Mä en tajuu

ac dceee

Tuli vaan tässä luettuu wikipediaa niin siinä luki että For those about to rockin (81) ja Flick of the switchin (83) levyllä rummuissa oli muka Phil Rudd. Sitten menin ettii tästä muilta sivuilta tietoo niin kaikkialla luki sama. Mun mielstä Phil Rudd ei soittanu näillä levyillä koska mä katoi Family Jewelsistä ne musiikki videot niin siinä soittaa Simon Wright niinkuin kaikissa muissakin kappaleissa Back In Blackin jälkeen 90 luvulle asti. Kattokaas teki kenellä on Jewelsit niissä kappaleissa soittaa se lettikeisari. En tiijä onko tällä nyt mitään merkitystä mutta kun jäi vaivaamaan.

5

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalvotaiteilija

      Kyllä soitti Phil Rudd Back in Blackilla ja For Those About To Rockilla. Se että musavideoilla soittaa joku muu, ei tarkoita sitä että levyllä soittaa. Koittakaa ny ihmiset ymmärtää vähän noita musavideo-juttuja. Ja asiaa liipaten, noi musavideot ei välttämättä ole KAIKKI liveesityksiä, vaan sellassia playback esiintymisiä. Katsokaa googlesta mikä on playback...

    • hoplaa999

      No mutta katso levynkannesta, jos et muista. Videot ei ole tehty 81-83 .. Tai itse asiassa, jos katsot -81 Let there be rockin niin Phillhän se siellä rummuttaa.

      • tämä kyseinen

        Let there be rock-video on kuvattu 1979.Julkaistu Bon Scottin kuoleman jälkeen.
        Rudd muistaakseni soittaa noilla em.levyillä.
        Wright tuli messiin Fly on the Wallilla.


    • Pil

      Rudd mainitaan vielä "Flickin" tekijätiedoissa ja kai se osassa biiseistä rummuttaakin. Malcolm antoi levytyssessioiden aikana Philille kenkää ja Wright tuli hätiin eikä kestänyt montaa vuotta.

    • Belford-

      Phil Rudd soitti ensin Flick Of The Switchin rumpuraidat nauhalle. Tämän jälkeen Phil lähti AC/DC:stä, kun hänen ja Malcolmin välillä oli syntynyt paha riita (syystä ei ole vieläkään varmuutta). Ruddin ja 'DC:n teiden erottua paikalle kutsuttiin sessiorumpali, mutta Youngin veljekset eivät pitäneet uusista raidoista yhtä paljoa. Flick Of The Switchillä kuullaan siis (vain) Phil Ruddin rumpalointia.

      Musiikkivideoita kuvattaessa Simon Wright oli jo korvannut hänet. Wright soitti myös FOTS-kiertueella.

      Ja Rudd soitti tietenkin myös For Those About To Rockilla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe