Näin Piispanristin kirppiksellä postituoreita numerokuusiloita 40-luvulta. Miten niiden arvo määräytyy, kun ei LAPE-luettelostani löydy tuon ajan kuusilohintoja esim.TUB-45:lle?
Numerokuusilot
40-luvulta
3
897
Vastaukset
- tarkoitin
PR-45:lle!
- filateelikko
No pohjaksi voi ottaa kuusinkertaisen LAPE-hinnan ja jakaa sen kahtia. Tuskin enempää kannattaa maksaa.
- slim
postituoreita arkkejakin liikkuu jonkin verran. kuusilot ei halvoista perusmerkeistä ole sen kummempia kuin 6 x irto merkki. 30 luvun käyttömerkithän on hinnoiteltu Lapessa myös numero-kuusiloittain, johtuen tietysti että niitä on eri painoeränumeroilla. Turun manhattan kirppiksellä on myös vanhoja pr-ym merkkejä halvalla ainakin 2:lla tiskillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492