eli millanen yöelämä on varkaudessa v-loppuisin,mitä paikkoja on ja millasia ne on?ollaan tulossa kyläilee.t:20v kaksostypyt
varkauden yöelämä
54
8459
Vastaukset
- ...
mikä ihmeen yöelämä?? En oo kuullukkaan semmosesta Verkaudessa.
- Kummastelen ja hämmästelen
Eikös kysymys ollut Varkauden yöelämästä, ei Verkauden, missä lieneekään!!!
- Huono....
Kummastelen ja hämmästelen kirjoitti:
Eikös kysymys ollut Varkauden yöelämästä, ei Verkauden, missä lieneekään!!!
olipas todella huono, onko Varkautelaisilla noin surkea mielikuvitus? höh.
- tapahtuu
kyllä täällä jotain tapahtuu.. Harisonissa tai Nex step:issä alotellaan ja siitä siirrytään Oscariin(k-20)tai teini luolaan eli Harlekinoon. Mukavaa on kun on oikea asenne vaan mukana.
- paikkoja
jokahinen. Lasketaan sisään alaikäisiä vaikka tiedetään. Lasketaan sisään liikaa humaltuineita rahan kiilto silmässä. paskalle haiseva kaupunki josta kaikki kaikkoaa, niin myös normaalien ihmisten yöelämä.
- utelias
kerroppa missä sitten ois hyvä ja hieno paikka?.........kysympähän vaan
- Anonyymi
Hyppää voltti ja valita.
- Bilehile 22
Entisenä varkautelaisena uskallan ottaa osaa keskusteluun.. Kyllä loppuillasta kannattaa mennä Oscariin, vai mikä Scandic se nykyään oikein onkaan siinä Päiviönsaaren torin laidalla hotellin alakerrassa siis - k20, joten sisään pääsette. Ihan siisti paikka se on ja tanssimaan pääsee monipuolisen musiikin tahtiin. Samantasoinen paikka kuin yökerhot muuallakin. (Tosin jotain Studio51:stä täällä Helsingissä ei lasketa vertailukohteeksi.)Eiköhän jokin biisi edes kolahda illan aikana. Suurin miinus vaan se, että kallis on kyseinen paikka (5 e sisään, 2 narikka), mutta jos muualla ottaa pohjat - vaikka sitten torin toisella puolella Harrisonissa tai Pirtinvirran laidalla Nexstepissä, jotka ovat oivia alkuillan istuskelupaikkoja. Näin uskallan sanoa nimimerkillä kokemusta on kyseistä paikoista, ja bilettämään on ihan mukavasti Varkaudessakin siis päässyt. Pitäkäähän hauskaa. :)
- Tyttö78
Jos minä olisin 20-vuotias, menisin ehdottomasti Harleginoon loppuillaksi. Siellä tulee koko ajan hyvää musiikkia, siellä on paljon enemmän elämää kuin Oscarissa. Oscarissa on jumia sakkia, paskaa musiikkia ja tylsää. Ihmiset vaan pönöttää ja juo ja kun alkaa soimaan Paula Koivuniemen mä kuuntelen Tomppaa niin kaikki lähtee tanssimaan...jee. Harleginon ikäjakaumakin on paljon nuorempi kuin Oscarissa, 20-vuotiaalle ihan sopiva. Käyn siellä joskus vielä itsekin, Varkauden paras paikka edelleen!
- Tyttö85
Harlegino on teinihelvetin perikuva!!! Ihan kamala paikka. Paitsi jos satut olemaan 18v.
- ei kannata
Aivan kaamee tunkkanen teinimesta, ei kannata mennä jollet ole just ja just 18 vee täyttäny...siis aivan kaamee, mielummin istun oscarissa illan kun tukehdun siellä teinimeininkiä katsellen!
- joo!!!!!!!!
juu jos haluat kuulla nuorison musaa niin gino on oikee mesta.oscarissa soitetaan suomi-iskelmästä discomusaan.ikähaitarikin on 18-50v.
- tony80
aika kälynen paikka.eihän siell käy porukkaa enää nykysin.lauantaisin on porukkaa,jos on.ihme etteivät oo vielä panneet puljua kiinni.
- määvaa
on vitun teinihelvetti!!! ite oon 25v miäs ja en varmasti mene enää ikinä kinoon!! oscari on kalliimpi mut ei haittaa mua...ei oo euroista kii. ikähaarukka on kyl tosi laaja. mut ennemmin oscari kuin kino tai rammari! rammari on mummo juoppojen paikka!!
- Che Guevara
määvaa kirjoitti:
on vitun teinihelvetti!!! ite oon 25v miäs ja en varmasti mene enää ikinä kinoon!! oscari on kalliimpi mut ei haittaa mua...ei oo euroista kii. ikähaarukka on kyl tosi laaja. mut ennemmin oscari kuin kino tai rammari! rammari on mummo juoppojen paikka!!
Perseen silmiä kaikki paikat, mutta pian säälittävä kylä saa laittaa lapun lopullisesti luukulle, ei mene enää kauan, sitten ei ole enää kävijöitäjään moisissa paskapaikoissa.
- määvaaa90
määvaa kirjoitti:
kuiteski oot ens viikonloppuna siellä tiirailemassa teinejä.yrität epätoivosesti iskee niitä,siinä kuitenkaan onnistumatta.se ei nykypäivänä riitä fazerin parhaiden antaminen teineille,keksi jotain muuta.
- Anonyymi
määvaaa90 kirjoitti:
kuiteski oot ens viikonloppuna siellä tiirailemassa teinejä.yrität epätoivosesti iskee niitä,siinä kuitenkaan onnistumatta.se ei nykypäivänä riitä fazerin parhaiden antaminen teineille,keksi jotain muuta.
Onkos täällä enää mitään kunnollisia paikkoja??
- taulemi
On tässä:
Nekkari- paperiduunarin kehuille tuoksuva ja yh-isien/äitien mesta. Yleensä aina yhteisitkua jossakin vaiheessa iltaa.
Oskari- kelluva ruotsinlaiva kopio 70-luvulta. Puuttuu vain Irwin. Meno yltyy parhaimmillaan monttubile tasolle. Vessat tarjoilee aina fiilistä nostattavaa oksennuksen hajua. Henkilökunta pystynyt säilyttämään ilmiömäisesti 70-luvun ALKO palveluasenteen.
Harrison- kummallinen paikka jossa tulee yleensä välittömästi halu paeta pois. Kelpaa kuitenkin yli neljän promillen humalassa. Paikka erityisesti pikkuporvareille ja muille elämää suuremmille persoonille.
Harlegino- muumilimppari ja pennuille jaffaa. Teinimesta jossa voi aistia lähes Tohmajärven esson veroisen menon. Iskän rahoilla kännit tyyppinen upea paikka.
Yleensä mahdollisuus myös nähdä kylätappelua ym. viihdyttävää suurkaupunki menoa.- hahhhaaa
kun lukee sinun juttusi,niin ei voi tehdä kuin yhden johtopäätöksen. On sinulla ollut ankea lapsuus,harvoin näkee noin kateellista pers aukista höhlää,oikein naurattaaaaaaa.
- Anonyymi
En ole kyllä koskaan itkenyt sitä,että olen yhteishuoltaja. Meillä toimii eksän kanssa huoltajuus.
- ajjaskalskal
Varkauden yöelämä alkaa klo 22 kun tv:stä tulee kymmenen uutiset ja loppuu tulosruudun jälkeen n. klo 22.30.
- pimu 84
joo eli kannattaa oscariin mennä, ei kinossa jaksa hullukaaan olla kun pennnut hilluu känissä ja örveltää..... oscariin vaan siel on ihan jees meininki... kun on hyvä fiilis itellä... itse menen aina sinne....
- Pilli
pimu 84 kirjoitti:
joo eli kannattaa oscariin mennä, ei kinossa jaksa hullukaaan olla kun pennnut hilluu känissä ja örveltää..... oscariin vaan siel on ihan jees meininki... kun on hyvä fiilis itellä... itse menen aina sinne....
Kuulostaa aika hölmöltä että sä puhut pentujen hillumisesta. Sinnehän on kuitenkin ikäräja 18 vuotta etkä itsekään ole kovin paljon sitä vanhempi.
Minä katson enemmin pentujen "hillumista" kun oscarissa pönötystä ja torttutukkaisten ämmien diskotanssia. - Anonyymi
Pilli kirjoitti:
Kuulostaa aika hölmöltä että sä puhut pentujen hillumisesta. Sinnehän on kuitenkin ikäräja 18 vuotta etkä itsekään ole kovin paljon sitä vanhempi.
Minä katson enemmin pentujen "hillumista" kun oscarissa pönötystä ja torttutukkaisten ämmien diskotanssia.Entä lyhyeksi kynitty vetyperoksiidiblondi,jota on höylännyt niin romanit kuin gambialaiset?
- arhippa
Rammarin voittanutta,jee.
- oliko hurjaa
Varkudessa tapahtuu seurustelut jo tuttujen kanssa.
Paljoa ei ole vapaina olevia liikkeellä, kun monella on perhe kotona !- kuka hullu
perheestään välittäisi. Oma eukko jää usein kotiin kun lähen viihteelle ja ei ikinä kysele vaikka saavun seuraavana päivänä taksilla. "Poikien pokerijatkot vähän venähti...", tms.
- mietteet:
Varkaudessa syntyneenä ja siellä 20v saakka asuneena voin sanoe -edelleen siellä muutaman kerran vuodessa vierailevana- että surkeeta tuo yöelämä on.
Oscar: ikäänkuin hätäaputyönä nopeasti kasaan kyhätty pelastava keidas yökyöpeleille, täynnä eltaantuneen ilmeen omaavia kulahtaneita yh-äitejä ja kaljamahaisia ikivarkautelaisia poikamiehiä 80-luvun pukeutumistyylissään
Next Step: karjajuottola missä aivot heitetään narikkaan
Juicen Pub: miniatyyri lähiön "kermasta" eli eronneita juoppoja, entisiä apukoulun oppilaita ja linnakundeja
Joutsenkulma: isompi ja karseampi versio edellisestä, bonuksena suuri mahdollisuus saada turpiinsa
Rammari: kaikkein karsein versio edellisistä, vetää varsinkin viikonloppuisin kylän juopot kittaamaan nestemäisen aamiaisen heti aukeamisen aikoihin, bonuksena erittäin suuri mahdollisuus saada turpiinsa
Lännentie (vai mikä se nyt nykyisin onkaan, Kaura-Ahon suunnalla): todellinen villi länsi, vain revolverit ja sheriffi puuttuvat- New Home
Varkaus on paljon muuttunut niistä ajoista.
Nykyään on melkein kaikilla netti yhteys kotona ja kännykät.
Moni joka on ollut pidempään poissa, ovat ikäänkuin ulkona kuvioista - jos ei ole tämän verkoston jäsen.
Moni ex varkautelainen on niin ihastunut new home,
että aikaa ei ole juuri liiennyt vanhalle kotikaupungilleen ? - originaalille
Olen myös paljasjalkainen Varkautelainen, asunut täällä yli 40 vuotta. Olen matkustellut paljon, niin koti-, kuin ulkomaillakin. Myönnän, että yöelämä (=Oscar) on köyhää, mutta tuo lähiöpub-vertailusi ihmetyttää. Kerro missä kaupungissa on asiat paremmalla mallilla tämän suhteen?
Mielestäni kaikki lähiöpubit ovat kaikkialla suomessa samankaltaisia (tupakansavuisia, aamusta alkaen kaljaa kittaavia karjuja).
Monesti asiat vain nähdään/kuvitellaan muualla paremmiksi ja sitten tullaan ylimielisinä (vähän parempina kansalaisina) morkkaamaan paikallisia pubeja ja ihmisiä. Ei ihme, että meinaa tulla turpiin. Miksi yleensä tulet tänne, jos paikka ei miellytä?
