Näin Piispanristin kirppiksellä postituoreita numerokuusiloita 40-luvulta. Miten niiden arvo määräytyy, kun ei LAPE-luettelostani löydy tuon ajan kuusilohintoja esim.TUB-45:lle?
Numerokuusilot
40-luvulta
3
897
Vastaukset
- tarkoitin
PR-45:lle!
- filateelikko
No pohjaksi voi ottaa kuusinkertaisen LAPE-hinnan ja jakaa sen kahtia. Tuskin enempää kannattaa maksaa.
- slim
postituoreita arkkejakin liikkuu jonkin verran. kuusilot ei halvoista perusmerkeistä ole sen kummempia kuin 6 x irto merkki. 30 luvun käyttömerkithän on hinnoiteltu Lapessa myös numero-kuusiloittain, johtuen tietysti että niitä on eri painoeränumeroilla. Turun manhattan kirppiksellä on myös vanhoja pr-ym merkkejä halvalla ainakin 2:lla tiskillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512243
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9785- 68722
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 45523
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489