mitenköhän kaksonen jätkä ja rapu tyttö vois sopii yhteen? mielenkiinnosta vain kyselen kun eksyin näille palstoille... kaksonen on 2 v vanhempi
kaksonen ja rapu
9
4950
Vastaukset
- kokemusta on
Moi!! Olen rapu-nainen ja olin 10 vuotta kaksos-miehen kanssa. Suhde toimi hyvin. Erosimme kuitenkin..(minä halusin seikkailua) Erostamme on 3 vuotta ja edelleen kumpainenkin tahoillaan haluaisi menetetyn suhteen takaisin. Sanoisin, että kannattaa pitää kiinni!! Vastoinkäymisiähän tulee joka suhteessa..
- gugga
eiköhän nyt ainakin katsella miten tämä homma etenee... :) aluillaan vasta..
- ...
gugga kirjoitti:
eiköhän nyt ainakin katsella miten tämä homma etenee... :) aluillaan vasta..
Mä olen seurustellut 2 vuotta kaksosmiehen kanssa, ite olen rapu. Ei me mikään täydellinen pari olla. Riitaa tulee melko helposti ja pari kertaa ollut ero lähellä. Minusta kaksonen on liian vaativa. Saa pelätä jos se sortuu pettämään, ku ettii jotain vaihtelua.
- palina
... kirjoitti:
Mä olen seurustellut 2 vuotta kaksosmiehen kanssa, ite olen rapu. Ei me mikään täydellinen pari olla. Riitaa tulee melko helposti ja pari kertaa ollut ero lähellä. Minusta kaksonen on liian vaativa. Saa pelätä jos se sortuu pettämään, ku ettii jotain vaihtelua.
oon tosi uskollinen. mun rapu mies ei niinkään. en ole todellaakaan tyypillinen kaksonen. hissu missu joka haluis olla miehensä kanssa kotona. mut rapu se menee menojaan ja sit taas tapellaan. mut yhteen meidät aina joku ajaa.
- palina
rapu ja kaksonen toimii välillä niin hyvin ja toisinaan kamalat tappelut. mut 3 vuotta ollaan yhdessä oltu ja lisää haluan rapu miestäni.
- palina
oon kaksonen ja nainen ja rakastunut rapu mieheen. vaikeaa on ja varmaan tulee olemaankin. ollaan oltu nyt 3 vuotta kimpassa. rapu mies on niin kova kuorinen. töksäyttelee vain. tiedän että on kuiteski ihan pehmo ja hellä. hyvin me juttuun tullaan, varsinkin fyysisellä tasolla.
- -kaksosmies-
sopii, hyvin sopii.
- rapu + kaksonen + rapu
Todellakin kuin luodut toisilleen! Tässä jo yhteistä taivalta 8v takana ja hyvältä tuntuu edelleen. Meillä siis itse olen rapu ja mieheni kaksonen.
- Perinteinen m
Kyrpä toosaan ja huora kuriin... Oli merkit ku merkit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313230Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963205Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2541891
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81838Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2391452- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133