Heips
Minua häiritsee eräs asia joka on nyt tänä vuonna kärjistynyt aika lailla itsessäni. Ymmärrän että sanojen unohtaminen on yleistä mutta kun sitä on alkanut tapahtua monta kertaa päivässä? En muista joitakin ihan normaaleja sanoja, voin kuvitella mielessäni esineen minkä nimeä haen mutta se vaan ei tule suusta ulos =/
Onko vakava oire? Pitäisikö huolestua?
Mahdollinen oire?
Sussu2
2
773
Vastaukset
- pidä
Ei tuon ikäisellä ole mitään hätää, sitä tapahtuu kaikille, tänään esimerkiksi unohdin oikean ja vasemman ja myöhemmin unohdin kuinka erästä laitetta käytetään, vaikka olin käyttänyt sitä muutama tunti sitten.
Onko tullut nukuttua kunnolla tai muuten vain jokin stressaa? Kun aivoilla on muuta mietittävää tai ei ole levännyt kunnolla niin sellaista tapahtuu. - sama
meno on semmosta,että kyllä tässä muisti menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667