Heips,
onko kellään tietoa laitteesta, jonka saisi hälyttämään päivittäin esim lääkkeenottoaikoihin(8-14-20). Vekottimen koko ei tarttis olla hirvee, pieni ja mukana kannettava...
apuväline muistamiseen??
4
745
Vastaukset
- siiri.
Kännykkä tuli ensimmäisenä mieleen. Eri juttu sitten on, osaako muistamaton sitä käyttää...
- ryytiriitta
kännykkää mietittiin kyllä yhtenä vaihtoehtona...mutta mitään ajastettavaa piipparia tms. ei taida olla olemassa...ihan muistamaton hlö ei oo kyseessä, sillointällöin tuntuu niitä unohduksia tapahtuvan ja eniten ne kismittävät kyseistä unohtajaa =))
- Nainen -47
Muistan, ellen nyt ole ihan hakoteillä, että apteekista olisi saatavana lääkedosetteja, joissa on muistutushälytys.
Ainakin Yliopiston apteekissa oli joitakin tällaisia malleja kaupan.
Toki kännykkäkin on kätevä, itselläni on muistilappu seinällä.- ryytiriitta
tuo dosetti olis tosi mahtava juttu..........täytyy tsekata heti! Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647