Näin Piispanristin kirppiksellä postituoreita numerokuusiloita 40-luvulta. Miten niiden arvo määräytyy, kun ei LAPE-luettelostani löydy tuon ajan kuusilohintoja esim.TUB-45:lle?
Vastaukset 3
- tarkoitin
PR-45:lle!
- filateelikko
No pohjaksi voi ottaa kuusinkertaisen LAPE-hinnan ja jakaa sen kahtia. Tuskin enempää kannattaa maksaa.
- slim
postituoreita arkkejakin liikkuu jonkin verran. kuusilot ei halvoista perusmerkeistä ole sen kummempia kuin 6 x irto merkki. 30 luvun käyttömerkithän on hinnoiteltu Lapessa myös numero-kuusiloittain, johtuen tietysti että niitä on eri painoeränumeroilla. Turun manhattan kirppiksellä on myös vanhoja pr-ym merkkejä halvalla ainakin 2:lla tiskillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2262393
- 1011681
- 1141103
- 1111015
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.71912- 55788
- 65737
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42712- 31709
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78644