23.5 Syntyneillä (N)

IHMISSUHDE?

Miten teillä 23.5 syntyneillä kaksosnaisilla on ihmissuhde asiat mennyt?
Oletteko joutuneet pettymään usein parisuhteissa?
Tunnetteko että olette väärin ymmärrettyjä useinkin?
Ja mitä muuta osaisitte sanoa itsestänne?

6

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksostyttö

mutta ei tainnutkaan loppuviimeksi niin olla. 15-vuotisesta liitosta erosin juuri äsken.Olen vasta vähän päälle kolmekymppinen ja viettänyt siis puolet elämästäni tämän miehen kanssa. Muita suhteita ei ole ollutkaan. Tulin petetyksi pariinkin kertaan sen suhteen aikana. Ensimmäisellä kerralla annoin anteeksi, toisella en enää voinut vaikka miestäni rakastinkin ja rakastan varmaan edelleenkin jollain tasolla. Ikinä ei itsellä ole tullut mieleenkään häntä pettää vaikka meitä kaksosia kovasti siitä välillä täällä moititaankin. Yhteiselämämme oli parhaimmillaan aiva loistavaa ja ystävyys syvää, kunnes luottamus loppui. Edelleen olemme silti ystäviä. Nyt opetteln yksinelämistä ja välillä on aivan ihanaa, välillä todella masentavaa. Kaipaan toista ihmistä rinnalleni, mutta ajoittain tuntuu etten uskalla luottaa kehenkään tai elää kenenkään muun kanssa kuin exäni. Mutta ehkäpä aika parantelee,näin toivon...

• 46v härkäpäinen kaksonen

Aikalailla samoja tuntemuksia kuin edellisellä tytöllä.En ole pettäjätyyppiä ja jotenkin luen itseni enemmän härkiin kuuluvaksi kuin kakksosiin.
      Olen pettynyt kaikissa kolmessa suhteessani kumppaneihini.Tosin ensimmäinen oli kaksonen joka ei osannut olla uskollinen kolmen vuoden aikana.Toinen oli leijona ja häntä en osannut tukea ja kehua niinkuin leijonia tulee "hoitaa",tosin hän on edelleen hyvänpäivän-ystävä.Kolmas ja viimeisin oli vesimies jonka kanssa on kaksi lasta ja joka vei 10 vuotta elämästäni,oman arvon tuntoni ja jolle en kelvannut sellaisenaa vaimoksi.Vesimies on mielestäni oiva kumppani "aidolle" kaksoselle joka minä en ole.
      Tosin näin vanhemmiten olen kyllä huomannut omaavani kaksosen "kujeita" ja iloisuutta,liekö iän tuoma kokemus ja varmuus sitten jo näkyvissä.
      Tälläketkellä elän jo viidettä vuotta lasteni kanssa ilman minkäänlaisia miessuhteita joihin en ole uskaltanut ryhtyä jostain kumman syystä.
      Silti osaan nauttia elämän pienistäkin kohdista ja asioista,ehkäpä juuri siksi kun olen "uusiosinkku".

• gemmis88

olen 18v 23.5 syntynyt kaksos nainen.olen joutunut pettymään aina uudestaan ja uudestaan miehiin.. ensin omaan isään kun se vaan häippäs kun olin 3v (ei pidä mitään yhteyttä)..ja poikaystävistä sen verran että kukaan e ole oikeen arvostanut eikä välittänyt musta kunnolla ja oikeista syistä..pettymyksiä siis enimmäkseen mutta kyllä tiedän että ansaitsen parempaa ja tulen vielä sen oikean löytämään!!

• gemmis88

Etsin tällä hetkellä pysyvää suhdetta en yhdenillan juttuja,(en pysty luottamaan ventovieraisiin miehiin)..enkä tod. haluu mitään egoisti pelimiestä!!! Mun luonteenpiirteitä on ainakin spontaanisuus,lievä ujous,kiltteys kaikkia kohtaan(tiedän ettei järkevää mutta en voi sille mitään),ja hauskuus hyvässä seurassa,haluan myös pärjätä kaikessa niin hyvin kuin vain mahdollista,koen itseni viailliseksi ja huonoksi tein sitten mitä vaan ja kuinka hyvin vaan ja siksi mulla on ollut jo 2 burn outia lyhyen elämäni 18v aikana.. että sellasta voin itsestäni näin lhyesti kertoa..

• gemmis88
        gemmis88 kirjoitti:

Etsin tällä hetkellä pysyvää suhdetta en yhdenillan juttuja,(en pysty luottamaan ventovieraisiin miehiin)..enkä tod. haluu mitään egoisti pelimiestä!!! Mun luonteenpiirteitä on ainakin spontaanisuus,lievä ujous,kiltteys kaikkia kohtaan(tiedän ettei järkevää mutta en voi sille mitään),ja hauskuus hyvässä seurassa,haluan myös pärjätä kaikessa niin hyvin kuin vain mahdollista,koen itseni viailliseksi ja huonoksi tein sitten mitä vaan ja kuinka hyvin vaan ja siksi mulla on ollut jo 2 burn outia lyhyen elämäni 18v aikana.. että sellasta voin itsestäni näin lhyesti kertoa..

ja koen läes aina olevani väärinymmärretty

• pettynyt
        gemmis88 kirjoitti:

ja koen läes aina olevani väärinymmärretty

Itse olen joutunut todella monta kertaa pettymään myöskin.. välillä tuntuu hylätyltä.. olen 18-vuotias opiskelija.. ja opiskelu ei tällä hetkellä yhtään kiinnostaisi. Isä on täysi alkoholisti johon ei ole luottamista.. itsellänikin samantapaiset luonteenpiirteet.. ujous, ei itseluottamusta (tällä hetkellä ainakaan) , mukana lähtemässä kaikkeen, ja haluaisin vain pitää hauskaa.. vaikka pitäisi opiskella :S alkoholia olen vähän liian paljon viime aikoina ottanut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      133
      5622
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4107
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      9
      1735
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      988
    5. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      135
      917
    6. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      64
      913
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      903
    8. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      40
      786
    9. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      109
      782
    10. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      79
      771
    Aihe