Pyysin tuplausta elisan laajakaistan nopeuteeni n.3 päivää sitten. Miten nopeasti nopeuden nosto tapahtuu suurin piirtein? Asun Porissa. (Satakunta)
Onko kellään kokemuksia??? Mites muualla on ollut?
K*U*A*N
4
806
Vastaukset
- mä ja mä
no tuo nopeuden nostohan vie aikaa tasan 2 minuttia kunhan vain dslamista nostetaan sun porttisi nopeus haluamallesi tasolle. En tiedä Elisasta kuinka kauan heillä ottaa aikaa siitä kun pyyntö tehdään siihen että pyyntö toteutetaan.
Kuitenkin Satakunnassa Elisan laajakaista asiat hoitaa Turkulainen yritys nimeltä LouNet, luulisi että heiltä saisi vastauksen jopa peremmin kuin Elisalta.
Yhtä kaikki, sun pitää bootata adsl-modeemisi joka tapauksessa, eli virrat pois --> virrat takas, että yhteytesi saa pyydettyä uudelleen ip-osoitteen dhcp:ltä ja näin muutenkin ymmärrettyä että nopeuttasi on nostetttu.
Joten ei muuta kuin kerran / kaksi päivässä modeemia boottailemaan ja sen jälkeen nopeutta testailemaan, siitä sen parhaiten huomaa koska yhteytesi on nostettu. ottaan huomioon sellainen asia jos ei porttipaikka ole elisan oma vaan se on vuokra, niin silloin nopeuden nosto menee elisalta toiselle operaattorille ja siitä en tiedä kauan se kestää, voi kestää kauankin kun kyse on kilpailevasta operaattorista.
- Erkko
Vaihtuu kuukauden vaihtuessa.
Näin taitaa olla kaikilla operaattoreilla.- poiu
Kuukauden alussa nostavat muuten menee laskutus sekasin. Niin kertoivat minulle kun nostin nopeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780