onko ketään lähdössä kultahietikolle 6.8?
Vastaukset 12
- ...
me ollaan kavereitten kanssa lähössä jo perjantaina eli 4.8. mutta kohde on siis kyseinen :)
- varna
mekin mennään.
- Vee1
varmaan ihan yksin olet sinne menossa... Lentoyhtiöt tunnetusti lennättävät koneitaan tyhjillään...
- niin...
Eikös tuo viesti nyt ole vähän vanha vitsi?!?! Käytetty kommentti... Hehheh, jopa naurattaa, not...
- niinpä niin..
niin... kirjoitti:
Eikös tuo viesti nyt ole vähän vanha vitsi?!?! Käytetty kommentti... Hehheh, jopa naurattaa, not...
Kyllä nämä kyselyt on vielä hölmömpiä. Lähteekö kukaan...?
- .....
3.8....=)
- Jkl
10.8 kultahiekkaan
- kultahietikko
Jkl kirjoitti:
10.8 kultahiekkaan
Niin mekin.
- myös ja.
kultahietikko kirjoitti:
Niin mekin.
Niin ja minä.
- kultahietikko.
myös ja. kirjoitti:
Niin ja minä.
Here I come.
- Jules--
minä olen mitä luultavammin lähdössä, yksin :)
- kuukuu_
Tulkaas sitten kertomaan sieltä hintataso, hyvät ravintolat ja baarit yms..
Matkaan lähtö 23.8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1642576- 801107
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2361007- 121986
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä76837- 82694
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun100608Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36508