vaivannut minua jo 2-vuotiaasta lähtien, tällä hetkellä olen 26v. Olin kuitenkin niin tyhmä, että altistin itseäni usein eläin pölylle varsinkin murrosiässä. Oireina minulla ovat silmien vuoto ja kutiaminen, aivastelu, tukkoisuus ja mieletön hengen ahdistus. Tarpeeksi kauan kun olin itseäni altistanut eläimille puhkesi minulla astma, jota en hoitanut aivan ohjeiden mukaan ja tietysti se sitten paheni. Nykyään kun olen alkanut hoitaa astmaani oikein ja kun menen paikkaan missä on eläimiä, riittää minulla yksi allergialääke ja pärjään eläinten kanssa vallan mainiosti sen aikaa mitä niiden kanssa samassa paikassa pitää olla.
Vastaukset 1
- summer 8)
Mulla on kanssa todella paha eläinallergia. Tuntuu että pahenisi koko ajan vain lisää... Pienenä minulla oli astma, mutta oireet hävisivät n.10 vuotiaana. Nyt tuntuu että olisivat tulleet taas takaisin, sillä aina kun olen eläinten kanssa, oireet ovat juuri tavallisten silmien kutinan yms. lisäksi hirvee pihinä ja henkeä ahdistaa.
Harmittaa todella koska avomieheni vanhemmilla, joilla usen käymme, on älyttömästi eläimiä. Joudun aina pihisemään siellä=). Ilman eläimiä olo on ihan normaali. Pitäisi varmaan minunkin mennä uudelleen astmatesteihin, että saisin jotain avaavaa lääkettä pihinääni ja hengen ahdistukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56572
- 43530