SÄHKÖTAKKA LAS.PARVEKKEELLE.

Mistähän saisi ostaa?

Haluaisin ostaa lasitetulle parvekkeelleni pienen sähkötakan mutten tiedä mistä voisi kysellä. Asun Vantaalla. Jos joku osaisi neuvoa niin suurkiitos :)

19

23615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_tieto

      HongKong?

    • ------------------------

      Jos haet parvekkeelle lämpöä ja tunnelmaa, niin kokeileppa tästä osoitteesta. Tuli on ihan aito, ja lämmittääkin, mutta ei päästä palokaasuja ollenkaan. Ja käyttö on vielä halpaakin.

      http://www.biotulet.com/

      • täältä edullisesti

        http://www.clasohlson.se/

        Toi on ruotsinkielinen sivu kun suomalaisilla sivuilla ei ole kuvia mutta anyway, klikkaa kohdasta värmare kaminer niin johan löytyy.
        Sähkötakka on turvallinen, lämmittää ja on halpa. Ton linkin hinnat on ruotsin kruunuissa mutta reilut sata euroa ne on.

        Biotulitakat oli pitkälti toistatuhatta euroa, ei ihan nappaa...


      • linkki ...
        täältä edullisesti kirjoitti:

        http://www.clasohlson.se/

        Toi on ruotsinkielinen sivu kun suomalaisilla sivuilla ei ole kuvia mutta anyway, klikkaa kohdasta värmare kaminer niin johan löytyy.
        Sähkötakka on turvallinen, lämmittää ja on halpa. Ton linkin hinnat on ruotsin kruunuissa mutta reilut sata euroa ne on.

        Biotulitakat oli pitkälti toistatuhatta euroa, ei ihan nappaa...

        ... suoraan oikealle sivuille eikä mitään ohjeita että "valitse se ja se".
        pässi


      • laita itse..
        linkki ... kirjoitti:

        ... suoraan oikealle sivuille eikä mitään ohjeita että "valitse se ja se".
        pässi

        Ikävä kyllä ko. sivulla EI VOI linkittää tarkemmille sivuille, koita pässi itse!


      • Nallu

        Mul olis hieno valkoinen uusi biotulitakka , hinta 700e , kaupas hinta 1200e , kiinnostaisko ?


    • Muutto edessä

      Järvenpäästä olisi mahdollista ostaa käytetty skottilaisen JRG Groupin valmistama mahonkinen sähkötakka, joka on täysin uutta vastaava ja virheetön. Voin tarvittaessa lähettää kuvan ja lisätietoja tuotteesta.

      • syysunelma

        takka on myynnissä? Voisitko lähettää kuvia?
        Mikä on takan hinta?


      • Muutto edessä
        syysunelma kirjoitti:

        takka on myynnissä? Voisitko lähettää kuvia?
        Mikä on takan hinta?

        Anteeksi vastaukseni viivästyminen. Olin tässä välillä matkoilla ja lisäksi jostain syystä tuon viestisi aukeamaan saaminen takkusi aiemmilla yrityksilläni.

        Takka on nykyisin itselleni tarpeeton ja tilanne vielä vahvistuu vuoden vaihteessa, jolloin muutan uuteen osoitteeseen. Voin lähettää kuvan tai kuvia takasta ja hinnasta voidaan neuvotella. Mahdollinen tarjouksesi myös kiinnostaa. Uutena takka maksoi paljon enemmän kuin Hong Kong liikkeistä ostettavissa olevat sähkötakat. Asiassa etenemiseksi tarvitsen sinulta yhteystiedon, jotta voidaan sopia kuvan lähettämisestä ja keskustella hinnasta.


      • Nimetön
        Muutto edessä kirjoitti:

        Anteeksi vastaukseni viivästyminen. Olin tässä välillä matkoilla ja lisäksi jostain syystä tuon viestisi aukeamaan saaminen takkusi aiemmilla yrityksilläni.

        Takka on nykyisin itselleni tarpeeton ja tilanne vielä vahvistuu vuoden vaihteessa, jolloin muutan uuteen osoitteeseen. Voin lähettää kuvan tai kuvia takasta ja hinnasta voidaan neuvotella. Mahdollinen tarjouksesi myös kiinnostaa. Uutena takka maksoi paljon enemmän kuin Hong Kong liikkeistä ostettavissa olevat sähkötakat. Asiassa etenemiseksi tarvitsen sinulta yhteystiedon, jotta voidaan sopia kuvan lähettämisestä ja keskustella hinnasta.

        Nimim. Aria etsii takkaa,

        kyselee myynihintaa ja kuvia sähköpostiin takasta. Tärkeintä on liikuttelumahdillisuus, koko ja ulkonäkö.


      • Boni

        jos ei muuta mua kiinnostaa! Saisko lisää tietoja?


      • Muutto edessä
        Nimetön kirjoitti:

        Nimim. Aria etsii takkaa,

        kyselee myynihintaa ja kuvia sähköpostiin takasta. Tärkeintä on liikuttelumahdillisuus, koko ja ulkonäkö.

        Kyselit myyntihintaa ja kuvia sähköpostiin sähkötakasta. Soita 040-5811910 (tavoitat parhaiten iltaisin) niin sovitaan mihin osoitteeseen lähetän lisätietoa.


      • Muutto edessä
        Boni kirjoitti:

        jos ei muuta mua kiinnostaa! Saisko lisää tietoja?

        Ilmoitit olevasi kiinnostunut lisätiedoista koskien sähkötakkaa. Soita 040-5811910 niin sovitaan mihin osoitteeseen voin lähettää kuvia ja muita mahdollisesti haluamiasi lisätietoja.


      • tunnelmaa mökille.

      • family c

        Kuva ja hinta pitäisi saada takastasi, mikäli se vielä on saatavilla.


    • loimuaa kuin aito.

      Ostin tosi kauniin takan lauantaina Keravan Hongkongista, 89 euroa. Kiitti kaikille jotka antoi vinkkejä :)

    • Annaniina

      Minimanista Espoon Olarista löytyy vanhanmallinen musta sähkötakka. Hinta 69€.

    • tarhatonttu

      Hei,

      Jos vielä haet sähkötakkaa lasitetulle parvekkeelle, katso osoitteesta www.takkatunnelma.fi.

    • Sähkötakat, takat, tulisijat - www.takat.eu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1982
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1403
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      479
      1085
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      49
      961
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe