Peräaukon kutina/haavaumat?

pöllönen

Mistähän voi johtua peräaukon mieletön kutina?

Tätä on jatkunu jo yli kuukauden. Rektaalivoidetta kun käyttää niin pärjää, mutta heti kun on muutaman päivän käyttämättä olo on tuskainen.

Haavaumia on ja paskalla käynti sattuu.

5

1072

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mato

taitaa olla kihiksiä.katsopa illalla peräaukkoosi taskulampun ja peilin avulla löytyykö valkoisia matoja peräaukon suulta. jos löytyy niin apteekkiin kipi kapi...

• Pöllönen

Oon tutkinu, eikä näkyny mitään. Niitä epäilin itsekin alkuun, ku oon hoitanu lapsia joilla oli.

Mistähän haavaumat tulee?

Tulessa koko persaus. Tänään olen joutunut käymään 3 kertaa paskalla ja se on todella tuskallista, veri valuu.

• tulehtuneet pukamat?
        Pöllönen kirjoitti:

Oon tutkinu, eikä näkyny mitään. Niitä epäilin itsekin alkuun, ku oon hoitanu lapsia joilla oli.

Mistähän haavaumat tulee?

Tulessa koko persaus. Tänään olen joutunut käymään 3 kertaa paskalla ja se on todella tuskallista, veri valuu.

Tuollaisten oireiden kanssa kannattaisi mennä jo lääkäriin. Jos olet käyttänyt käsikauppatuotteita ja et ole saanut apua niistä, kannattaisi käväistä lääkärissä. Händensa voide yleensä vie kivut ja kutinan pois ja parantaa haavaumat. Muunkin nimisiä löytyy.

Parane pian!

• jeps..

oletko tutkinut tarkkaan että kutina on just siel peräaukossa? mullakin on ollut mieletöntä kutinaa ja peilin avulla näin että mun kutina on välilihan alueella ja se todellakin tuntuu että kynsittäis peräaukkoa,koska on nii lähellä sitä.

Lääkäri siihen on määränny kahdenlaistakin voidetta mutta olevinaan aina kutina tulee takas.Just vessassa käynti on inhottavaa ku yleensä vessan käynnin jälkeen on kutina pahimmillaan,eikä ainakaa huono hygienia pitäis olla.Pitää taas varmaa marssia lääkäriin.Daktacort voiteella kutina yleensä häviää mutta saattaa sit taas tulla takas.

• kekekekekekeke

ei aukoa voi kutista. ne on peräaukon reunat mitkä kutiaa. niitä pitää raapia sen takia ihmisellä on kynnet. vaikka apteekissa on koko seinällinen vitunhoitotuotteita rasvaa,voiteta,salvaapuuteria,ynm. erilaisia vitunhoito tuotetta. .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      79
      3084
    2. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      114
      1605
    3. Sofian kylppärikuva.

Pyllistys! Miten voi tuon ikäinen nainen olla noin pissis ja lapsellinen? Hoh hoijaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1050
    4. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      100
      951
    5. Jos meistä tulis jotain,

niin sulle mies pitäis eka opettaa hieman käytöstapoja. Mut ootkohan sä liian vanha oppimaan yhtään mitään? 🤔
      Ikävä
      60
      840
    6. Illat ilman sua (mies)

ovat niin turhia! Toivittavasti sulla on kaikki hyvin. Miettii yksi pieni sydän ikävissään!
      Ikävä
      99
      838
    7. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      208
      707
    8. Iso vaalee vauhdissa

Onko hyvä vai paha jotta tällä muutamalla taitaa olla aika huono itsetunto kun pitää jokapaikassa ja tilanteessa tuoda oma erinomaisuutensa ja muiden
      Suomussalmi
      13
      688
    9. Rikoin sun sydämen.

Se oli silti sulle oikein.
      Tunteet
      62
      686
    10. 180
      632
    Aihe