Pyysin tuplausta elisan laajakaistan nopeuteeni n.3 päivää sitten. Miten nopeasti nopeuden nosto tapahtuu suurin piirtein? Asun Porissa. (Satakunta)
Onko kellään kokemuksia??? Mites muualla on ollut?
K*U*A*N
4
886
Vastaukset 4
- mä ja mä
no tuo nopeuden nostohan vie aikaa tasan 2 minuttia kunhan vain dslamista nostetaan sun porttisi nopeus haluamallesi tasolle. En tiedä Elisasta kuinka kauan heillä ottaa aikaa siitä kun pyyntö tehdään siihen että pyyntö toteutetaan.
Kuitenkin Satakunnassa Elisan laajakaista asiat hoitaa Turkulainen yritys nimeltä LouNet, luulisi että heiltä saisi vastauksen jopa peremmin kuin Elisalta.
Yhtä kaikki, sun pitää bootata adsl-modeemisi joka tapauksessa, eli virrat pois --> virrat takas, että yhteytesi saa pyydettyä uudelleen ip-osoitteen dhcp:ltä ja näin muutenkin ymmärrettyä että nopeuttasi on nostetttu.
Joten ei muuta kuin kerran / kaksi päivässä modeemia boottailemaan ja sen jälkeen nopeutta testailemaan, siitä sen parhaiten huomaa koska yhteytesi on nostettu. ottaan huomioon sellainen asia jos ei porttipaikka ole elisan oma vaan se on vuokra, niin silloin nopeuden nosto menee elisalta toiselle operaattorille ja siitä en tiedä kauan se kestää, voi kestää kauankin kun kyse on kilpailevasta operaattorista.
- Erkko
Vaihtuu kuukauden vaihtuessa.
Näin taitaa olla kaikilla operaattoreilla.- poiu
Kuukauden alussa nostavat muuten menee laskutus sekasin. Niin kertoivat minulle kun nostin nopeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501168- 16815
- 68732
- 63725
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8500- 4472
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434- 16421
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 34404
- 35399
- 31389