onko

sukkahousuitta

häihin meneminen isokin etikettivirhe? Jos on tällaiset helteet ensi lauantaina, kun olen häihin menossa, siis vieraaksi, niin ajattelin että en laita sukkahousuja. Siksi tätä kyselen, kun eräs ystäväni sanoi tänään, että tottakai pitää olla sukkahousut, mutta itse en niistä piittaa lainkaan. Asuna minulla on vähän polven alapuolelle ulottuva hame jne...,mut ajatus sukkahousuista, se ahdistaa ja ehkäpä hiostaakin :))

7

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva...

      Ei ole mikään etikettivirhe olla käyttämättä sukkahousuja. Ja tuskin kukaan siellä häissä kerkeää katsomaan onko kellään sukkahousuja jalassa.

      Mielestäni juhlapukeutumisessa kannattaa miettiä myös omaa mukavuutta. Kukapa hakuaa hikoilla koko päivää 30 asteen helteellä sukkahousuissa..

      • (()))))

        Siis onhan se etikettivirhe olla ilman sukkahousuja(tai sukkia),ja sitäpaitsi,jos olet pukeutunut oikein "fiinistija hienosti",niin ehkä tuntuukin siltä että jotain puuttuu jos ei oo niitä sukkahousuja jalassa.Helteestä huolimatta.Mutta ehkä kukkamekon kanssa niitä ei tarvitse laittaa..?


      • sinivilkku
        (())))) kirjoitti:

        Siis onhan se etikettivirhe olla ilman sukkahousuja(tai sukkia),ja sitäpaitsi,jos olet pukeutunut oikein "fiinistija hienosti",niin ehkä tuntuukin siltä että jotain puuttuu jos ei oo niitä sukkahousuja jalassa.Helteestä huolimatta.Mutta ehkä kukkamekon kanssa niitä ei tarvitse laittaa..?

        Itse olen myös menossa ensi lauantaina häihin, siis vieraana. Enkä satavarmasti pukeudu kukkamekkoon. Sukkahousuja en taatusti jalkaani laita. Minulla on kauniisti ruskettuneet sääret, jotka vilahtelevat pitkän vaatteeni halkioista.

        Olen ollut hyvin erilaisissa häissä, niissä on ollut vieraiden joukossa todella "fiinejä" ihmisiä, ihmisiä, jotka tunnetaan saavutuksistaan Suomen rajojen ulkopuolellakin. Eipä ole ollut sukkahousuja helteellä jalassa.

        Vain epävarmat ja nousukkaat kailottavat joka väliin etikettivirheistä.

        Aidosti fiksut ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan ja pukeutuvat sään mukaisesti. On ilo katsella juhlissa hyväntuulisia, viihtyviä ihmisiä. Hikiset ihmiset väärin valituissa vaatteissa ovat kammottava näky.


      • Pukeutuminen.
        sinivilkku kirjoitti:

        Itse olen myös menossa ensi lauantaina häihin, siis vieraana. Enkä satavarmasti pukeudu kukkamekkoon. Sukkahousuja en taatusti jalkaani laita. Minulla on kauniisti ruskettuneet sääret, jotka vilahtelevat pitkän vaatteeni halkioista.

        Olen ollut hyvin erilaisissa häissä, niissä on ollut vieraiden joukossa todella "fiinejä" ihmisiä, ihmisiä, jotka tunnetaan saavutuksistaan Suomen rajojen ulkopuolellakin. Eipä ole ollut sukkahousuja helteellä jalassa.

        Vain epävarmat ja nousukkaat kailottavat joka väliin etikettivirheistä.

        Aidosti fiksut ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan ja pukeutuvat sään mukaisesti. On ilo katsella juhlissa hyväntuulisia, viihtyviä ihmisiä. Hikiset ihmiset väärin valituissa vaatteissa ovat kammottava näky.

        Miten sitten jos on niin kuuma että pitää jättää sukkisten lisäksi vielä stringitkin pois hameen alta.


    • Vieraana juhlissa

      Olen myöskin menossa lauantaina häihin, ja mietin, pitääkö laittaa sukkahousut vai ei. Minulla on pitkä mekko reiluilla halkioilla, ja avokärkiset korkokengät. Mutta eikö näytä tyhmälle, jos avokärkisten kenkien alta pilkottaa sukkahousut?

    • Kesäsääret

      Kesällä ei tarvitse laittaa sukkahousuja, sääret vain sileiksi ja varpaankynnet kauniiksi. Eipä tuolla punaisilla matoillakaan julkkiksilla todellakaan ole sukkahousuja kesäisin tai avonaisissa kengissä..

    • ewqrwe

      kynnet ja kantapäät n kunnossa. Kynnet kauniisti hoidettu ja kantapäät sileät ja siistit.

      Entä stay upit?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe