VARKAUS!!VARKAUS!!VARKAUS!!

yrjö peräpukama

tänne pitää kirjoittaa varkaudesta!!!!!!!!!!
ihan mitä vaan. kirjoittakaa paljon, niin saadaan oma osasto. KIRJOITTAKAA!!!!!!!!!!!!!

minä aloitan:
asun varkaudessa tämä on kiva paikka.
täällä on suuria tehtaita.
ja täällä haisee (raha).
asukkaita on kai noin 24 000.

KIRJOITTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13

5571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoX

V on niin säälittävän oloinen "kaupunki", ettei siitä yksinkertaisesti keksi mitään tämän tyhjentävämpää

• Niin no

Ei Varkaus ole mitenkään hassumpi paikka asua, omakotitalon jäven rannalta saa samalla hinnalla kuin vanhan yksiön Helsingin keskustasta. Duuniakin löytyy niin ammattikoulun käyneille kuin korkeammin koulutetuille ja harrastaa voi kaikenlaista kaljanjuonnista kolfaukseen jos mielenkiintoa riittää.

• MAKO

HELEVETISSÄ?VARKAUS?NO SOITAPPA POLLIISI!!!!

• Haazi

Paska siellä Warkaudessa haisee... oikein kourii mahanpohjaa ku sinne joutuu. Eilen kävin ja pahaa teki... HYI SAATTANNA!!!

• Make

Raha haisee!

• mako s-linnasta
        Make kirjoitti:

Raha haisee!

olla se paska mikä haisee????

• Haazi
        mako s-linnasta kirjoitti:

olla se paska mikä haisee????

Paska se on...

• mako s-linnasta
        Haazi kirjoitti:

Paska se on...

olen harvinaisen samaa mieltä...

• just se

varkaus on syvältä :D

• Sony

Suomen Paras Kaupunki

• Nimetön

Elikkäs, olen (valitettavasti) tulossa nyt syksyllä Varkauteen opiskelemaan, ja muutan kuparisepän 5 solukämppään. Kämppä vaikuttaa ihan kivalta, huone 26 neliöö, viime vuonna remontoidut tilat. Mut kertokaapas teidän kokemuksia Varkauden soluasuntojen tasosta, varsinkin te jotka asutte/olette asuneet tuolla kuparisepän asunnoissa. kommentteja Varkaudesta muutenkin! =) vaikka tietoinen olen kyllä miten kaikki siellä asuvat vihaavat paikkaa.:D itsekkin haen siirtoa vuoden päästä tänne Kuopioon tai sit Jyväskylään. Mutta vuosi olisi pakko mädäntyä Varkaudessa

• ikäsä varkaudessa asunu

Täälä ei todellakaan tarvitse mädäntyä.. Mua ihan oksettaa ihmiset, jotka jauhaa vaan että varkaus on perseestä ja muuta.. Painukoot sitten Joroisiin jos jotain valittaavat. Tai paremmin Kangaslammelle. Varkaudessa on kaikki tarvittava, kaupat ja kaikki muutenkin lähellä. Täällä on rauhallista asua ja mukavaa porukkaa.
        Koko ikäni olen täällä asunu ja sen ainoana asiana tierän, etttä poies en täältä muuta!!Jos jotkut ihmiset haluaavat suurempia asuinoloja niin ymmärtää, mutta kyllä varkautelainen osaa asua valittamatta, jos on ihan oikia kaupungin asukas. Ja se, että kaikki valittaa tehtaista, on ihan järjetöntä. Mie oon ylpee niistä hajupiipuista, mitä joskus itsekin aina voivottelen, mutta niiden hyväksi saimme tänne paljon asujia ja se kuvastaa koko varkautta! Ihmiset ennenaikaan tulivat asumaan tänne että saisivat tehtaalta töitä. Varkaus on aivan älyttömän mahtava paikka asua, ja olen ylpeä ollessani VARKAUTELAINEN PERUSJUNTTI!

• Anonyymi

vakruo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe