kaksonen ja rapu

gugga

mitenköhän kaksonen jätkä ja rapu tyttö vois sopii yhteen? mielenkiinnosta vain kyselen kun eksyin näille palstoille... kaksonen on 2 v vanhempi

9

4981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Moi!! Olen rapu-nainen ja olin 10 vuotta kaksos-miehen kanssa. Suhde toimi hyvin. Erosimme kuitenkin..(minä halusin seikkailua) Erostamme on 3 vuotta ja edelleen kumpainenkin tahoillaan haluaisi menetetyn suhteen takaisin. Sanoisin, että kannattaa pitää kiinni!! Vastoinkäymisiähän tulee joka suhteessa..

• gugga

eiköhän nyt ainakin katsella miten tämä homma etenee... :) aluillaan vasta..

• ...
        gugga kirjoitti:

eiköhän nyt ainakin katsella miten tämä homma etenee... :) aluillaan vasta..

Mä olen seurustellut 2 vuotta kaksosmiehen kanssa, ite olen rapu. Ei me mikään täydellinen pari olla. Riitaa tulee melko helposti ja pari kertaa ollut ero lähellä. Minusta kaksonen on liian vaativa. Saa pelätä jos se sortuu pettämään, ku ettii jotain vaihtelua.

• palina
        ... kirjoitti:

Mä olen seurustellut 2 vuotta kaksosmiehen kanssa, ite olen rapu. Ei me mikään täydellinen pari olla. Riitaa tulee melko helposti ja pari kertaa ollut ero lähellä. Minusta kaksonen on liian vaativa. Saa pelätä jos se sortuu pettämään, ku ettii jotain vaihtelua.

oon tosi uskollinen. mun rapu mies ei niinkään. en ole todellaakaan tyypillinen kaksonen. hissu missu joka haluis olla miehensä kanssa kotona. mut rapu se menee menojaan ja sit taas tapellaan. mut yhteen meidät aina joku ajaa.

• palina

rapu ja kaksonen toimii välillä niin hyvin ja toisinaan kamalat tappelut. mut 3 vuotta ollaan yhdessä oltu ja lisää haluan rapu miestäni.

• palina

oon kaksonen ja nainen ja rakastunut rapu mieheen. vaikeaa on ja varmaan tulee olemaankin. ollaan oltu nyt 3 vuotta kimpassa. rapu mies on niin kova kuorinen. töksäyttelee vain. tiedän että on kuiteski ihan pehmo ja hellä. hyvin me juttuun tullaan, varsinkin fyysisellä tasolla.

• -kaksosmies-

sopii, hyvin sopii.

• rapu + kaksonen + rapu

Todellakin kuin luodut toisilleen! Tässä jo yhteistä taivalta 8v takana ja hyvältä tuntuu edelleen. Meillä siis itse olen rapu ja mieheni kaksonen.

• Perinteinen m

Kyrpä toosaan ja huora kuriin... Oli merkit ku merkit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1562
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1298
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1062
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      893
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      872
    8. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      45
      869
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe