23.5 Syntyneillä (N)

IHMISSUHDE?

Miten teillä 23.5 syntyneillä kaksosnaisilla on ihmissuhde asiat mennyt?
Oletteko joutuneet pettymään usein parisuhteissa?
Tunnetteko että olette väärin ymmärrettyjä useinkin?
Ja mitä muuta osaisitte sanoa itsestänne?

6

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksostyttö

mutta ei tainnutkaan loppuviimeksi niin olla. 15-vuotisesta liitosta erosin juuri äsken.Olen vasta vähän päälle kolmekymppinen ja viettänyt siis puolet elämästäni tämän miehen kanssa. Muita suhteita ei ole ollutkaan. Tulin petetyksi pariinkin kertaan sen suhteen aikana. Ensimmäisellä kerralla annoin anteeksi, toisella en enää voinut vaikka miestäni rakastinkin ja rakastan varmaan edelleenkin jollain tasolla. Ikinä ei itsellä ole tullut mieleenkään häntä pettää vaikka meitä kaksosia kovasti siitä välillä täällä moititaankin. Yhteiselämämme oli parhaimmillaan aiva loistavaa ja ystävyys syvää, kunnes luottamus loppui. Edelleen olemme silti ystäviä. Nyt opetteln yksinelämistä ja välillä on aivan ihanaa, välillä todella masentavaa. Kaipaan toista ihmistä rinnalleni, mutta ajoittain tuntuu etten uskalla luottaa kehenkään tai elää kenenkään muun kanssa kuin exäni. Mutta ehkäpä aika parantelee,näin toivon...

• 46v härkäpäinen kaksonen

Aikalailla samoja tuntemuksia kuin edellisellä tytöllä.En ole pettäjätyyppiä ja jotenkin luen itseni enemmän härkiin kuuluvaksi kuin kakksosiin.
      Olen pettynyt kaikissa kolmessa suhteessani kumppaneihini.Tosin ensimmäinen oli kaksonen joka ei osannut olla uskollinen kolmen vuoden aikana.Toinen oli leijona ja häntä en osannut tukea ja kehua niinkuin leijonia tulee "hoitaa",tosin hän on edelleen hyvänpäivän-ystävä.Kolmas ja viimeisin oli vesimies jonka kanssa on kaksi lasta ja joka vei 10 vuotta elämästäni,oman arvon tuntoni ja jolle en kelvannut sellaisenaa vaimoksi.Vesimies on mielestäni oiva kumppani "aidolle" kaksoselle joka minä en ole.
      Tosin näin vanhemmiten olen kyllä huomannut omaavani kaksosen "kujeita" ja iloisuutta,liekö iän tuoma kokemus ja varmuus sitten jo näkyvissä.
      Tälläketkellä elän jo viidettä vuotta lasteni kanssa ilman minkäänlaisia miessuhteita joihin en ole uskaltanut ryhtyä jostain kumman syystä.
      Silti osaan nauttia elämän pienistäkin kohdista ja asioista,ehkäpä juuri siksi kun olen "uusiosinkku".

• gemmis88

olen 18v 23.5 syntynyt kaksos nainen.olen joutunut pettymään aina uudestaan ja uudestaan miehiin.. ensin omaan isään kun se vaan häippäs kun olin 3v (ei pidä mitään yhteyttä)..ja poikaystävistä sen verran että kukaan e ole oikeen arvostanut eikä välittänyt musta kunnolla ja oikeista syistä..pettymyksiä siis enimmäkseen mutta kyllä tiedän että ansaitsen parempaa ja tulen vielä sen oikean löytämään!!

• gemmis88

Etsin tällä hetkellä pysyvää suhdetta en yhdenillan juttuja,(en pysty luottamaan ventovieraisiin miehiin)..enkä tod. haluu mitään egoisti pelimiestä!!! Mun luonteenpiirteitä on ainakin spontaanisuus,lievä ujous,kiltteys kaikkia kohtaan(tiedän ettei järkevää mutta en voi sille mitään),ja hauskuus hyvässä seurassa,haluan myös pärjätä kaikessa niin hyvin kuin vain mahdollista,koen itseni viailliseksi ja huonoksi tein sitten mitä vaan ja kuinka hyvin vaan ja siksi mulla on ollut jo 2 burn outia lyhyen elämäni 18v aikana.. että sellasta voin itsestäni näin lhyesti kertoa..

• gemmis88
        gemmis88 kirjoitti:

Etsin tällä hetkellä pysyvää suhdetta en yhdenillan juttuja,(en pysty luottamaan ventovieraisiin miehiin)..enkä tod. haluu mitään egoisti pelimiestä!!! Mun luonteenpiirteitä on ainakin spontaanisuus,lievä ujous,kiltteys kaikkia kohtaan(tiedän ettei järkevää mutta en voi sille mitään),ja hauskuus hyvässä seurassa,haluan myös pärjätä kaikessa niin hyvin kuin vain mahdollista,koen itseni viailliseksi ja huonoksi tein sitten mitä vaan ja kuinka hyvin vaan ja siksi mulla on ollut jo 2 burn outia lyhyen elämäni 18v aikana.. että sellasta voin itsestäni näin lhyesti kertoa..

ja koen läes aina olevani väärinymmärretty

• pettynyt
        gemmis88 kirjoitti:

ja koen läes aina olevani väärinymmärretty

Itse olen joutunut todella monta kertaa pettymään myöskin.. välillä tuntuu hylätyltä.. olen 18-vuotias opiskelija.. ja opiskelu ei tällä hetkellä yhtään kiinnostaisi. Isä on täysi alkoholisti johon ei ole luottamista.. itsellänikin samantapaiset luonteenpiirteet.. ujous, ei itseluottamusta (tällä hetkellä ainakaan) , mukana lähtemässä kaikkeen, ja haluaisin vain pitää hauskaa.. vaikka pitäisi opiskella :S alkoholia olen vähän liian paljon viime aikoina ottanut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe