häihin meneminen isokin etikettivirhe? Jos on tällaiset helteet ensi lauantaina, kun olen häihin menossa, siis vieraaksi, niin ajattelin että en laita sukkahousuja. Siksi tätä kyselen, kun eräs ystäväni sanoi tänään, että tottakai pitää olla sukkahousut, mutta itse en niistä piittaa lainkaan. Asuna minulla on vähän polven alapuolelle ulottuva hame jne...,mut ajatus sukkahousuista, se ahdistaa ja ehkäpä hiostaakin :))
onko
7
994
Vastaukset
- Rouva...
Ei ole mikään etikettivirhe olla käyttämättä sukkahousuja. Ja tuskin kukaan siellä häissä kerkeää katsomaan onko kellään sukkahousuja jalassa.
Mielestäni juhlapukeutumisessa kannattaa miettiä myös omaa mukavuutta. Kukapa hakuaa hikoilla koko päivää 30 asteen helteellä sukkahousuissa..- (()))))
Siis onhan se etikettivirhe olla ilman sukkahousuja(tai sukkia),ja sitäpaitsi,jos olet pukeutunut oikein "fiinistija hienosti",niin ehkä tuntuukin siltä että jotain puuttuu jos ei oo niitä sukkahousuja jalassa.Helteestä huolimatta.Mutta ehkä kukkamekon kanssa niitä ei tarvitse laittaa..?
- sinivilkku
(())))) kirjoitti:
Siis onhan se etikettivirhe olla ilman sukkahousuja(tai sukkia),ja sitäpaitsi,jos olet pukeutunut oikein "fiinistija hienosti",niin ehkä tuntuukin siltä että jotain puuttuu jos ei oo niitä sukkahousuja jalassa.Helteestä huolimatta.Mutta ehkä kukkamekon kanssa niitä ei tarvitse laittaa..?
Itse olen myös menossa ensi lauantaina häihin, siis vieraana. Enkä satavarmasti pukeudu kukkamekkoon. Sukkahousuja en taatusti jalkaani laita. Minulla on kauniisti ruskettuneet sääret, jotka vilahtelevat pitkän vaatteeni halkioista.
Olen ollut hyvin erilaisissa häissä, niissä on ollut vieraiden joukossa todella "fiinejä" ihmisiä, ihmisiä, jotka tunnetaan saavutuksistaan Suomen rajojen ulkopuolellakin. Eipä ole ollut sukkahousuja helteellä jalassa.
Vain epävarmat ja nousukkaat kailottavat joka väliin etikettivirheistä.
Aidosti fiksut ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan ja pukeutuvat sään mukaisesti. On ilo katsella juhlissa hyväntuulisia, viihtyviä ihmisiä. Hikiset ihmiset väärin valituissa vaatteissa ovat kammottava näky. - Pukeutuminen.
sinivilkku kirjoitti:
Itse olen myös menossa ensi lauantaina häihin, siis vieraana. Enkä satavarmasti pukeudu kukkamekkoon. Sukkahousuja en taatusti jalkaani laita. Minulla on kauniisti ruskettuneet sääret, jotka vilahtelevat pitkän vaatteeni halkioista.
Olen ollut hyvin erilaisissa häissä, niissä on ollut vieraiden joukossa todella "fiinejä" ihmisiä, ihmisiä, jotka tunnetaan saavutuksistaan Suomen rajojen ulkopuolellakin. Eipä ole ollut sukkahousuja helteellä jalassa.
Vain epävarmat ja nousukkaat kailottavat joka väliin etikettivirheistä.
Aidosti fiksut ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan ja pukeutuvat sään mukaisesti. On ilo katsella juhlissa hyväntuulisia, viihtyviä ihmisiä. Hikiset ihmiset väärin valituissa vaatteissa ovat kammottava näky.Miten sitten jos on niin kuuma että pitää jättää sukkisten lisäksi vielä stringitkin pois hameen alta.
- Vieraana juhlissa
Olen myöskin menossa lauantaina häihin, ja mietin, pitääkö laittaa sukkahousut vai ei. Minulla on pitkä mekko reiluilla halkioilla, ja avokärkiset korkokengät. Mutta eikö näytä tyhmälle, jos avokärkisten kenkien alta pilkottaa sukkahousut?
- Kesäsääret
Kesällä ei tarvitse laittaa sukkahousuja, sääret vain sileiksi ja varpaankynnet kauniiksi. Eipä tuolla punaisilla matoillakaan julkkiksilla todellakaan ole sukkahousuja kesäisin tai avonaisissa kengissä..
- ewqrwe
kynnet ja kantapäät n kunnossa. Kynnet kauniisti hoidettu ja kantapäät sileät ja siistit.
Entä stay upit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644