Mädäntynyt lima kurkkutorvessa?

what is this

Tulehdus pesiytynyt kurkkutorven(en muista diagnoosia)alueelle.Lima on äärimmäisen sitkeetä ja mädäntyneen hajuista.Lääkärin määräämä yskänlääke ja antibiootit eivät tunnu auttavan(kuurin alussa).Kuumetta ja hillittömiä yskänkohtauksia on,mutta lima ei vaan tunnu irtoavan.
Ihmetyttää liman sitkeys ja paha haju(joku uusi superbakteeri?Aikaisemmin lääkkeet tehonneet paremmin ja nopeammin.

5

22219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öh...?

Mullakin on outo maku suussa sen jälkeen ollut kun mulle tuli tää flunssa, kaksi viikkoa sitten. Tosin kuumetta ei enää ole ollut jonkuun aikaan, mutta nyt on pää tullut kipeäksi kulmakarvan ja ohimon kohdalta, aivan kun buranakaa ei auttaisi. No, limaa valuu nenästä kurkkuun, ei mitään keltasta ja paksua kuin sellasta sitkeää ja suussani on outo maku, tuntuu että johtuu limasta. Nenänikin on puolittain tukossa, paitsi ei nyt, kun laitoin aamulla nasolinia mutta nyt nenäni on "liian auki" ja kirvelee... mitä tämä oikein on?

• rosalie

Jos sulla on pää tuolla tavoin kipeä, olisiko se poski- tai otsaontelon tulehdus? Siihen auttaa vain antibiootti, joten lekuriin olis hyvä mennä.

• toimiva juttu

Jos lima valuu nenästä kurkkuun kokeile ihmeessä apteekista saatavaa sarvikuonokannua ja huuhtele sillä poskionteloita. Minulla oli vajaa vuosi sitten ihan sama ongelma ja jo muutamana päivänä 2-3 krt päivässä kun huuhdoin loppui oireet ja ongelmat. Suosittelen tätä n. 12 euron ( suola) investointia lämpimästi!

• Artukainen

Minulla oli vastaava tilanne keväällä. Todella pahanhajuista limaa keuhkoputkissa. Silloin todettiin viruksen aiheuttamaksi, joten antibiootit ei auta. Oman vastustuskyvyn pitää antaa hoitaa homma ja vaan hoidella oireita. Itselläni auttoi höyryhengittäminen (Karmolis -tippoja veteen) lima lähti sitten liikkeelle ja oli niin järkyttävän hajuista että kun se tuli nieluun niin yökkäytti ja oksetti... kaikenkaikkiaan kesti pari viikkoa se "lenssu"

• pittää

todella paljon,ei se lima muute juoksevaksi muutu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe