Heips,
onko kellään tietoa laitteesta, jonka saisi hälyttämään päivittäin esim lääkkeenottoaikoihin(8-14-20). Vekottimen koko ei tarttis olla hirvee, pieni ja mukana kannettava...
apuväline muistamiseen??
5
784
Vastaukset 5
- siiri.
Kännykkä tuli ensimmäisenä mieleen. Eri juttu sitten on, osaako muistamaton sitä käyttää...
- ryytiriitta
kännykkää mietittiin kyllä yhtenä vaihtoehtona...mutta mitään ajastettavaa piipparia tms. ei taida olla olemassa...ihan muistamaton hlö ei oo kyseessä, sillointällöin tuntuu niitä unohduksia tapahtuvan ja eniten ne kismittävät kyseistä unohtajaa =))
- Nainen -47
Muistan, ellen nyt ole ihan hakoteillä, että apteekista olisi saatavana lääkedosetteja, joissa on muistutushälytys.
Ainakin Yliopiston apteekissa oli joitakin tällaisia malleja kaupan.
Toki kännykkäkin on kätevä, itselläni on muistilappu seinällä.- ryytiriitta
tuo dosetti olis tosi mahtava juttu..........täytyy tsekata heti! Kiitos
- Anonyymi00005
Moikka! Me ostettiin isotädille sellainen pikkunen digitaalinen pillerirasia missä on sisäänrakennettu hälytyskello. Siihen sai asetettua useamman hälytyksen päivälle ja oli tosi näppärän kokoinen pitää laukussa mukana.
En kuollaksenikaan muista sen laitteen tarkkaa merkkiä, mutta tilattiin se seniorituki.fi sivulta. Kannattaa kurkata sieltä jos löytys sopiva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7033153Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721013- 41900
- 70815
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59612Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43603- 44508
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k28507Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.86495