23.5 Syntyneillä (N)

IHMISSUHDE?

Miten teillä 23.5 syntyneillä kaksosnaisilla on ihmissuhde asiat mennyt?
Oletteko joutuneet pettymään usein parisuhteissa?
Tunnetteko että olette väärin ymmärrettyjä useinkin?
Ja mitä muuta osaisitte sanoa itsestänne?

6

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksostyttö

      mutta ei tainnutkaan loppuviimeksi niin olla. 15-vuotisesta liitosta erosin juuri äsken.Olen vasta vähän päälle kolmekymppinen ja viettänyt siis puolet elämästäni tämän miehen kanssa. Muita suhteita ei ole ollutkaan. Tulin petetyksi pariinkin kertaan sen suhteen aikana. Ensimmäisellä kerralla annoin anteeksi, toisella en enää voinut vaikka miestäni rakastinkin ja rakastan varmaan edelleenkin jollain tasolla. Ikinä ei itsellä ole tullut mieleenkään häntä pettää vaikka meitä kaksosia kovasti siitä välillä täällä moititaankin. Yhteiselämämme oli parhaimmillaan aiva loistavaa ja ystävyys syvää, kunnes luottamus loppui. Edelleen olemme silti ystäviä. Nyt opetteln yksinelämistä ja välillä on aivan ihanaa, välillä todella masentavaa. Kaipaan toista ihmistä rinnalleni, mutta ajoittain tuntuu etten uskalla luottaa kehenkään tai elää kenenkään muun kanssa kuin exäni. Mutta ehkäpä aika parantelee,näin toivon...

    • 46v härkäpäinen kaksonen

      Aikalailla samoja tuntemuksia kuin edellisellä tytöllä.En ole pettäjätyyppiä ja jotenkin luen itseni enemmän härkiin kuuluvaksi kuin kakksosiin.
      Olen pettynyt kaikissa kolmessa suhteessani kumppaneihini.Tosin ensimmäinen oli kaksonen joka ei osannut olla uskollinen kolmen vuoden aikana.Toinen oli leijona ja häntä en osannut tukea ja kehua niinkuin leijonia tulee "hoitaa",tosin hän on edelleen hyvänpäivän-ystävä.Kolmas ja viimeisin oli vesimies jonka kanssa on kaksi lasta ja joka vei 10 vuotta elämästäni,oman arvon tuntoni ja jolle en kelvannut sellaisenaa vaimoksi.Vesimies on mielestäni oiva kumppani "aidolle" kaksoselle joka minä en ole.
      Tosin näin vanhemmiten olen kyllä huomannut omaavani kaksosen "kujeita" ja iloisuutta,liekö iän tuoma kokemus ja varmuus sitten jo näkyvissä.
      Tälläketkellä elän jo viidettä vuotta lasteni kanssa ilman minkäänlaisia miessuhteita joihin en ole uskaltanut ryhtyä jostain kumman syystä.
      Silti osaan nauttia elämän pienistäkin kohdista ja asioista,ehkäpä juuri siksi kun olen "uusiosinkku".

    • gemmis88

      olen 18v 23.5 syntynyt kaksos nainen.olen joutunut pettymään aina uudestaan ja uudestaan miehiin.. ensin omaan isään kun se vaan häippäs kun olin 3v (ei pidä mitään yhteyttä)..ja poikaystävistä sen verran että kukaan e ole oikeen arvostanut eikä välittänyt musta kunnolla ja oikeista syistä..pettymyksiä siis enimmäkseen mutta kyllä tiedän että ansaitsen parempaa ja tulen vielä sen oikean löytämään!!

      • gemmis88

        Etsin tällä hetkellä pysyvää suhdetta en yhdenillan juttuja,(en pysty luottamaan ventovieraisiin miehiin)..enkä tod. haluu mitään egoisti pelimiestä!!! Mun luonteenpiirteitä on ainakin spontaanisuus,lievä ujous,kiltteys kaikkia kohtaan(tiedän ettei järkevää mutta en voi sille mitään),ja hauskuus hyvässä seurassa,haluan myös pärjätä kaikessa niin hyvin kuin vain mahdollista,koen itseni viailliseksi ja huonoksi tein sitten mitä vaan ja kuinka hyvin vaan ja siksi mulla on ollut jo 2 burn outia lyhyen elämäni 18v aikana.. että sellasta voin itsestäni näin lhyesti kertoa..


      • gemmis88
        gemmis88 kirjoitti:

        Etsin tällä hetkellä pysyvää suhdetta en yhdenillan juttuja,(en pysty luottamaan ventovieraisiin miehiin)..enkä tod. haluu mitään egoisti pelimiestä!!! Mun luonteenpiirteitä on ainakin spontaanisuus,lievä ujous,kiltteys kaikkia kohtaan(tiedän ettei järkevää mutta en voi sille mitään),ja hauskuus hyvässä seurassa,haluan myös pärjätä kaikessa niin hyvin kuin vain mahdollista,koen itseni viailliseksi ja huonoksi tein sitten mitä vaan ja kuinka hyvin vaan ja siksi mulla on ollut jo 2 burn outia lyhyen elämäni 18v aikana.. että sellasta voin itsestäni näin lhyesti kertoa..

        ja koen läes aina olevani väärinymmärretty


      • pettynyt
        gemmis88 kirjoitti:

        ja koen läes aina olevani väärinymmärretty

        Itse olen joutunut todella monta kertaa pettymään myöskin.. välillä tuntuu hylätyltä.. olen 18-vuotias opiskelija.. ja opiskelu ei tällä hetkellä yhtään kiinnostaisi. Isä on täysi alkoholisti johon ei ole luottamista.. itsellänikin samantapaiset luonteenpiirteet.. ujous, ei itseluottamusta (tällä hetkellä ainakaan) , mukana lähtemässä kaikkeen, ja haluaisin vain pitää hauskaa.. vaikka pitäisi opiskella :S alkoholia olen vähän liian paljon viime aikoina ottanut..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe