllähän niissä varmasti paranneltavaa on... rokkipuoli ja discopuoli on jälkikäteen lisätty merisärkille, varmaan houkutellakseen nuorempaakin porukkaa joka yleensä menee dyyniin. mutta sieltä dyynistä löytää niitä valoja ja savua jos sitä kaipailee.

        Siis onko siellä merisärkkä baarissa 2 paikkaa missä saa tanssia pöydillä? se missä mä olin "tanssimassa" pöydillä ei kyllä rockmusiikkia ollu nähnytkään. Bon jovin disco-versiot ja lea laven vaan raikas :)

        Helsingin onnelassa sai (piti) myös tanssia pöydillä, mutta en kyllä muista minkälainen paikka se oli... Jotain tiktakkii tais sielläki soida.

        Ehkä ne soittaa tollasta paskamusaa sen takia siellä ettei asiakkaat liikaa humalapäissään innostu, kaikki tunkee pöydille ja kohta tarttiski jo ambulanssia paikalle..


      • Lenzu*
        Missä?? kirjoitti:

        Siis onko siellä merisärkkä baarissa 2 paikkaa missä saa tanssia pöydillä? se missä mä olin "tanssimassa" pöydillä ei kyllä rockmusiikkia ollu nähnytkään. Bon jovin disco-versiot ja lea laven vaan raikas :)

        Helsingin onnelassa sai (piti) myös tanssia pöydillä, mutta en kyllä muista minkälainen paikka se oli... Jotain tiktakkii tais sielläki soida.

        Ehkä ne soittaa tollasta paskamusaa sen takia siellä ettei asiakkaat liikaa humalapäissään innostu, kaikki tunkee pöydille ja kohta tarttiski jo ambulanssia paikalle..

        ns. "suomirokki-baari"

        Heillä vaan välillä menee ilmeisesti sekaisin mikä on suomalaista ja mikä ulkolaista :)

        Tv. kalajokinen


      • ite käynyt
        Missä?? kirjoitti:

        Siis onko siellä merisärkkä baarissa 2 paikkaa missä saa tanssia pöydillä? se missä mä olin "tanssimassa" pöydillä ei kyllä rockmusiikkia ollu nähnytkään. Bon jovin disco-versiot ja lea laven vaan raikas :)

        Helsingin onnelassa sai (piti) myös tanssia pöydillä, mutta en kyllä muista minkälainen paikka se oli... Jotain tiktakkii tais sielläki soida.

        Ehkä ne soittaa tollasta paskamusaa sen takia siellä ettei asiakkaat liikaa humalapäissään innostu, kaikki tunkee pöydille ja kohta tarttiski jo ambulanssia paikalle..

        niin soinut jotain popedaa sun muuta suomalaista.. jospa niillä ei enää nykyään oo niin tarkkaa onko suomalaista vai ulkolaista ja onko se sittenkään niin rokkia :D


      • kuollutta
        ite käynyt kirjoitti:

        niin soinut jotain popedaa sun muuta suomalaista.. jospa niillä ei enää nykyään oo niin tarkkaa onko suomalaista vai ulkolaista ja onko se sittenkään niin rokkia :D

        Kalajoki on tosi tylsä ja kuollut mesta!!
        miksi te hyvät ihmiset haluatte muuttaa tänne???
        no ohan tääl tietty noi hiekat kesällä ihan kivat,mut neki pilataan kokonaan sun muuta...
        onneksi kohta muutan täältä pois.. ^_^


    • siberian

      Edes olla 5 tuntia kauempaa josain kalajoella? pizzatki maksaa hunajaa ja samoin kaikki tanssiliputki 12e!! ei ikään enää kalajoelle!

      • Sunny beach

        Se tuntuu kalliilta kun ei ole rahaa tottunut käsittelemään. Piruako te pers'aukiset siellä yleensä edes pyöritte?! Pysykää kotona ja syökää hernevelliä ja kuunnelkaa kasetilta humppaveikkoja.

        Kysy norjalaisilta onko kallista?


    • Eronnut matkaaja

      Kävin tänä kesänä Särkillä ensimmäistä kertaa.

      Olen kolmevitonen mies Helsingistä, ja erosin kevällä, joten ajattelin käydä hieman pyörällä katsomassa Suomen kesää.

      Olin Särkillä kolme yötä heinäkuussa, ja tussua ainakin tuli hyvin.

      Kerran paikalliselta, kerran kotimaiselta ja kerran saksalaiselta turistilta.

      Ensi kesänä uudelleen!

      • paikallisen nimen vielä

        jolta sitä pesää irtosi? Niin me muutkin tiedettäis pitää hätävarana? ;)


    • siilityttö55

      Mullon ABC kortti mää saan sillä rahaa

    • paras paikka maailmassa mel...

      Niin, kun Kalajoelle menee sinne mennään yleensä mahtavien hiekkarantojen vuoksi.

      Ne hiekkarannat, jotka jatkuvat kilometri tolkulla ne ne ovat mahtavat ja meri! Se meren raikastuulahdus!

      Suomen hienoin paikka kesällä.

      Jos disco -elämää hakee, niin ei Kalajoen hiekkasärkiltä voi
      odottaa jotain hesan pintapaikan meininkiä.

      Kalajoen rantaelämästä siitä, siellä kannattaa nauttia.

      Mikä onkaan ihanampaa, kun löhöillä hiekkarannalla, pulahtaa mereen uimaan...illalla syödä näköalaravintolassa, sen jälkeen käveleskellä vaikka kuun hohteessa pitkin merenrantoja varpaat vedessä kilometrilla kaupalla...hengitellä raikasta merielämää.

      Sitä kannattaa etsiä Kalajoen heikkasärkeiltä!

      Sen on Suomen Yksi Helmi > Kalajoen hiekkasärkät.

      ...mutta discoilupaikka:( >>kantsii mennä jonnekin muualle,
      jos semmoista vain haluaa:-

      • Anonyymi

        Kalajoen hiekat on pilattu ja dyynit raiskattu rakentamalla rannat täyteen hotelleja, mökkejä ja baareja, siitä on mahtavuus ja nauttiminen kaukana. Vertaa vaikka Porin Yyteriin, jossa on samanlaiset maisemat, niin siellä on tajuttu tämäkin asia paremmin. Rannoille rakentamisesta sanoi kaupunginjohtajakin et ”ei tästä mitään Kalajokea olla tekemässä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalajoen hiekat on pilattu ja dyynit raiskattu rakentamalla rannat täyteen hotelleja, mökkejä ja baareja, siitä on mahtavuus ja nauttiminen kaukana. Vertaa vaikka Porin Yyteriin, jossa on samanlaiset maisemat, niin siellä on tajuttu tämäkin asia paremmin. Rannoille rakentamisesta sanoi kaupunginjohtajakin et ”ei tästä mitään Kalajokea olla tekemässä”.

        No eipä siellä kukaan kävis jos ei ois ihmisen kaipaamia palveluja ja ei siellä rannalle ole mitään rakennettu sitte -50 luvun jälkeen.
        Yyterin palvelut on kyllä surkiat, tunkkasia lautamökkejä josta voi jonku jäätelön saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä siellä kukaan kävis jos ei ois ihmisen kaipaamia palveluja ja ei siellä rannalle ole mitään rakennettu sitte -50 luvun jälkeen.
        Yyterin palvelut on kyllä surkiat, tunkkasia lautamökkejä josta voi jonku jäätelön saada.

        Jos ei Hiekkasärkkäin tasokkaita palveluja kaipaa niin kannattaa mennä Lohtajan vattajalle sille vapaalle uimarannale niin yleensä saa olla yksin lokkein kans, kannattaa katsoa ettei lokit syö eväitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei Hiekkasärkkäin tasokkaita palveluja kaipaa niin kannattaa mennä Lohtajan vattajalle sille vapaalle uimarannale niin yleensä saa olla yksin lokkein kans, kannattaa katsoa ettei lokit syö eväitä.

        Sama se on Lapin tutureilla, siellä ne ihmiset viihtyy mihin on rakennettu turisteille palveluja, Levi, Ylläs, Ruka, jne.
        No joka Hiekkasärkillä luonnon rauhaa kaipaa niin samaa hietikkoa riittää Kannuksen Hietajärvelle asti.


    • jolakaki

      ei oo ku 6 kimoletrijå

    • Anonyymi

      VIELÄKS NOI ON HENGISSÄ... ITE KÄYNY TUOLLA VARMAA IHAN PIENENÄ

      • Anonyymi

        ON NE TUU TÄNNE HUUTAAN


    • Anonyymi

      Kommarit tulloo, helemat paukkuu!

    • Anonyymi

      Vieläkö sulla on tissit? Vai oletko nykymuodin mukaisesti jo mies. Tai molempia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2266
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1881
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1322
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1190
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe