onko

sukkahousuitta

häihin meneminen isokin etikettivirhe? Jos on tällaiset helteet ensi lauantaina, kun olen häihin menossa, siis vieraaksi, niin ajattelin että en laita sukkahousuja. Siksi tätä kyselen, kun eräs ystäväni sanoi tänään, että tottakai pitää olla sukkahousut, mutta itse en niistä piittaa lainkaan. Asuna minulla on vähän polven alapuolelle ulottuva hame jne...,mut ajatus sukkahousuista, se ahdistaa ja ehkäpä hiostaakin :))

7

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva...

Ei ole mikään etikettivirhe olla käyttämättä sukkahousuja. Ja tuskin kukaan siellä häissä kerkeää katsomaan onko kellään sukkahousuja jalassa.

Mielestäni juhlapukeutumisessa kannattaa miettiä myös omaa mukavuutta. Kukapa hakuaa hikoilla koko päivää 30 asteen helteellä sukkahousuissa..

• (()))))

Siis onhan se etikettivirhe olla ilman sukkahousuja(tai sukkia),ja sitäpaitsi,jos olet pukeutunut oikein "fiinistija hienosti",niin ehkä tuntuukin siltä että jotain puuttuu jos ei oo niitä sukkahousuja jalassa.Helteestä huolimatta.Mutta ehkä kukkamekon kanssa niitä ei tarvitse laittaa..?

• sinivilkku
        (())))) kirjoitti:

Siis onhan se etikettivirhe olla ilman sukkahousuja(tai sukkia),ja sitäpaitsi,jos olet pukeutunut oikein "fiinistija hienosti",niin ehkä tuntuukin siltä että jotain puuttuu jos ei oo niitä sukkahousuja jalassa.Helteestä huolimatta.Mutta ehkä kukkamekon kanssa niitä ei tarvitse laittaa..?

Itse olen myös menossa ensi lauantaina häihin, siis vieraana. Enkä satavarmasti pukeudu kukkamekkoon. Sukkahousuja en taatusti jalkaani laita. Minulla on kauniisti ruskettuneet sääret, jotka vilahtelevat pitkän vaatteeni halkioista.

Olen ollut hyvin erilaisissa häissä, niissä on ollut vieraiden joukossa todella "fiinejä" ihmisiä, ihmisiä, jotka tunnetaan saavutuksistaan Suomen rajojen ulkopuolellakin. Eipä ole ollut sukkahousuja helteellä jalassa.

Vain epävarmat ja nousukkaat kailottavat joka väliin etikettivirheistä.

Aidosti fiksut ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan ja pukeutuvat sään mukaisesti. On ilo katsella juhlissa hyväntuulisia, viihtyviä ihmisiä. Hikiset ihmiset väärin valituissa vaatteissa ovat kammottava näky.

• Pukeutuminen.
        sinivilkku kirjoitti:

Itse olen myös menossa ensi lauantaina häihin, siis vieraana. Enkä satavarmasti pukeudu kukkamekkoon. Sukkahousuja en taatusti jalkaani laita. Minulla on kauniisti ruskettuneet sääret, jotka vilahtelevat pitkän vaatteeni halkioista.

Olen ollut hyvin erilaisissa häissä, niissä on ollut vieraiden joukossa todella "fiinejä" ihmisiä, ihmisiä, jotka tunnetaan saavutuksistaan Suomen rajojen ulkopuolellakin. Eipä ole ollut sukkahousuja helteellä jalassa.

Vain epävarmat ja nousukkaat kailottavat joka väliin etikettivirheistä.

Aidosti fiksut ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan ja pukeutuvat sään mukaisesti. On ilo katsella juhlissa hyväntuulisia, viihtyviä ihmisiä. Hikiset ihmiset väärin valituissa vaatteissa ovat kammottava näky.

Miten sitten jos on niin kuuma että pitää jättää sukkisten lisäksi vielä stringitkin pois hameen alta.

• Vieraana juhlissa

Olen myöskin menossa lauantaina häihin, ja mietin, pitääkö laittaa sukkahousut vai ei. Minulla on pitkä mekko reiluilla halkioilla, ja avokärkiset korkokengät. Mutta eikö näytä tyhmälle, jos avokärkisten kenkien alta pilkottaa sukkahousut?

• Kesäsääret

Kesällä ei tarvitse laittaa sukkahousuja, sääret vain sileiksi ja varpaankynnet kauniiksi. Eipä tuolla punaisilla matoillakaan julkkiksilla todellakaan ole sukkahousuja kesäisin tai avonaisissa kengissä..

• ewqrwe

kynnet ja kantapäät n kunnossa. Kynnet kauniisti hoidettu ja kantapäät sileät ja siistit.

Entä stay upit?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      3293
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1629
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1468
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1445
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1341
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1120
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1060
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      1003
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe