Mieltäni painaa muutama seikka kaasoista. Kuinka montaa kaasoa perinteisesti on? Yksi on aika yleinen, mutta tänä keväänä olin häissä, jossa oli 3 kaasoa. Itseänikin miellyttäisi ottaa 3, koska jokainen heist on minulle erityisen tärkeä henkilö. Entä onko kaason oltava naimaton? Olen lukenut, että entisaikaan kaaso oli naimisissa oleva,jottei kaaso olisi mustis morsiammelle. Kokemuksia voisi joku myös kirjoitella, kuinka on selvitty useamman kaason kera! Kiitokset!
Vastaukset 2
- oli kolme
Ja hyvin meni. Näin yhden harteille ei jäänyt kaikki, vaan tehtäviä pystyi jakamaan...
Kirkossa alttarilla ei ollut kuin yksi kaasoista. Joissakan paikoissa annetaan olla enemmänkin, mutta meidän tapauksessa se oli näin... Sillä toinen ei luulunut kirkkoon ja toinen oli viimeisillään raskaana. Että näin.
Niin, ja yksi kaaso auttoi pukemisessä ja toiset olivat kirkossa bestmanin kanssa ohjaamassa ihmisiä paikoilleen.
Parasta on että teet niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu, eikä niin kuin asioiden "kuuluisi" mennä. Sillä jälkeenpäin voi ruveta kaduttamaan, kun näitä ei juhlita kuin kerran... - KAASOISTA
itselläni ei ollut kuin yksi. Mutta olen myös ollut häissä joissa oli kolme.
Kaasot oli pukeutuneet samalla tavalla ja kampaukset jäljittelivät toisiaan.
yksi kaasoista piti kimppua.
yksi avusti pappia ja luki kauniin kohdan raamatusta alttarilla hääparille.
ja yksi juonsi iltaohjelman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561