Sori, mutta en tajua

hei kamaan

En vain tajua, enkä ole koskaan tajunnut mitä hittoa tuossa Doorssissa nähdään tai paremminkin kuullaan. Hemmetin tyhmillä soundeilla ne veti läpi heidän kukkopillimusiikkiaan. Siitä on vaan tehty jonkinlainen ikoni ja nyt kaikki tyhmät pikkurokkarit luulee, hooooooo siinä se vasta bändi oli. Ja p....kat.
Ok, sain purettua agressioni.Hyvää kesän jatkoa kaikki Doorssin fanit, vaikka onkin ihan p.....ka bändi.

11

1953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soundi...

      jota monet bändit tänäpäivänä hakee. Eli aito, vanhanaikainen ja ei liian tuotettu.

      Kyllä tässä ajassa, kun kaikki levyt ylituotetaan ihan viimeisenpäälle täyteen kaikkee matskua ja josta keinoja kaihtamatta on saatava kaikki kohina pois kaiken maailman digitaalihärpyttimillä!

      Minusta on siis ihan piristävää kuunnella vanhoja hyviä bändejä, joilla on aidot hyvät soundit...kuten esim. Doors tai Deep Purple

    • urkurpete

      mikä musiikki ja mitkä bändit ovat sitten sitä jotain.Kerro ihmeellä

      • hey c`mon

        No jos noista vamhemmista bändeistä ajattelen, niin mainitsen vaikka kaksi. The Beatles ja The Beachboys, joilta löytyy kyllä sellaista laatukamaa että Doorsit ei pysty lähellekkään. Mutta mutta ja vielä kerran mutta. Nämä on luonnollisesti makuasioita.
        Ilmaisen vaan henkilökohtaisen mielipiteeni. Thats all.


    • gdfgd

      Sori erehdyit palstasta, pissis-palsta on muualla.

    • Apocalix. Now

      Groove on hyvä bändillä. Musta Beach Boys ja Beatles on poppi-bändejä. Ne kuuluu eri sarjaan.

    • UnhappyGirl

      No jokasel on oma makunsa.
      Turha tulla doorssia tänne kuiteskaan haukkumaan.

      • kalvotaiteilija

        The Doorsihan oli sen ajan "erilainen" bändi. Erottui hippi-flower-power-bändeistä asenteellaan ja raakuudellaan. Itse renkuta usein Morrison Hotelia ja L.A. Womania


    • juttu....

      The Doors on niitä bändejä joita vihataan tai rakastetaan, joko tai...

      • sdfsdf

        >The Doors on niitä bändejä joita vihataan tai rakastetaan, joko tai...

        ...muuten vain ei tajuta. Itse tajuan. :)


    • greenaway

      on se että kaikki ihmiset ei tykkää Pink Floydista tai The Doorsista. Hommahan toimii ihan täydellisesti ja kolahtaa ihan helvetin lujaa! Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä, että Doors voi olla paska jonkun mielestä. Sen täytyy johtua joko henkilön tai hänen musiikkimakunsa kehittymättömyydestä tai sitten ennakkoasenteista. Voihan pahaan ruokaankin totutella. Vai onko se sitten geeneissä periytyvä ominaisuus tai joku Luojan säätämä juttu, että mikä musiikki kolahtaa? Joo, strange days have found us...

      No joo, en mä siis väitä että tää Doorsia haukkunut ois nyt jotenkin väärässä tai että kaikki jotka ei tykkää samasta musiikista kuin minä on typeriä/väärässä. Haluisin vaan tietää notta miksi ja miten... Ite kuuntelen hyvinkin monipuolisesti musiikkia, mutta kaks bändiä osaan nostaa ylitse muiden: Pink Floyd ja The Doors. Ja koska suorastaan rakastan näiden yhtyeiden musiikkia, tuntuu minusta luonnollisesti hiukan oudolta, että joku voi suorastaan vihata sitä..

    • AROSUSI-09

      Siinä sen salaisuus:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe