vaivannut minua jo 2-vuotiaasta lähtien, tällä hetkellä olen 26v. Olin kuitenkin niin tyhmä, että altistin itseäni usein eläin pölylle varsinkin murrosiässä. Oireina minulla ovat silmien vuoto ja kutiaminen, aivastelu, tukkoisuus ja mieletön hengen ahdistus. Tarpeeksi kauan kun olin itseäni altistanut eläimille puhkesi minulla astma, jota en hoitanut aivan ohjeiden mukaan ja tietysti se sitten paheni. Nykyään kun olen alkanut hoitaa astmaani oikein ja kun menen paikkaan missä on eläimiä, riittää minulla yksi allergialääke ja pärjään eläinten kanssa vallan mainiosti sen aikaa mitä niiden kanssa samassa paikassa pitää olla.
Erittäin vaikea
1
322
Vastaukset
- summer 8)
Mulla on kanssa todella paha eläinallergia. Tuntuu että pahenisi koko ajan vain lisää... Pienenä minulla oli astma, mutta oireet hävisivät n.10 vuotiaana. Nyt tuntuu että olisivat tulleet taas takaisin, sillä aina kun olen eläinten kanssa, oireet ovat juuri tavallisten silmien kutinan yms. lisäksi hirvee pihinä ja henkeä ahdistaa.
Harmittaa todella koska avomieheni vanhemmilla, joilla usen käymme, on älyttömästi eläimiä. Joudun aina pihisemään siellä=). Ilman eläimiä olo on ihan normaali. Pitäisi varmaan minunkin mennä uudelleen astmatesteihin, että saisin jotain avaavaa lääkettä pihinääni ja hengen ahdistukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569