paljonkohan ajaa panilla ilman suurempia remontteja,olen kuullut jopa 200 th ajetusta,on varmaan jo aika loppu noilla kilsoilla(perä kardaani pyöränlaakerit)yleensä kaikki mikä liikkuu ,vai onko?olisi kohtu hintainen tiedossa mutta ajettu 160th vm 95.5500e
pan european
23
9053
Vastaukset
- Vaihtoehto
Jos matkapyörää haet, niin tarjoan vaihtoehtoa. Kawa GTR 1000 vm. -03 ajettu 13.000 km. 12 tkm huolto juuri tehty. Pyörässä keppiveto, kunnon matkakate ja kahdet sivulaukut. Virheetön. Eikä ole paljoakaan kalliimpi kuin tuo Pani, jos suhteuttaa ikään ja varsinkin ajomäärään. Luovun vähäisen käytön vuoksi. Tsekkaa www.mototnet.fi.
- Vaihtoehto
Sorry, muistin osoitteen väärin. Siis: www.motot.net
- Se on vaan niin että se on BMW
Kyllä montaa merkkiä saa ja voi koettaa, mutta jos TOSISSAAN aikoo matkoja heitellä niin ei ole vakavia vaihtoehtoja...
- tuota
kyllä hyvin vahvasti mutta hyvä että olet tyytyväinen. Vai oletko luopumassa??
- ei tulis mieleenkään
tuota kirjoitti:
kyllä hyvin vahvasti mutta hyvä että olet tyytyväinen. Vai oletko luopumassa??
...No eipä tosiaan ole tullut mieleen luopua tuosta merkistä. vuodesta 1990 asti on tuo palvellut ilman huolen häivää !
Oli toki sitä ennen Hondaa, Suzukia mutta tuohon, anteeksi vaan, päädytään. Ennemmin tai myöhemmin :-)
- Pannari
Ennätys ilman koneen aukaisua ST1100 Pannarilla on jollain Lontoolaisella MP-lähetillä. Oli todistetusti ajanut yli 400 tkm. Toki huollot oli tehty ajallaan ja mahdollisesti jotain pyörän laakereita vaihdettu, mutta pirun luja pyörä se on. Bemariinhan saa jo takuuaikana yleensä korjauttaa vaihteiston (parin kuukauden remontti, kun osat on niin kaukana, heh heh) ja varautua ihmeellisiin sähköhäiriöihin, esim. yhtäkkiseen blackoutiin, ABS-anturien vaihtoon yms. Toki vanhat boxerit joskus muinoin olivat aika lujia......
- Peter Pan
Minulla oli aikaisemin Yamaha XJ ja vaikka sekin on ns. ikiliikkuja niin siinä oli joitain pieniä sähkövikoja kuten startti ei aina toiminut, saattoi hyytyä sateessa ...Mutta nyt olen ajellut 2 v 97 mallisella Pannarilla ja kyllä täytyy sanoa että on huoleton motskari. Moottori vääntää hyvin ja pyörä kantaa kuorman hyvin ja on jopa mutkatiellä mukava ajella. Matkan teko on leppoisaa ja voin ajella visiiri auki yli 120 km nopeuksiin saakka (tietenkin moottoritiellä).
Mutta tokihan on muitakin hyviä pyöriä. Kannattanee miettiä pyörän tarvetta; Ajatko kaksi päällä, matka-ajoa jne. Silloin tämä pyörä on ehdoton.
Yksi hyvä vaihtoehto lienee Jammun FJR.
Huolto on helppoa kunhan on saanut katteet purettua.- kiinnostunut...
pyörä on siis tuotu saksasta 05,mutta ei kai se ole sen kummempi kuin pohjoismaidenkaan.paitsi huolto historiasta ei ole tietoa,ainut vika on abs valo palaa mutta onko sillä väliä?tietty jako hihna on pakko vaihtaa hetimiten,onkohan kallis juttu vai pääseekö palkoille itse tehtynä.
- Pannari
kiinnostunut... kirjoitti:
pyörä on siis tuotu saksasta 05,mutta ei kai se ole sen kummempi kuin pohjoismaidenkaan.paitsi huolto historiasta ei ole tietoa,ainut vika on abs valo palaa mutta onko sillä väliä?tietty jako hihna on pakko vaihtaa hetimiten,onkohan kallis juttu vai pääseekö palkoille itse tehtynä.
Jakohihnan vaihtoväli 150 tkm, tarkastus 100 tkm, eli jos kilometrit pitää paikkaansa, ei ole vielä kiirettä. Venttiilien välyksien tarkastus on kyllä aiheellista. Tuosta ABS-valosta saataa koitua harmia. Olisiko anturi rikki. Itellä abssätön Pannari Bemarien ongelmista viisastuneena......
