Mitä maksaa ja onks kukaan lähös 02/2007??

aussie girl

Voisko joku kokenut ja tietäväinen kertoo paljonko pitää olla rahaa säästössä jos meinaa lähtee puoleks vuodeks ausseihin work&travel. Ite ajattelin lähtee tossa helmikuun lopussa ku saan lopputyön väsättyy valmiiks. Oisko ketään lähös niihin aikoihin kans? Oon 23v. matkustamista ja uusiin ihmisiin tutustumista rakastava tyttönen. Myös yöelämään ja kulttuuriin tutustuminen kuuluu intresseihin. Ilmotelkaa!;)

4

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miemie

      Olin vuoden 2004-2005 Ausseissa Working holiday viisumilla.

      Järjestin kaiken itsenäisesti: viisumi netin kautta, matkalippu muistaakseni STA:lta. Menolento maksoi reilut 700 euroa, tosin minulla oli matkalla 3 viikon stop-over Hong-Kongissa, minkä aikana matkustelin Kiinassa.

      VIRALLISESTI maahan saavuttaessa pitäisi olla joko paluulentolippu valmiina tai säästöjä n. 3000 euroa. Minulla ei ollut kumpaakaan. Ei paluulentoa ja säästöjä noin 700-800 euroa (jolla oisi kyllä juuri ja juuri saanut paluulentolipun).
      Missään noita ei kyselty! Olin varautunut, että jos sellaista kysytään, niin vilautan VISA-korttiani ja vakuutan saavani luottoa, tai pyydän viranomaisia soittamaan isukille tms.

      Siis, jos järkkäät kaiken itsenäisesti ja aiot piakkoin hankkia töitä paikan päällä, niin 1500 euron budjetilla voi mainiosti lähteä.

      Jos menet jonkun toimiston kautta, niin tulee huomattavasti kalliimmaksi, sillä toimisto tietysti vetää välistä järjestelykustannuksia, ja pakettiin kuuluu kaikenlaista extraa. Lisäksi he tarkistavat, että sinulla on vaadittavat säästöt.

    • mr_kuvaaja
    • mimmu

      Oletko vielä pysynyt matka suunnitelmissa? Eli Helmikuun lopussa Austraaliaan reissaamaan?
      Nyt löytyisi seuraa matkalle jos vielä kiinnostaa?! :)

    • aussit =D

      Suunnittelussa olisi lähteä maaliskuun alussa ausseihin. Lentoja en vielä ole tilannut, mutta W&H viisumin laitoin hakuun. Kertaakaan en ole aikaisemmin ausseissa käynyt. Ja tosiaan kannattaa kattoa www.dundernews.com :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe