LIDL pöytäsaha

onko ok?

Onko kokemusta LIDL n myymästä pöytäsahasta 129 €,
onko hintnsa arvoinen?

9

8977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielestä

Itse hankin moiset apaut vuosi sitten, hyvin on pelittänyt ja teho on riittävä.

• Hara

Jos pääartikkelina ovat kottaraisenpöntöt. Mihinkään muuhun tuo vehje ei sovellu. Liian heppoinen ja epätarkka rempula.

• Lidlistä ostanut

En ole varma onko sama laite kyseessä, mutta ostin itse ko. kaupasta ns. pöytäsirkkelin muistaakseni 99 eurolla. Olen saanut remppakohteessa paneelien ja laminaattien kavennukset tehtyä ihan OK, mutta puutteita minun mallissa on ainakin puuttuva teline, ei sivu- tai takapöytää jatkona (vain noin 50X50 "pöytä"), säädöt laaduttoman oloiset ja hitaat. Omistan laadukkaan katkaisu-/jiirisirkkelin ja sen käyttö on kyllä paljon runsaampaa, joten hyvin tuo ns. halpis on vähäisen tarpeen tyydyttänyt. Mikäli tuon aiot ainoaksi sirkkeliksi, niin sitten katselisin muita vaihtoehtoja.

• tästä tuotteesta.

Ostin ko.laitteen 28.07.06 Kotona avasin pakkauksen.Koko laitteen runko oli vääntynyt terä "lepatti"kuin kynttilänliekki.Soitin Lidn:n asiakaspalveluun Vantaalle.Varasivat samasta liikkeestä toisen laitteen.Menin vaihtamaan seuraavana päivänä.Oli vielä surkeampi juttu.Soitin jälleen asiakaspalveluun.Vastaava tuote löytyi Varkaudesta.Lupasivat toimittaa Joensuuhun,josta ilmoittavat,koska on saapunut.Soitto tuli maanantaina,jolloin lupasin noutaa viimeistään keskiviikkona.(asun maaseudulla)Menin noutamaan tiistaina,jolloin tutkittiin tuote,onko se ok.Taas sama juttu.Toisin sanoen 3 viallista tuotetta,joissa sama vika.Kaiken huippu vielä,kun pyysin,että voisiko joku tarkistaa tuotteen kunnon,ettei tarvitse ajella edestakaisin turhaan.Mutta molemmat vaihtokerrat olivat turhia,koska niitä ei varmaan oltu tarkastettu tai ei ole ymmärretty rungon vääryyttä.Mutta yhteyden ottoa en saanut missään tapauksessa.Onneksi sain rahani takaisin,mutta tuli kyllä hintaa turhan ajelun muodossa.Ja olen ilman pöytäsirkkeliä.Keskustelu tulee jatkumaan Lidn:n kanssa korvauksista,joita ajelin turhaan,koska nämä turhat ajelut olisi ollut mahdollista välttää puhelin soitolla.Että tällainen tapaus tämä..........Mutta en ollut ainoa,koska taukotila huoneessa oli vastaavia palautettu takaisin,sekä myös henkilökunta myönsi,etten ole ainoa,jolle on käynyt näin,että on ollut rikkinäinen tuote.........

• Onko ok?

Kiitos kommenteista, enpä taida sitten hankkia.
        Tuote kuitenkin maksaa markoissa n. 770 mk joten ei mielestäni ole kuitenkaan ihan halpa.

Tuotehan on ainakin kuvassa siistin näköinen ja siinä sanotaan olevan monipuoliset säädöt.

Ei vaan halua uskoa että kaikki on skeidaa...

Itse ostin aikaisemmin Lidlistä ns. kuiva/märkäimurin ja kyllähän sekin oli pettymys, hitonmoinen ääni ja pieni imuteho, päällepäin kaunis ja pätevän näköinen.

• -------------

tälläisiä vetoja. Miksi edes ostaa tuollaista tavaraa, josta jo etukäteen tietää, että laadulla ei ole mitään teklemistä ko, tuotteen kanssa. Ostaa nyt skeidaa ja sitten jälkikäteen täytyy ihmetellä kun mikään ei toimi. Ostakaa laatukamaa noin niinkuin yleensäkkin.

• harrastelija..

Ei harrastelijan kannata ostaa laatukamaa, koska hinnat karkaa pilviin. Miksi ostaa tonnin saha, jos käyttötarve on kerran kahdessa vuodessa ja halpisversiollakin pärjää. Ei toki paskaakaan, sillä sekin tulee kalliiksi.
        Näitä halpistuotteita hankkiessa vaan pitäis hieman osata katsoa mitä ostaa. Esim. Biltemassa ja Lidlissäkin on paljon käyttökelpoista harrastelijatavaraa, mutta paljon myös täyttä ***kaa.

Hankin tarjouksesta vuosi sitten kompuran, viimeistelynaulaimen, letkun, ilmapistoolin, paineilmaruiskun ja renkaantäyttölaitteen hintaan ~120 €. Käyttöä ollut enemmän kuin satunnaisesti ja hyvin pelaavat edelleen. Katot on paneloitu, sauna remontoitu, renkaita täytetty jne.. Mielestäni hyvä ostos, vaikka ammattilainen nauraisikin..

• oitrjgoje3tr

Lyhyesti: vaikka hinta olisi 12,90€ niin silti liikaa, koska tuollaisella PASKALLA rikkoo vaan itsensä...

• Härskä

Minulla oli pieni mekaaninen korjaus tehtävä ensitöikseni. Sen jälkeen toimi muutaman kuukauden, mutta katkaisija sanoi sopimuksen irti. Laitan siihen toisen kytkimen, mutta kytkentäkaavaa en ole vielä löytänyt. Täytynee tehdä kytkentä arvaamalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3673
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2382
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2117
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1522
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      283
      1351
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe