VARKAUS!!VARKAUS!!VARKAUS!!

yrjö peräpukama

tänne pitää kirjoittaa varkaudesta!!!!!!!!!!
ihan mitä vaan. kirjoittakaa paljon, niin saadaan oma osasto. KIRJOITTAKAA!!!!!!!!!!!!!

minä aloitan:
asun varkaudessa tämä on kiva paikka.
täällä on suuria tehtaita.
ja täällä haisee (raha).
asukkaita on kai noin 24 000.

KIRJOITTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13

5552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoX

V on niin säälittävän oloinen "kaupunki", ettei siitä yksinkertaisesti keksi mitään tämän tyhjentävämpää

• Niin no

Ei Varkaus ole mitenkään hassumpi paikka asua, omakotitalon jäven rannalta saa samalla hinnalla kuin vanhan yksiön Helsingin keskustasta. Duuniakin löytyy niin ammattikoulun käyneille kuin korkeammin koulutetuille ja harrastaa voi kaikenlaista kaljanjuonnista kolfaukseen jos mielenkiintoa riittää.

• MAKO

HELEVETISSÄ?VARKAUS?NO SOITAPPA POLLIISI!!!!

• Haazi

Paska siellä Warkaudessa haisee... oikein kourii mahanpohjaa ku sinne joutuu. Eilen kävin ja pahaa teki... HYI SAATTANNA!!!

• Make

Raha haisee!

• mako s-linnasta
        Make kirjoitti:

Raha haisee!

olla se paska mikä haisee????

• Haazi
        mako s-linnasta kirjoitti:

olla se paska mikä haisee????

Paska se on...

• mako s-linnasta
        Haazi kirjoitti:

Paska se on...

olen harvinaisen samaa mieltä...

• just se

varkaus on syvältä :D

• Sony

Suomen Paras Kaupunki

• Nimetön

Elikkäs, olen (valitettavasti) tulossa nyt syksyllä Varkauteen opiskelemaan, ja muutan kuparisepän 5 solukämppään. Kämppä vaikuttaa ihan kivalta, huone 26 neliöö, viime vuonna remontoidut tilat. Mut kertokaapas teidän kokemuksia Varkauden soluasuntojen tasosta, varsinkin te jotka asutte/olette asuneet tuolla kuparisepän asunnoissa. kommentteja Varkaudesta muutenkin! =) vaikka tietoinen olen kyllä miten kaikki siellä asuvat vihaavat paikkaa.:D itsekkin haen siirtoa vuoden päästä tänne Kuopioon tai sit Jyväskylään. Mutta vuosi olisi pakko mädäntyä Varkaudessa

• ikäsä varkaudessa asunu

Täälä ei todellakaan tarvitse mädäntyä.. Mua ihan oksettaa ihmiset, jotka jauhaa vaan että varkaus on perseestä ja muuta.. Painukoot sitten Joroisiin jos jotain valittaavat. Tai paremmin Kangaslammelle. Varkaudessa on kaikki tarvittava, kaupat ja kaikki muutenkin lähellä. Täällä on rauhallista asua ja mukavaa porukkaa.
        Koko ikäni olen täällä asunu ja sen ainoana asiana tierän, etttä poies en täältä muuta!!Jos jotkut ihmiset haluaavat suurempia asuinoloja niin ymmärtää, mutta kyllä varkautelainen osaa asua valittamatta, jos on ihan oikia kaupungin asukas. Ja se, että kaikki valittaa tehtaista, on ihan järjetöntä. Mie oon ylpee niistä hajupiipuista, mitä joskus itsekin aina voivottelen, mutta niiden hyväksi saimme tänne paljon asujia ja se kuvastaa koko varkautta! Ihmiset ennenaikaan tulivat asumaan tänne että saisivat tehtaalta töitä. Varkaus on aivan älyttömän mahtava paikka asua, ja olen ylpeä ollessani VARKAUTELAINEN PERUSJUNTTI!

• Anonyymi

vakruo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      208
      2625
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      98
      1849
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1631
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1495
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      1362
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      46
      1194
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1126
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      106
      1001
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      903
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      875
    Aihe