Mieltäni painaa muutama seikka kaasoista. Kuinka montaa kaasoa perinteisesti on? Yksi on aika yleinen, mutta tänä keväänä olin häissä, jossa oli 3 kaasoa. Itseänikin miellyttäisi ottaa 3, koska jokainen heist on minulle erityisen tärkeä henkilö. Entä onko kaason oltava naimaton? Olen lukenut, että entisaikaan kaaso oli naimisissa oleva,jottei kaaso olisi mustis morsiammelle. Kokemuksia voisi joku myös kirjoitella, kuinka on selvitty useamman kaason kera! Kiitokset!
Kuinka monta kaasoa?
2
1388
Vastaukset
- oli kolme
Ja hyvin meni. Näin yhden harteille ei jäänyt kaikki, vaan tehtäviä pystyi jakamaan...
Kirkossa alttarilla ei ollut kuin yksi kaasoista. Joissakan paikoissa annetaan olla enemmänkin, mutta meidän tapauksessa se oli näin... Sillä toinen ei luulunut kirkkoon ja toinen oli viimeisillään raskaana. Että näin.
Niin, ja yksi kaaso auttoi pukemisessä ja toiset olivat kirkossa bestmanin kanssa ohjaamassa ihmisiä paikoilleen.
Parasta on että teet niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu, eikä niin kuin asioiden "kuuluisi" mennä. Sillä jälkeenpäin voi ruveta kaduttamaan, kun näitä ei juhlita kuin kerran... - KAASOISTA
itselläni ei ollut kuin yksi. Mutta olen myös ollut häissä joissa oli kolme.
Kaasot oli pukeutuneet samalla tavalla ja kampaukset jäljittelivät toisiaan.
yksi kaasoista piti kimppua.
yksi avusti pappia ja luki kauniin kohdan raamatusta alttarilla hääparille.
ja yksi juonsi iltaohjelman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 541302
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031072- 471065