Kunnon lähipubkulttuuria, kuten esim. englannissa, ei suomessa ole, ei edes Helsingissä, jossa oletan originaalin nyt asuvan. - darts & bear
originaalille kirjoitti:
Olen myös paljasjalkainen Varkautelainen, asunut täällä yli 40 vuotta. Olen matkustellut paljon, niin koti-, kuin ulkomaillakin. Myönnän, että yöelämä (=Oscar) on köyhää, mutta tuo lähiöpub-vertailusi ihmetyttää. Kerro missä kaupungissa on asiat paremmalla mallilla tämän suhteen?
Mielestäni kaikki lähiöpubit ovat kaikkialla suomessa samankaltaisia (tupakansavuisia, aamusta alkaen kaljaa kittaavia karjuja).
Monesti asiat vain nähdään/kuvitellaan muualla paremmiksi ja sitten tullaan ylimielisinä (vähän parempina kansalaisina) morkkaamaan paikallisia pubeja ja ihmisiä. Ei ihme, että meinaa tulla turpiin. Miksi yleensä tulet tänne, jos paikka ei miellytä?
Kunnon lähipubkulttuuria, kuten esim. englannissa, ei suomessa ole, ei edes Helsingissä, jossa oletan originaalin nyt asuvan.Olet oikeassa. Konfliktin aineet ovat ilmassa, kun tullaan alkuasukkaita neuvomaan !
- kiva mutta ujo
Varkaudessa käytetään vähän alkoholia, ja siksi nuoret ovat vähän arkoja aluksi !
Kun alkavat tuntemaan paremmin, niin sitten vasta alkaa ns oikea tuttavuus !- suurempi Varkaus
Minusta varkautelaisiin on melko vaikeaa tutustua ! Monasti heillä on jotakin menossa, josta en itse tiedä vielä mitään ? Luulisi että jos varkautelaisia olisi esim 100.000 niin aina olisi mukavia löysiäkin, joihin tutustua ?
- Leppävirta Blues
suurempi Varkaus kirjoitti:
Minusta varkautelaisiin on melko vaikeaa tutustua ! Monasti heillä on jotakin menossa, josta en itse tiedä vielä mitään ? Luulisi että jos varkautelaisia olisi esim 100.000 niin aina olisi mukavia löysiäkin, joihin tutustua ?
Jos Varkaus liitetään Kuopioon, niin 100.000 uutta varkautelaista muuttaa koko kaupungin ilmeen !
- viiiiiii
että ajetaan lippahattu vinossa autolla kadun päästä päähän ja sitten taas takaisin. Auton pakari pitää tietenkin olla sellainen, että meteli on suurin mahdollinen.
- Anonyymi
suklaa
- Anonyymi
isäinmaa
- Anonyymi
kaniini
- Anonyymi
saksiniekka
- Anonyymi
rapu
- Anonyymi
mula
- Anonyymi
litium
- Anonyymi
rapu
- Anonyymi
salaatit
- Anonyymi
Liepon vittu haisee baarin penkillä. Hyi helvetti.
- Anonyymi
sää lääkkeitä
nimittäin hullujen lääkkeitä - Anonyymi
oikeeta sukua lankinen
mummon veli oli kilpeläinen - Anonyymi
ropponen
- Anonyymi
Joko olette perheet perustaneet?
- Anonyymi
Päivää löytyykö teillä kirjaa
Akkutehtaasta ja aluelämmöstä jotka saa lapset lallattammaa?
Ei ole meillä
No perkele sanokaa päättäjille
Että tekee (vasikka)
Lapset pittää saada lallattammaa ne jo pienestä pitäen ei niistä muuten poliitikoja tule - Anonyymi
litium
lito kirkonvarkaus - Anonyymi
perunalaatikko
- Anonyymi
onneks sain veljeltä tuon muoviistuimen tuohon vessanpyttyyn
harmi vaan kun takapuoli tahmoo siinä ei ihme että se itelleen vaihtokin toisenlaisen että tuo huonon mallinen. - Anonyymi
ldjkkoe
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855