Jos joku osais kertoo millaisen persoonan omaa nainen jolla on aurinko,kuu ja nouseva vaa'assa?
3 kertainen vaaka!?
8
801
Vastaukset
- John Thomas
Näin vahva vaakavaikutus tekee persoonasta äärimmäisen lattean ja tasapaksun. Ainoastaan suotuisat planeettakonjunktiot saattavat tuoda hieman särmää tähän ikävystyttävään ihmistyyppiin.
- Poison.
... yksipuolista rakkautta? ;-) Olen pahoillani jos olet tullut jonkun vaa'an jättämäksi, voisit kuitenkin kokeilla rakentavampia tapoja päästä tästä yli kuin purkamalla ahdistusta astrologia-palstoilla. ;-)
Noh, hieman vakavemmin, henkilö on oletettavasti hyvin vaakamainen, joten vaa'an luonnekuvaus pitäisi istua melkoisen hyvin. Positiivista tuossa on myös se että henkilön sisäinen ja ulkoinen minä, ja se miten hän suhtautuu ympäröivään maailmaan eivät ole ristiriidassa keskenään. (nimim. aurinko, kuu ja nouseva kaikki eri merkeissä ja vieläpä elementeissä).
Lyhyt luonnekuvaus aurinko/kuu-vaa'asta löytyy täältä: http://www.astrology-numerology.com/sun-moon7.html#Libra
myöskin kolminkertainen vaaka...
- Kiinnostaa tietää
jotta millainen luonne ja onko esim.löytänyt kumppania vai haaveileeko aina vaan paremmasta....
Kiinnostaa tietää kirjoitti:
jotta millainen luonne ja onko esim.löytänyt kumppania vai haaveileeko aina vaan paremmasta....
kunnianhimoinen,solidaarinen ja hauska suututettuna itsepäinen ja herkkä.En tosin ole hänen karttaansa paljoa analysoinut kun olen itsekkin aikamoinen aloittelija tässä touhussa.
- Kokenu
aviovaimoksesi ota tai ainakaan ilman avioehtoa.Tyhjä pää ja antaa kaikille.sorry...
- Poison,
Niin, sitä yleensä hakeutuu kaltaistensa pariin.
Olen tavannut vittumaisen kalan, pitäisikö käydä vähän riehumassa tuolla fisu-foorumilla kuinka kaikki kalat ovat kamalaia eikä kenenkään kannata mennä naimisiin kalojen kanssa? Mikä tahansa merkki saattaa käyttäytyä epämiellyttävästi, ei sitä voi liittää kyseisen merkin perusominaisuuteen. Tuntuu helvetin typerältä että ylipäätänsä joutuu lässyttämään tällaisia itsestäänselvyyksiä, toivon hartaasti että menin provoon.
- Vesimies nouseva Vaaka
Eikö kolminkertaisesta vaa´asta ole mitään Faktaa?? Kerro Niger hieman itsestäsi, kerro sinä millainen on 3xVaaka :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745