onko

sukkahousuitta

häihin meneminen isokin etikettivirhe? Jos on tällaiset helteet ensi lauantaina, kun olen häihin menossa, siis vieraaksi, niin ajattelin että en laita sukkahousuja. Siksi tätä kyselen, kun eräs ystäväni sanoi tänään, että tottakai pitää olla sukkahousut, mutta itse en niistä piittaa lainkaan. Asuna minulla on vähän polven alapuolelle ulottuva hame jne...,mut ajatus sukkahousuista, se ahdistaa ja ehkäpä hiostaakin :))

7

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva...

      Ei ole mikään etikettivirhe olla käyttämättä sukkahousuja. Ja tuskin kukaan siellä häissä kerkeää katsomaan onko kellään sukkahousuja jalassa.

      Mielestäni juhlapukeutumisessa kannattaa miettiä myös omaa mukavuutta. Kukapa hakuaa hikoilla koko päivää 30 asteen helteellä sukkahousuissa..

      • (()))))

        Siis onhan se etikettivirhe olla ilman sukkahousuja(tai sukkia),ja sitäpaitsi,jos olet pukeutunut oikein "fiinistija hienosti",niin ehkä tuntuukin siltä että jotain puuttuu jos ei oo niitä sukkahousuja jalassa.Helteestä huolimatta.Mutta ehkä kukkamekon kanssa niitä ei tarvitse laittaa..?


      • sinivilkku
        (())))) kirjoitti:

        Siis onhan se etikettivirhe olla ilman sukkahousuja(tai sukkia),ja sitäpaitsi,jos olet pukeutunut oikein "fiinistija hienosti",niin ehkä tuntuukin siltä että jotain puuttuu jos ei oo niitä sukkahousuja jalassa.Helteestä huolimatta.Mutta ehkä kukkamekon kanssa niitä ei tarvitse laittaa..?

        Itse olen myös menossa ensi lauantaina häihin, siis vieraana. Enkä satavarmasti pukeudu kukkamekkoon. Sukkahousuja en taatusti jalkaani laita. Minulla on kauniisti ruskettuneet sääret, jotka vilahtelevat pitkän vaatteeni halkioista.

        Olen ollut hyvin erilaisissa häissä, niissä on ollut vieraiden joukossa todella "fiinejä" ihmisiä, ihmisiä, jotka tunnetaan saavutuksistaan Suomen rajojen ulkopuolellakin. Eipä ole ollut sukkahousuja helteellä jalassa.

        Vain epävarmat ja nousukkaat kailottavat joka väliin etikettivirheistä.

        Aidosti fiksut ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan ja pukeutuvat sään mukaisesti. On ilo katsella juhlissa hyväntuulisia, viihtyviä ihmisiä. Hikiset ihmiset väärin valituissa vaatteissa ovat kammottava näky.


      • Pukeutuminen.
        sinivilkku kirjoitti:

        Itse olen myös menossa ensi lauantaina häihin, siis vieraana. Enkä satavarmasti pukeudu kukkamekkoon. Sukkahousuja en taatusti jalkaani laita. Minulla on kauniisti ruskettuneet sääret, jotka vilahtelevat pitkän vaatteeni halkioista.

        Olen ollut hyvin erilaisissa häissä, niissä on ollut vieraiden joukossa todella "fiinejä" ihmisiä, ihmisiä, jotka tunnetaan saavutuksistaan Suomen rajojen ulkopuolellakin. Eipä ole ollut sukkahousuja helteellä jalassa.

        Vain epävarmat ja nousukkaat kailottavat joka väliin etikettivirheistä.

        Aidosti fiksut ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan ja pukeutuvat sään mukaisesti. On ilo katsella juhlissa hyväntuulisia, viihtyviä ihmisiä. Hikiset ihmiset väärin valituissa vaatteissa ovat kammottava näky.

        Miten sitten jos on niin kuuma että pitää jättää sukkisten lisäksi vielä stringitkin pois hameen alta.


    • Vieraana juhlissa

      Olen myöskin menossa lauantaina häihin, ja mietin, pitääkö laittaa sukkahousut vai ei. Minulla on pitkä mekko reiluilla halkioilla, ja avokärkiset korkokengät. Mutta eikö näytä tyhmälle, jos avokärkisten kenkien alta pilkottaa sukkahousut?

    • Kesäsääret

      Kesällä ei tarvitse laittaa sukkahousuja, sääret vain sileiksi ja varpaankynnet kauniiksi. Eipä tuolla punaisilla matoillakaan julkkiksilla todellakaan ole sukkahousuja kesäisin tai avonaisissa kengissä..

    • ewqrwe

      kynnet ja kantapäät n kunnossa. Kynnet kauniisti hoidettu ja kantapäät sileät ja siistit.

      Entä stay upit?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe