VILLE VALO JA JONNA NYGREN TAAS YHDESSÄ?

mä.

Onko tämä totta? Mitä tiedätte asiasta?

9

2600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mervi no.2

Tuollaista se teettää. "Alan" ihmiset ovat hieman on/off- tyyppisiä.

• ihmiset?

Eli hetkinen... kaikki eivät ole muusikoita, ei näyttelijöitä, ei urheilijoita... Loppuu "alat"!!!

Se, jos media riepottelee yksityisyyttäsi uravalintasi takia, ei ole mikään "alan" määritelmä.

Jos välillä nähtäisiin hieman pidemmälle kuin missä oma nenä ja maailmankatsomus on. Kiitos.

• joo:

Kyllä muidenkin "alojen" ihmiset harrastavat on/off-suhteita. Niitä vain ei riepotella kaiken kansan tietoisuuteen. So much for that.

• lähinnä...
        joo: kirjoitti:

Kyllä muidenkin "alojen" ihmiset harrastavat on/off-suhteita. Niitä vain ei riepotella kaiken kansan tietoisuuteen. So much for that.

... tuota "kemian" alaa.

• tiia_

Tiedän Jonnan ja Villen suhteesta aika paljon koska tunnen Jonnan melko hyvin mutta en viitsi täällä siitä kertoa mitää koska se ei kuulu ulkopuolisille. Ja vielä, jos ette tiedä asiasta mitää älkää turhaa vaivautuko haukkumaan niitä ihania ihmisiä. kiitos!

• pepper47

Hei..

Joo, siis mun mielestä median kohtelu ja ihmisten puheet on olleet mauttomia... Varsinkin Jonnaa tuli surku jossain vaiheessa, kun paljaalla silmälläkin näki niistä lehtikuvista miten riutunu Jonna oli ja miten rikki - sit vielä kytätään, ku viimistä päivää, ni vitun hyvää tekee.. Kyl jossain pitäs mennä raja.. Itse en ole sinänsä julkkis, mutta tiedän tuon kyttäämisen ja spekulointien vaikutukset; olen ikävä kyllä kotipaikkakunnallani saanut siitä osani ja niin vain sen takia, että olin hiljainen kiltti koulutyttö, jonka muka kaikki tunsiva, mutta loppupeleissä harvat, joka sitten rakastui väärään heppuun

• pepper47

niin no jäi tuo kesken..

Mutta ei itsestäni pitänyt tähän kertoa;) Sen sijaan piti kertoa, että törmäsin Jonnaan ja Villeen eräässä kahvilassa keskiviikkona ja voin oikeasti sanoa, että he kumpikin ovat ihania ihmisiä - jalat maassa tyyppejä, joka on se mikä heistä kummastakin niin kauniita:) Sano Jonnalle ja Villelle terveisiä, pusihali kummallekin:)

• Lostari

Olivat Lostarissa sunnuntaine tosi rakastuneen oloisia; vaikutti, että olisivat enemmän kuin ystäviä. Juhlivat mm. Bam Margeran kanssa ja hauskaa näytti kaikilla olevan.

• &Mervi

no oma moka kun puskeutuu lehtiin kertoon omia yksityisasioita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe