Kävin ohikulkumatkalla Valtimolla ravintola Seiskassa syömässä Suomen kuuluisinta parasta pizzaa! En todellakaan pettynyt! Se oli taivaallista ja suussa sulavaa! Haluan jakaa nämä kokemukset muidenkin kanssa.Käykää ihmeessä!
Suomen paras pizza
38
4579
Vastaukset
- km päähän
maksettu mainos eiks niin?
- pussiin
Käypä itse Seiskassa, ja epäile vasta sitten. Minä olen täsmälleen samaa mieltä ensimmäisen kirjoittajan kanssa, että Seiskasta saa todella maukkaat pizzat! Kandee maistaa!
- sallainen akentti
pussiin kirjoitti:
Käypä itse Seiskassa, ja epäile vasta sitten. Minä olen täsmälleen samaa mieltä ensimmäisen kirjoittajan kanssa, että Seiskasta saa todella maukkaat pizzat! Kandee maistaa!
Ei millään pahalla, mutta etkö olis voinut edes vähän muuttaa kirjoitustyyliäsi tuosta ensimmäisestä viestistä?
- Tiilikkaan
pussiin kirjoitti:
sieltä saa hyvää pizzaa..!!!!!
- kehtaat
pussiin kirjoitti:
senkin sika
- pussiin
sallainen akentti kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta etkö olis voinut edes vähän muuttaa kirjoitustyyliäsi tuosta ensimmäisestä viestistä?
En todellakaan ole sama henkilö eka kirjoittajan kanssa, eli minulla ei ole syytä vaihtaa kirjoitustyyliäni. Eikös tämä ole kuitenkin ihan ymmärrettävää suomenkieltä??? Eikä kirjoitusvirheitäkään niin kamalasti... Että eläpäs eppäile :)
- Ex asukki
Ainakin 1990-luvun loppupuolella asuessamme Nurmeksessa oli Karpalossa Sparin yläkerrassa taivaallisen hyvä savulohipizza. En tosin tiedä, onko enää ko lafkaa olemassa ja jos on, kuka omistaa ja onko enää samalla reseptillä tehty, jos yleensä kuuluu valikoimiin.
- tara
olen syönyt useasti seiskan pitsoja ja kyllä ne vaan on parhaita!
- näinonn
Aikoinaan koivukujalla oli parhaat(jos joku vielä muistaa paikan)mut Seiskan Joukohan se niitä siellä silloinkin paisteli ja meikä maisteli :)...
- ismek
ollaan kavereitten kanssa käyty jo pari vuotta siitä iltapalat ja yhdestä pizzasta syö kaksi tälläistäkin isoa ukkoa mahansa täyteen ja saattaa vielä jäädä jotain aamupalaksikin!
- Helsingistä
Joo, ollaan jo vuosikausia syöty kesä- ja talviloman mökkireissuilla Seiskan pizzaa. Hieno homma, että se sitten valittiin Suomen parhaaksi!!!
- hemmo
Missä tämä seiska valittu "suomen parhaaksi", tässä topicissa vai...hehee jepjep:D:D
- fabio fabrizio jne,,,
hemmo kirjoitti:
Missä tämä seiska valittu "suomen parhaaksi", tässä topicissa vai...hehee jepjep:D:D
nehän sen valitsi..etkö seurannut tv:tä..??
- viilaava pizzanmutustelija
fabio fabrizio jne,,, kirjoitti:
nehän sen valitsi..etkö seurannut tv:tä..??
Mutta sillloin heidän olisi pitänyt maistaa jokainen suomessa valmistettu pizza, mistä he voi tietää, että juuri se Seiskassa valmistettu pizza on suomen paras. Tiedä vaikka että Kiteellä, Kuusankoskella, Ivalossa, Tohmajärvellä jne. oliskin vielä paremman makuiset pizzat. Näinollen ei voida puhua suomen parhaasta vaan pelkästään Valtimon parhaasta pizzasta.
- Oli ketkä oli
viilaava pizzanmutustelija kirjoitti:
Mutta sillloin heidän olisi pitänyt maistaa jokainen suomessa valmistettu pizza, mistä he voi tietää, että juuri se Seiskassa valmistettu pizza on suomen paras. Tiedä vaikka että Kiteellä, Kuusankoskella, Ivalossa, Tohmajärvellä jne. oliskin vielä paremman makuiset pizzat. Näinollen ei voida puhua suomen parhaasta vaan pelkästään Valtimon parhaasta pizzasta.
Hyvää se kumminkin on, oli sitten Valtimon, Suomen, Euroopan tai maailman parasta, ja valitsija kuka tahansa.
- justiinsa
Oli ketkä oli kirjoitti:
Hyvää se kumminkin on, oli sitten Valtimon, Suomen, Euroopan tai maailman parasta, ja valitsija kuka tahansa.
niin hyvää ettei sanotuksi saa,nii justiinsa..!!
- makuasioista...
Oli ketkä oli kirjoitti:
..ei kannata kiistellä...
Tietysti tiedän yhen hyvän paikan lähellä....:) - juggf
Oli ketkä oli kirjoitti:
Kyllä se hyvää on seiskassa, mutta italiassa se on erinomaista. Kunnon kiviuunissa tehtyä kun ei tahdo saada mistään. Paska juttu.
- pizzafani
viilaava pizzanmutustelija kirjoitti:
Esim. Kotkassa pizza sai yhtä hyvät pisteet kuin Valtimolla, mutta lopuksi he valitsivat kuitenkin Seiskan pizzan parhaaksi. Eli ei voi sanoa, että "Valtimon parhaat pizzat".... ;)
- SEISKA!
Harvemmalla tämänkokoisella paikkakunnalla on vastaavan tasoista paikkaa....esiintyjät ym.mitä siellä on ollu..ja toi sisustusremonttikin näyttää aika hyvältä...
- ei saa
ainakaan mistään yhtä hyvää pizzaa kuin seiskasta.
ainoa asia mitä jäi valtimolle ikävä muuton jälkeen
.........- kskskskssksks
saa edes lähelle niin hyvää pizzaa kuin Seiskasta!
- roiske taikinaan
Saarioisten einesroiskeläppä paras!
- doku1
no ehkä se suomen parhaan pitsan maine on sielläki kiinni siitä et kuka sen tekee,toisinaan on kyl nii mukavasti poltettu pitsa sattunu että ei oo hiilitabletteja kaipaillu ja karsinogeenit on tullu vuojen tarpeiksi kerralla;) ja mitä nyt niihin esiintyjiin tulee ni eipä tuolla ole tainnu paljo lähiaikoina esiintyä muut kuin työtekijät tyhjille seinille...
- 7 vuotta
Paras pitsa tekstin mukaan 7 vuotta sitten, maailma muuttuu,onko enää,en ole käynyt,varmaan joku tietää.
- värioksu
Värioksennus, sitä on pizza.
- Pizza 69
Lieksasta saa halvalla hyvää pizzaa!!!
- mielipidee
Bellassa pitsa parasta :D
- karjalan keitto
Kuka kaheli syö Berguloksin taatelien tallaajien pizzaa ?
- metsästäjä 2013
Seiskan pitsa on loistava, syksyn metsäreissut kruunaa aina seiskan pitsa, etelässä asun mut seiskan pitsalle ei ole voittajaa löytynyt.
- qw4h5yj
miksi höpäjät valtimon asioita nurmekselle tarkoitetussa osiossa?
- 7.n varikko oli jees
laatu vaihtelee 7.ssa paljon paistajan mukaan
- te ota ilma juusto t
Sutki panee teidän rouvia sillä aikaa kun te syötte karvaisia värioksennuksia.
- von Panis
Pannee pannee, kun pitäjäläiset ei ite kykene.
- piikki punaisella
Ennen oli Valtimo velaton kunta,nyt ei taida olla muuta hyvää kuin pitsa.Kumpi lie parempi asia?
- wegf4e
Pitsa on parempi asia. No vielä on matkaa Nurmeksen lukuihin. Velka-katto saavutettu, lisää ei kohta saa kuin pika-vippi firmoilta.
- Teelappu
Edelleen valtimolta saa erinomaista pizzaa, jota kaveritkin ovat tituleeranneet Suomen parhaaksi. Kiireaikana muutaman kerran pizza,jonka ostin mukaan, oli väärä. Ja joskus muutama syksy sitten pizza oli melko raaka. Yleensä yltää loistaviin arvosanoihin. Etenkin pizza jossa on lohta on suosikkini.
- Ählämsähläm
Valtimolta ei saa enää pitsoja kuin pakastealtaasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6015018Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?252884HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652381- 1251710
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271453Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3461358Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121085
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 100853