onko ketään lähdössä kultahietikolle 6.8?
kultahietikolle 6.8..
12
855
Vastaukset
- ...
me ollaan kavereitten kanssa lähössä jo perjantaina eli 4.8. mutta kohde on siis kyseinen :)
- varna
mekin mennään.
- Vee1
varmaan ihan yksin olet sinne menossa... Lentoyhtiöt tunnetusti lennättävät koneitaan tyhjillään...
- niin...
Eikös tuo viesti nyt ole vähän vanha vitsi?!?! Käytetty kommentti... Hehheh, jopa naurattaa, not...
- niinpä niin..
niin... kirjoitti:
Eikös tuo viesti nyt ole vähän vanha vitsi?!?! Käytetty kommentti... Hehheh, jopa naurattaa, not...
Kyllä nämä kyselyt on vielä hölmömpiä. Lähteekö kukaan...?
- .....
3.8....=)
- Jkl
10.8 kultahiekkaan
- kultahietikko
Jkl kirjoitti:
10.8 kultahiekkaan
Niin mekin.
- myös ja.
kultahietikko kirjoitti:
Niin mekin.
Niin ja minä.
- kultahietikko.
myös ja. kirjoitti:
Niin ja minä.
Here I come.
- Jules--
minä olen mitä luultavammin lähdössä, yksin :)
- kuukuu_
Tulkaas sitten kertomaan sieltä hintataso, hyvät ravintolat ja baarit yms..
Matkaan lähtö 23.8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882