Peräaukon kutina/haavaumat?

pöllönen

Mistähän voi johtua peräaukon mieletön kutina?

Tätä on jatkunu jo yli kuukauden. Rektaalivoidetta kun käyttää niin pärjää, mutta heti kun on muutaman päivän käyttämättä olo on tuskainen.

Haavaumia on ja paskalla käynti sattuu.

5

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mato

      taitaa olla kihiksiä.katsopa illalla peräaukkoosi taskulampun ja peilin avulla löytyykö valkoisia matoja peräaukon suulta. jos löytyy niin apteekkiin kipi kapi...

      • Pöllönen

        Oon tutkinu, eikä näkyny mitään. Niitä epäilin itsekin alkuun, ku oon hoitanu lapsia joilla oli.

        Mistähän haavaumat tulee?

        Tulessa koko persaus. Tänään olen joutunut käymään 3 kertaa paskalla ja se on todella tuskallista, veri valuu.


      • tulehtuneet pukamat?
        Pöllönen kirjoitti:

        Oon tutkinu, eikä näkyny mitään. Niitä epäilin itsekin alkuun, ku oon hoitanu lapsia joilla oli.

        Mistähän haavaumat tulee?

        Tulessa koko persaus. Tänään olen joutunut käymään 3 kertaa paskalla ja se on todella tuskallista, veri valuu.

        Tuollaisten oireiden kanssa kannattaisi mennä jo lääkäriin. Jos olet käyttänyt käsikauppatuotteita ja et ole saanut apua niistä, kannattaisi käväistä lääkärissä. Händensa voide yleensä vie kivut ja kutinan pois ja parantaa haavaumat. Muunkin nimisiä löytyy.

        Parane pian!


    • jeps..

      oletko tutkinut tarkkaan että kutina on just siel peräaukossa? mullakin on ollut mieletöntä kutinaa ja peilin avulla näin että mun kutina on välilihan alueella ja se todellakin tuntuu että kynsittäis peräaukkoa,koska on nii lähellä sitä.

      Lääkäri siihen on määränny kahdenlaistakin voidetta mutta olevinaan aina kutina tulee takas.Just vessassa käynti on inhottavaa ku yleensä vessan käynnin jälkeen on kutina pahimmillaan,eikä ainakaa huono hygienia pitäis olla.Pitää taas varmaa marssia lääkäriin.Daktacort voiteella kutina yleensä häviää mutta saattaa sit taas tulla takas.

    • kekekekekekeke

      ei aukoa voi kutista. ne on peräaukon reunat mitkä kutiaa. niitä pitää raapia sen takia ihmisellä on kynnet. vaikka apteekissa on koko seinällinen vitunhoitotuotteita rasvaa,voiteta,salvaapuuteria,ynm. erilaisia vitunhoito tuotetta. .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe