Millainen naine täyttää lutkan tunnusmerkit, monellekko hänen täytyy alentua antamaan ollakseen lutka?
Mikä on lutka?
22
5916
Vastaukset
- Jeesustelija
Kateellisen kanssasisaren määritelmä paremman miesmenestyksen omaavasta naisesta.
- entäs
???
- kateellisen kanssasisaren?
yksistään! Miehet ovat suurempia lutkittelijoita ja huorittelijoita normaaleista naisista, mutta eivät suostu OIKEAA huoraa sanomaan huoraksi rehellisesti (huora=maksullinen nainen) vaan leperellään ilotytöistä , hupakoista jne... pull shittiä...kaksinaismoralisteja olette te miehet ja todellisia Jeesustelijoita.
- Anonyymi
kateellisen kanssasisaren? kirjoitti:
yksistään! Miehet ovat suurempia lutkittelijoita ja huorittelijoita normaaleista naisista, mutta eivät suostu OIKEAA huoraa sanomaan huoraksi rehellisesti (huora=maksullinen nainen) vaan leperellään ilotytöistä , hupakoista jne... pull shittiä...kaksinaismoralisteja olette te miehet ja todellisia Jeesustelijoita.
Oot siis nainen ja et vaa oo saanu munaa vähää aikaa ja siks oot noin hapannaama
- Esikastele
synonyymi naiselle.
- lutkako?
oon ollu n. 50 miehen kaa, en voi muistaa ees kaikkia, oon 22, oonko siis lutka? eli en osaa vastata kysymykseesi, minuakin kiinnostaisi tietää, olenko vai en... by the way, en anna maksusta... vaikka tällä määrällä kai jo kannattais...
- Sussu2
Kuinka monen kanssa miehen pitää olla ollut et se on gigolo? Mieti sitä niin saat vastauksesi.
- löytyy
Tuolla on (tai ainakin oli) posti otsikolla "kuvia lutkasta". Katsoppa sieltä, niin näet millainen on lutka.
- MM1
Olet 22 ja jakanut itseäsi 50 miehelle!! Ja vielä kehtaat kysyä, että oletko lutka?! Tottakai olet lutka halvimmasta päästä, etkö sitä itse älyä?(Tosin lutkat ovat aina vähäjärkisiä, eihän täysjärkinen nainen lutka halua ollakaan)Miten olet kerennytkin pilluasi noni paljon jakaa? Sinulla on varmaan kotikaupungissasi kova lutkan maine ja sinun on turha etsiä sieltä poikaystävää ja sekä miehet että naiset halveksivat sinua. Jos olisit ottanut maksun antamisistasi niin olisit arvokkaampi ihminen, sillä huora on lutkan yläpuolella arvoasteikossa, koska hän ottaa maksun. Hänellä on siis joku arvo, lutkalla ei ole sitäkään.
- höpö höpö
MM1 kirjoitti:
Olet 22 ja jakanut itseäsi 50 miehelle!! Ja vielä kehtaat kysyä, että oletko lutka?! Tottakai olet lutka halvimmasta päästä, etkö sitä itse älyä?(Tosin lutkat ovat aina vähäjärkisiä, eihän täysjärkinen nainen lutka halua ollakaan)Miten olet kerennytkin pilluasi noni paljon jakaa? Sinulla on varmaan kotikaupungissasi kova lutkan maine ja sinun on turha etsiä sieltä poikaystävää ja sekä miehet että naiset halveksivat sinua. Jos olisit ottanut maksun antamisistasi niin olisit arvokkaampi ihminen, sillä huora on lutkan yläpuolella arvoasteikossa, koska hän ottaa maksun. Hänellä on siis joku arvo, lutkalla ei ole sitäkään.
huora on arvoltaan vielä alhaisempi kuin omaksi ilokseen peppua jakava. Huora ottaa maksun ja raha tekee siitä likaisen. Ei seksi ja nainen ole kauppatavaraa.
- MM1
höpö höpö kirjoitti:
huora on arvoltaan vielä alhaisempi kuin omaksi ilokseen peppua jakava. Huora ottaa maksun ja raha tekee siitä likaisen. Ei seksi ja nainen ole kauppatavaraa.
"huora on arvoltaan vielä alhaisempi kuin omaksi ilokseen peppua jakava. Huora ottaa maksun ja raha tekee siitä likaisen. Ei seksi ja nainen ole kauppatavaraa"
Ensinäkään täysijärkinen nainen, jolla on hitusenkaan verran itsekunnioitusta ei jaa peppua omaksi ilokseen eikä miesten iloksi. Ja huora on arvoltaan korkeampi, kuin lutka. Raha ei tee siitä likaista vaan antaa naiselle arvon, jota lutkalla ei ole ja huoralla sentään on.
Sitäpaitsi lutkanainen on sairas. - lutkako
MM1 kirjoitti:
"huora on arvoltaan vielä alhaisempi kuin omaksi ilokseen peppua jakava. Huora ottaa maksun ja raha tekee siitä likaisen. Ei seksi ja nainen ole kauppatavaraa"
Ensinäkään täysijärkinen nainen, jolla on hitusenkaan verran itsekunnioitusta ei jaa peppua omaksi ilokseen eikä miesten iloksi. Ja huora on arvoltaan korkeampi, kuin lutka. Raha ei tee siitä likaista vaan antaa naiselle arvon, jota lutkalla ei ole ja huoralla sentään on.
Sitäpaitsi lutkanainen on sairas.MM1: Miten niin muka en "jaa peppua edes omaksi iloksi"?!! Totta helvetissä nyt omaksi iloksi, kenenkäs sitten!!! Miksen jakaisi ilosta, seksihän on IHANAA, ellet ole vielä sitä älynnyt?!! Taidat ollakkin tiukkapipoinen uskis ku sua noin ottaa päähän lihan ilot!!! lällällää!!! Sitä paitsi olen asunut nuoresta iästäni huolimatta jo niin monella paikkakunnalla, että mulla on ihan kiltin tytön maine jokapaikassa... säki hatkahtaisit muhun jos näkisit, oon ulospäin kiltin, kunnollisen ja viattoman tytön näköinen, en yhtään "lutkahtava".. muuhun en viitsi edes kommentoida...
- hyvä sinä
MM1 kirjoitti:
Paljonpa pystyitkin päättelemään vastauksestani:D En tiedä mitä aineita käytät, mutta kannattaisi varmaan vähentää...
Mistä muuten revit ikäni ja miesmäärän? Sinulla ei käynyt mielessä, että olisin mies..? Ikäni on 25 ja sukupuoleni on mies (ja niin pirun ruma ettei ole erehtymisen varaa) enkä myöskään ole vielä kertaakaan seksiä harrastanut miesten kanssa. Naisille kyllä annan ihan ilmaiseksi, että jos se tekee minusta lutkan niin olen ilomielin;) Ai niin... minulla ei myöskään ole pillua, jota olisin voinut jakaa. (jos siis et vielä tajunnut)
Ja tuo viesti, johon viittasin. Siinä oli linkki sivulle, jossa oli kuvia jonkun henkilön lemmikkikissasta, jonka NIMI oli lutka. Että vastaus kysymykseesi: Lutka on kissa.
Kiitos. Tästä sain päivän parhaat naurut:) (hyvä poika, taputa itseäsi selkään ja ota banaani) - MM1
lutkako kirjoitti:
MM1: Miten niin muka en "jaa peppua edes omaksi iloksi"?!! Totta helvetissä nyt omaksi iloksi, kenenkäs sitten!!! Miksen jakaisi ilosta, seksihän on IHANAA, ellet ole vielä sitä älynnyt?!! Taidat ollakkin tiukkapipoinen uskis ku sua noin ottaa päähän lihan ilot!!! lällällää!!! Sitä paitsi olen asunut nuoresta iästäni huolimatta jo niin monella paikkakunnalla, että mulla on ihan kiltin tytön maine jokapaikassa... säki hatkahtaisit muhun jos näkisit, oon ulospäin kiltin, kunnollisen ja viattoman tytön näköinen, en yhtään "lutkahtava".. muuhun en viitsi edes kommentoida...
nainen ei harrasta seksiä, vaan jakaa pillua. Mies sen sijaan ei voi jakaa mitään ei edes munaansa, koska se on vain väline pillun saantiin. Sanon vielä, että nainen joka on lutka on sairas, koska terve nainen pitää huolta maineestaan eikä voisi kuvitellakaan jakavansa pillua. Antaminen halventaa naista. Mikähän siinä muuten on, että normaalit naiset hyväksyvät lutkien olemassa olon, mutta nämä itse suuttuvat heti jos lutkista puhutaan. Jotkut jopa yrittävät väittää ettei lutkia ole!
- lutkako?
MM1 kirjoitti:
nainen ei harrasta seksiä, vaan jakaa pillua. Mies sen sijaan ei voi jakaa mitään ei edes munaansa, koska se on vain väline pillun saantiin. Sanon vielä, että nainen joka on lutka on sairas, koska terve nainen pitää huolta maineestaan eikä voisi kuvitellakaan jakavansa pillua. Antaminen halventaa naista. Mikähän siinä muuten on, että normaalit naiset hyväksyvät lutkien olemassa olon, mutta nämä itse suuttuvat heti jos lutkista puhutaan. Jotkut jopa yrittävät väittää ettei lutkia ole!
niin kerta!
- Anonyymi
hyvä sinä kirjoitti:
Paljonpa pystyitkin päättelemään vastauksestani:D En tiedä mitä aineita käytät, mutta kannattaisi varmaan vähentää...
Mistä muuten revit ikäni ja miesmäärän? Sinulla ei käynyt mielessä, että olisin mies..? Ikäni on 25 ja sukupuoleni on mies (ja niin pirun ruma ettei ole erehtymisen varaa) enkä myöskään ole vielä kertaakaan seksiä harrastanut miesten kanssa. Naisille kyllä annan ihan ilmaiseksi, että jos se tekee minusta lutkan niin olen ilomielin;) Ai niin... minulla ei myöskään ole pillua, jota olisin voinut jakaa. (jos siis et vielä tajunnut)
Ja tuo viesti, johon viittasin. Siinä oli linkki sivulle, jossa oli kuvia jonkun henkilön lemmikkikissasta, jonka NIMI oli lutka. Että vastaus kysymykseesi: Lutka on kissa.
Kiitos. Tästä sain päivän parhaat naurut:) (hyvä poika, taputa itseäsi selkään ja ota banaani)Miks oot "lutka"? Sun poikapillu kiinnostais ;)
- Anonyymi
MM1 kirjoitti:
onko tää persujen vaalimainos?
- vastata
äitis oli!!!
- Anonyymi
Patja, lelu, useille jakava, miellyttäjä, halpa, hyväksikäytettävä,jakorasia.
- Anonyymi
Isopaappani oli savottamiesten lutka. Pienipallisena koko savotta pani isopaappaani perseeseen. Koko kylä tiesi. Jouduin kärsimään paljon tästä häpeästä.
- Anonyymi
Lutka on mies joka panee useita naisia. Hakee ihailua itsetunnon nostatukseksi, mutta myy itseään. Usein mies on juuri se pahin lutka. Kerää taudit ja tartuttaa hpv;n naisiin. Taudinlevittäjä.
- Anonyymi
Mies lutka on sairas päästään ja pyrkii kompensoimaan paskaa luonnetta lutkaamalla eli hakemalla huomiota ja pillu muijilta. Monet niistä muijista ovat lutkamaista ja alistuvia hönöjä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743