Onko tämä totta? Mitä tiedätte asiasta?
VILLE VALO JA JONNA NYGREN TAAS YHDESSÄ?
9
2600
Vastaukset
- Mervi no.2
Tuollaista se teettää. "Alan" ihmiset ovat hieman on/off- tyyppisiä.
- ihmiset?
Eli hetkinen... kaikki eivät ole muusikoita, ei näyttelijöitä, ei urheilijoita... Loppuu "alat"!!!
Se, jos media riepottelee yksityisyyttäsi uravalintasi takia, ei ole mikään "alan" määritelmä.
Jos välillä nähtäisiin hieman pidemmälle kuin missä oma nenä ja maailmankatsomus on. Kiitos. - joo:
Kyllä muidenkin "alojen" ihmiset harrastavat on/off-suhteita. Niitä vain ei riepotella kaiken kansan tietoisuuteen. So much for that.
- lähinnä...
joo: kirjoitti:
Kyllä muidenkin "alojen" ihmiset harrastavat on/off-suhteita. Niitä vain ei riepotella kaiken kansan tietoisuuteen. So much for that.
... tuota "kemian" alaa.
- tiia_
Tiedän Jonnan ja Villen suhteesta aika paljon koska tunnen Jonnan melko hyvin mutta en viitsi täällä siitä kertoa mitää koska se ei kuulu ulkopuolisille. Ja vielä, jos ette tiedä asiasta mitää älkää turhaa vaivautuko haukkumaan niitä ihania ihmisiä. kiitos!
- pepper47
Hei..
Joo, siis mun mielestä median kohtelu ja ihmisten puheet on olleet mauttomia... Varsinkin Jonnaa tuli surku jossain vaiheessa, kun paljaalla silmälläkin näki niistä lehtikuvista miten riutunu Jonna oli ja miten rikki - sit vielä kytätään, ku viimistä päivää, ni vitun hyvää tekee.. Kyl jossain pitäs mennä raja.. Itse en ole sinänsä julkkis, mutta tiedän tuon kyttäämisen ja spekulointien vaikutukset; olen ikävä kyllä kotipaikkakunnallani saanut siitä osani ja niin vain sen takia, että olin hiljainen kiltti koulutyttö, jonka muka kaikki tunsiva, mutta loppupeleissä harvat, joka sitten rakastui väärään heppuun - pepper47
niin no jäi tuo kesken..
Mutta ei itsestäni pitänyt tähän kertoa;) Sen sijaan piti kertoa, että törmäsin Jonnaan ja Villeen eräässä kahvilassa keskiviikkona ja voin oikeasti sanoa, että he kumpikin ovat ihania ihmisiä - jalat maassa tyyppejä, joka on se mikä heistä kummastakin niin kauniita:) Sano Jonnalle ja Villelle terveisiä, pusihali kummallekin:)
- Lostari
Olivat Lostarissa sunnuntaine tosi rakastuneen oloisia; vaikutti, että olisivat enemmän kuin ystäviä. Juhlivat mm. Bam Margeran kanssa ja hauskaa näytti kaikilla olevan.
- &Mervi
no oma moka kun puskeutuu lehtiin kertoon omia yksityisasioita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759