Tulehdus pesiytynyt kurkkutorven(en muista diagnoosia)alueelle.Lima on äärimmäisen sitkeetä ja mädäntyneen hajuista.Lääkärin määräämä yskänlääke ja antibiootit eivät tunnu auttavan(kuurin alussa).Kuumetta ja hillittömiä yskänkohtauksia on,mutta lima ei vaan tunnu irtoavan.
Ihmetyttää liman sitkeys ja paha haju(joku uusi superbakteeri?Aikaisemmin lääkkeet tehonneet paremmin ja nopeammin.
Mädäntynyt lima kurkkutorvessa?
5
22219
Vastaukset
- öh...?
Mullakin on outo maku suussa sen jälkeen ollut kun mulle tuli tää flunssa, kaksi viikkoa sitten. Tosin kuumetta ei enää ole ollut jonkuun aikaan, mutta nyt on pää tullut kipeäksi kulmakarvan ja ohimon kohdalta, aivan kun buranakaa ei auttaisi. No, limaa valuu nenästä kurkkuun, ei mitään keltasta ja paksua kuin sellasta sitkeää ja suussani on outo maku, tuntuu että johtuu limasta. Nenänikin on puolittain tukossa, paitsi ei nyt, kun laitoin aamulla nasolinia mutta nyt nenäni on "liian auki" ja kirvelee... mitä tämä oikein on?
- rosalie
Jos sulla on pää tuolla tavoin kipeä, olisiko se poski- tai otsaontelon tulehdus? Siihen auttaa vain antibiootti, joten lekuriin olis hyvä mennä.
- toimiva juttu
Jos lima valuu nenästä kurkkuun kokeile ihmeessä apteekista saatavaa sarvikuonokannua ja huuhtele sillä poskionteloita. Minulla oli vajaa vuosi sitten ihan sama ongelma ja jo muutamana päivänä 2-3 krt päivässä kun huuhdoin loppui oireet ja ongelmat. Suosittelen tätä n. 12 euron ( suola) investointia lämpimästi!
- Artukainen
Minulla oli vastaava tilanne keväällä. Todella pahanhajuista limaa keuhkoputkissa. Silloin todettiin viruksen aiheuttamaksi, joten antibiootit ei auta. Oman vastustuskyvyn pitää antaa hoitaa homma ja vaan hoidella oireita. Itselläni auttoi höyryhengittäminen (Karmolis -tippoja veteen) lima lähti sitten liikkeelle ja oli niin järkyttävän hajuista että kun se tuli nieluun niin yökkäytti ja oksetti... kaikenkaikkiaan kesti pari viikkoa se "lenssu"
- pittää
todella paljon,ei se lima muute juoksevaksi muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897