Miksi miehet haluaa aina vaan panna mua? Siis onhan mulla poikaystäväkin, mutta ei se oo hidastanu miesten halua panna. Jopa mun poikaystävän kaveritkin ehdottelee mulle törkeyksiä!! Kaupassa aina joku hyypiö seuraa ja kadullakaan en saa olla rauhasa. Omasta mielestä en ole hyvän näköinen, ihan tavallinen, mutta miesten mielestä "seksikäs blondi".
Mitä jos en halua olla, mitä mun pitäis tehä? Voisko joku mies valaista mua? Ja ihan tosi, tämä häiritsee ja ahdistaa!!!
Pantavan näköinen?!!??!!!
6
1523
Vastaukset
- että sinä
haluat myös panna. Kukapa ei haluaisi panna? Kai sitä kaikki haluaa? Mutta et halua panna muiden kanssa kuin oman rakkaan.
- saakutin , ,
pillusi aukko jollakin tupolla. Työnnä sinne vaikkapa anis-pastilli. Luultavasti haiset niin kovasti kiimaiselle lehmälle, että kaikilla sonneilla alkaa seisomaan, ja silloinhan ei auta muu kuin panna parrua arpeen.
- typy...
kiitos erittäin asiallisesta ja hyvästä neuvosta, siispä "parrua arpeen".... (?!!!!)
- piiloseksikäs
eli et tiedosta omaa seksuaalisuuttasi riittävästi mutta voi olla että myös haluaisit olla 'pantavan näköinen' eli miesten katseiden kääntäjä, siis vamppi.
Sellaisia tiettyyn rajaan asti ihan normaaleja toiveitahan voi olla alitajunnassa ja ne sitten jotenkin välittyvät ulospäin.
Voi olla että siksi tulkitset myös miesten katseita yliherkästi ja luulet heidän himoitsevan sinua. Sehän on aika yleistä.
Esim. seksuaalisesta identiteetistään epävarmat miehet usein luulevat että joku tarkkailee heidän lahjettaan koska eivät luota kaluunsa ja omaan potenssiinsa.
Ainakin voit tehdä sen ettet anna aihetta ja flirttaile ja vältät kiinnittämästä huomiota siihen mitä muut tekevät. Vedät siis itsesi 'pois pelistä'.
Voi olla että silti yrittäjiä löytyy koska osa miehistä on sellaisia että kokeilevat kepillä jäätä ja yrittävät päästä ns. pukille. Eli he eivät välttämättä tarkoita sitä mitä sanovat vaan saalistavat yhden yön petikaveria.
Sellaista elämä on ja siinä on yritettävä löytää oma paikkansa.- 4kymppinen
Hyvä vastaus. Olen täysin samaa mieltä.
Toi taitaa olla yksi vainoharhaisuuden laji ja siksi neuvoni typylle on, että kannattaa vakavasti ja harkitusti opetella ohjaamaan ajatukset pois asiasta.
Ei varmaan ole miestä, joka ei vilkaisisi hyvän näköisen naisen perään. Se on kuin refleksi. Jopa monet naiset tekee niin vaikka eivät olekaan lesboja. Kyllä itsekin katselen ja seksikkään tai "pantavan" naisen panee taatusti merkille, mutta ajatukset taitaa useimmiten olla yhtä viattoman ihastelevat kuin vaikkapa Ferrarin kaasuttaessa ohi eikä siinä sen enempää.
Ulkonäköään ei voi valita, mutta monet naiset antaisivat toisen kätensä ollakseen yhtä vetäviä kuin kysyjä. Siinä menee mahdollisuuksia paljon hukkaan, jos pitää tätä lahjaa vitsauksena. Siitä kannattaisi pikemminkin olla ylpeä. Tunnen monia naisia, joita viehättää miesten vilkuilu. Vähemmän kauniit naiset kiroavat että miksei miehet heitä katsele. Kyllä oikeasti heitäkin katsellaan, mutta se taitaakin olla omassa mielikuvituksessa tämä "mua tuijotetaan"-fiilis ja kun itsetunto on alhaalla niin jokainen aito vilkaisu tulkitaan mieluummin vahingoksi kuin sillä-silmällä-katseluksi. - vilkuilevat
4kymppinen kirjoitti:
Hyvä vastaus. Olen täysin samaa mieltä.
Toi taitaa olla yksi vainoharhaisuuden laji ja siksi neuvoni typylle on, että kannattaa vakavasti ja harkitusti opetella ohjaamaan ajatukset pois asiasta.
Ei varmaan ole miestä, joka ei vilkaisisi hyvän näköisen naisen perään. Se on kuin refleksi. Jopa monet naiset tekee niin vaikka eivät olekaan lesboja. Kyllä itsekin katselen ja seksikkään tai "pantavan" naisen panee taatusti merkille, mutta ajatukset taitaa useimmiten olla yhtä viattoman ihastelevat kuin vaikkapa Ferrarin kaasuttaessa ohi eikä siinä sen enempää.
Ulkonäköään ei voi valita, mutta monet naiset antaisivat toisen kätensä ollakseen yhtä vetäviä kuin kysyjä. Siinä menee mahdollisuuksia paljon hukkaan, jos pitää tätä lahjaa vitsauksena. Siitä kannattaisi pikemminkin olla ylpeä. Tunnen monia naisia, joita viehättää miesten vilkuilu. Vähemmän kauniit naiset kiroavat että miksei miehet heitä katsele. Kyllä oikeasti heitäkin katsellaan, mutta se taitaakin olla omassa mielikuvituksessa tämä "mua tuijotetaan"-fiilis ja kun itsetunto on alhaalla niin jokainen aito vilkaisu tulkitaan mieluummin vahingoksi kuin sillä-silmällä-katseluksi.Tasa-arvon vuoksi täytyy todeta, että kyllä ne naisetkin vilkuilevat hyvännäköisiä miehiä. Joskus tarkoituksella olen seurannut jonkun komean miehen menoa kaupungilla, kyllä moni nainen katsoo pitkään ja perään ,ei varmaan pelkästään miehen kenkiä:)
Yleensä ne on miehiä, jotka katsoo esim. hyvän perseen perään, mutta ainakin nykyaikana naiset katselevat aivan samalla tavalla miehiä, lisäksi varsinkin nuoret naiset kertovat myös nämä asiat varsin rohkeasti!
Maailma muuttuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197