- Juise
kiinnostunut... kirjoitti:
pyörä on siis tuotu saksasta 05,mutta ei kai se ole sen kummempi kuin pohjoismaidenkaan.paitsi huolto historiasta ei ole tietoa,ainut vika on abs valo palaa mutta onko sillä väliä?tietty jako hihna on pakko vaihtaa hetimiten,onkohan kallis juttu vai pääseekö palkoille itse tehtynä.
Pikkasen eroa.Pannari o kallis pyörä saksassakin.ei sitä osteta koristeex pihaan vaan ajoon.
naurattaa ku nuo koijarit tuovat 95-98 mallisia jois o 30m tkm mittaris.se o yx mikä o varma et joka pyöräl o ajettu rutkasti enempi, mut mitä väliä. kyl se kilsoja kestää.
toi absi ja luistonesto ohjataan saman boxin kautta.tot näkösin vika o just toi boxi.jos ois anturi ni ois tuo vaihettu. Mielummin pannari ilman absia se paikka kun kränää jos joku kränää..
jostakin oisin kuullut et ko.poksi ois jotain 900 eken luokkaa. - kilometreistä
Juise kirjoitti:
Pikkasen eroa.Pannari o kallis pyörä saksassakin.ei sitä osteta koristeex pihaan vaan ajoon.
naurattaa ku nuo koijarit tuovat 95-98 mallisia jois o 30m tkm mittaris.se o yx mikä o varma et joka pyöräl o ajettu rutkasti enempi, mut mitä väliä. kyl se kilsoja kestää.
toi absi ja luistonesto ohjataan saman boxin kautta.tot näkösin vika o just toi boxi.jos ois anturi ni ois tuo vaihettu. Mielummin pannari ilman absia se paikka kun kränää jos joku kränää..
jostakin oisin kuullut et ko.poksi ois jotain 900 eken luokkaa.oletteko ajatelleet asiaa näin:asut vaikka frankfutissa ja otat säteeksi 300km tuleekin jo melkein puolet saksan pinta-alasta ympyrän alle,ei siellä tartte vetää satoja kilometrejä niinkuin taas täällä suomessa missä on pitkä matka jokapaikkaan ja toiseksi Saksassa on joka ukolla/naisella MP,auto tai kaksikin ja kaikki toimii yhdellä hek.kohtaisella vakuutuksella,jolloin siellä kilometritkin jakautuu tasaisesti kaikille taloudessa oleville ajoneuvoille.Tosin kyl siellä niitä mittarin ruuvaajiakin löytyy joten varovainen saa olla.
- Pannari
Pannari kirjoitti:
Jakohihnan vaihtoväli 150 tkm, tarkastus 100 tkm, eli jos kilometrit pitää paikkaansa, ei ole vielä kiirettä. Venttiilien välyksien tarkastus on kyllä aiheellista. Tuosta ABS-valosta saataa koitua harmia. Olisiko anturi rikki. Itellä abssätön Pannari Bemarien ongelmista viisastuneena......
Jostain oli jäänyt mieleen, että pyörällä olisi ajettu vain 60 tkm ja siksi kirjoittelin, ettei kiirettä. Eli jos tuo 160 tkm ajettu, vaihdata ihmeessä se hihna ennen kauppojen tekoa. Olisihan se 150 tkm:n huollossa pitänyt jo tehdä.
- Juise
kilometreistä kirjoitti:
oletteko ajatelleet asiaa näin:asut vaikka frankfutissa ja otat säteeksi 300km tuleekin jo melkein puolet saksan pinta-alasta ympyrän alle,ei siellä tartte vetää satoja kilometrejä niinkuin taas täällä suomessa missä on pitkä matka jokapaikkaan ja toiseksi Saksassa on joka ukolla/naisella MP,auto tai kaksikin ja kaikki toimii yhdellä hek.kohtaisella vakuutuksella,jolloin siellä kilometritkin jakautuu tasaisesti kaikille taloudessa oleville ajoneuvoille.Tosin kyl siellä niitä mittarin ruuvaajiakin löytyy joten varovainen saa olla.
normaali vuotena voit ajella frankun seutuvilla ainaski 9kk joa ei läpi vuoden.
ei sil ny ihan joka jannulla ole pyörää ja kahta autoa, sekä mikä estää lähtemästä pitemmälle.
Liki jokainen motoristi (saksalainen) jota olen jututtanut kertoo ajavansa n.10 tkm vuodes.siis matkamoton haltija.
Yleensä ne kilsat muuttuvat matkalla suomeen.
Huippu oli taanoin espoossa kattomani 1200 LT jos oli Battlax takakumena mittaris 3500 vm ja myyjä väitti et kaikki o mittaris..
mut turhan usein tuijotetaan ajettuihin kilsoihin.eipä nyky matkapyörän konetta juuri ajamalla rikki saa. Ainoa mikä nois tuonti vehkeis mättää on se kun saku ei malta käyttää esim.baanarastille tultaessa lämpöjä ales ku tyhjäkäynti on kiellettyä.Moinen homma on aika karua koneen kannalta. - Nimetön
kiinnostunut... kirjoitti:
pyörä on siis tuotu saksasta 05,mutta ei kai se ole sen kummempi kuin pohjoismaidenkaan.paitsi huolto historiasta ei ole tietoa,ainut vika on abs valo palaa mutta onko sillä väliä?tietty jako hihna on pakko vaihtaa hetimiten,onkohan kallis juttu vai pääseekö palkoille itse tehtynä.
akun jännite laskee liian alas
- ST1100
Onko tuo taxfree hinta? Jos ei ni kandee olla varuilla?Aika halvalta vaikuttaa.Koska se on saksassaki melko arvostettu ja hintava käytettynä.
Huoleton värkki kaikenkaikkiaan...
Osta multa uudempi suomipyörä hyvillä varusteilla..ostasin ite uuden pannarin..merkki ei enää vaihdu.. - panisti pohojanmaalta
On sitte kestävä pyörä, itte oon ny tänä kesänä ajellu n.12000km ko. pyörällä iliman mitään muresta, pari ölijynvaihtoa oon teheny, sitä ei tartte joka välis olla "säätelemäs" niin ku ns. kierroskoneita ,koneesta löytyy vääntöä kun isoosta kaupungista, kun ja jos ostat pannarin niin katso että takaharukka ei ole ruostunut puhki sieltä ns. kainalosta .
- kiinnostunut...
kaveri aikoi korjauttaa tuon absin jos saa kuntoon niin ostan pois.kyselin tuota remmin vaihtoa merkkiliikkeestä noin 400e osineen.abs ilmeisesti nykyttää samanlailla kuin auto jos on korjattu ,hyvä juttu tuo takahaarukka en tiennytkään että lahoaa.
- Crankpin
Pakoputkisto kannattaa tarkistaa, seisontatuen kohdilta kun katselee alle niin näkee onko paikat ruosteessa. Putkisto on kallis, samoin ABS:n modulaattori.Olen kuullut että ABS-jarrujen anturit likaantuessaan aiheuttavat vikavalon syttymistä.
Minulla on vanha Pani jo viidettä kesää, ensimmäisiä vuosimalleja ilman ABSsiä.Viimeinen reissu Alpeille Puolan ja Tsekin läpi ja toimi kuin ajatus. Otin juuri katteet pois ja remmin vaihto on työn alla, odottelen osia, remmin hinta noin 80 e,kiristäjä ja ohjainrullat (2 kpl) yhteensä noin 150e. - alkuperäinen kirjoittaja.
Crankpin kirjoitti:
Pakoputkisto kannattaa tarkistaa, seisontatuen kohdilta kun katselee alle niin näkee onko paikat ruosteessa. Putkisto on kallis, samoin ABS:n modulaattori.Olen kuullut että ABS-jarrujen anturit likaantuessaan aiheuttavat vikavalon syttymistä.
Minulla on vanha Pani jo viidettä kesää, ensimmäisiä vuosimalleja ilman ABSsiä.Viimeinen reissu Alpeille Puolan ja Tsekin läpi ja toimi kuin ajatus. Otin juuri katteet pois ja remmin vaihto on työn alla, odottelen osia, remmin hinta noin 80 e,kiristäjä ja ohjainrullat (2 kpl) yhteensä noin 150e.kaveri oli (muka) myynyt pyörän yhtäkkiä,taisi olla tuo abs modulaattori ehkä kallis.no nythän on ostajan markkinat etsintä jatkuu.
- Crankpin
alkuperäinen kirjoittaja. kirjoitti:
kaveri oli (muka) myynyt pyörän yhtäkkiä,taisi olla tuo abs modulaattori ehkä kallis.no nythän on ostajan markkinat etsintä jatkuu.
Just joo, vilkaisin hollannista Hondan osia myyvästä firmasta, niin hinta takapään modulaattorille oli 964e ja päälle tulee vielä 19% alv, että kallista on jos menee rikki.
- ajaja
Tämä nyt on tietenkin makuasia, mutta ei voi olla typerämmän näköistä "scootteria" Onhan hondalla nyt muitakin.Tosta tulee mieleen kliinisen tieteen laitos.Kyllä kai niillä kaikilla paljonkin ajetaan.Riippuu tietenkin miten on hoidettu.
- alkuperäinen kirjoittaja..
vm 93 ajettu 105000km,on kyllä makea peli ajaa,alkuun ihmetytti tuo käynti ääni mutta nyt jo tottunut,1500 km takana.
- Anonyymi
Mulla oli entinen 100 000 km ajettu ja vielä jäi ihan kuntoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976