Singaporessa käyneet, voisitteko antaa päiväksi ohjelmavinkkejä. Netistähän sitä kaikkee löytää, mutta mitä sinä tekisit tai olet tehnyt yhden päivän aikana?
14 tunnin välilasku
4
1179
Vastaukset
- Niko
Jos elukat kiinnostavat niin suosittelen Singaporen eläintarhaa. Siellä saa useamman tunnin menemään mukavasti.
Päivänpäätteeksi vaikka syömään steam-boat-ravintolaan niin taas jaksaa matkustaa.
Toki kaupungissa saa kiertelemälläkin aikaa menemään ilman sen kummempia suunnitelmia.
N - Singaporessa
Itse lähtisin varmaan eläintarhaan tai sitten kaupungille kiertelemään. Harbourfront-metroaseman läheltä lähtee Cable Car joka kiertää lenkin noin 90 metrin korkeudeudella merenpinnasta eli hyvä paikka katsella maisemia. Maksaa muistaakseni noin 5 euroa. Kiinalaiskorttelissa on lähinnä turistikrääsää mutta kannattaa silti piipahtaa jos on lähellä ja intialaiskorttelissa voi käydä vaikka syömässä. Bugisista saa kohtuuhintaan vaatteita. Mitähän muuta... Veneajelu joella on kuulemma ihan ok.
- vinkeistä!
Onkohan lentokentältä mahdollisuus lähteä jonkinlaiselle kiertoajelulle?
- ja ei kun menoksi
Ei mutta metro menee suoraan kentältä kaupunkiin. Kaupungissa ajaa SIA:n turistikierrosbussi mutta kaupunki on niin pieni että parempi siellä on omin jaloin käyskennellä. Ota ilmainen turistikartta kentältä sen avulla selviät 14 tuntia aktiivisena, siihen on merkitty kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4275705Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1911984Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671884- 1231100
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724