Kaupassa törmäsin lämminvesipaljuun. Sellaiseen missä on parituhattalitraa vettä... ja lämmitellään kamiinalla.
Hinta oli reilu 3000 euroa.
Paljonko maksaa lasikuitu per neliö tarveaineineen niin voisi laskeskella, että kannattaako tehdä itse?
Tarvitisin siis arvion, että paljonko valmis lopputuote tulee maksamaan, kun itse laminoi muottiin!
Puuosat kun tekee parilla sadalla...
Tee se itse - lämminvesipalju
5
3794
Vastaukset
- hintaan
niin lasikuidullakin tulee liian kalliksi eli kätyä vain uimahalleja edelleen.
- jos uuden
jos uuden lasukuitusoutuveneen saa halvimmillaan 500 eurolla niin ei tuollaisen altaan tekeminen saa tulla maksamaan 200 euroa enempää....
- rakentajarane
itse olen ajatellut tehdä paljun lasikuitulieriöistä halk.2m kork.1m, näitä jäännyt jostain vaihtokaupasta 6kpl pihalle lojumaan.penkit ja reunukset lämpökäsitellystä puusta ja pohja painekyllästetystä, ja lämmitys puilla. vielä kun olisi jonkisortin piirustukset tästä kamiinsta tai jos vaikka saisi valmiina ostaa. taitaa kyllä mennä ensikesään kun on muuta rakentamista.
ps. näitä lieriöitä voin myös myydä sopuhintaan- Nimetön
Vieläkös sinulla olisi noita myynnissä? Millasta hintaa olet ajatellut pitää? Olisin enemmän kun kiinnostunut niistä kun paljua tekis mieli ja semmonen täytyy tehdä kanssa.
- ----
Mitähän hintaa mahdat pitää tollaisella lieriöllä? Itsellä kanssa ollu tollanen paljun rakentaminen vaikka kuinka kauan mutta ei oo tarpeeksi kokemusta itse kuiduttamisen kanssa.
Kyllähän noita tosin on ihan kokonaan puusta tehtynä mutta se on jo sitten ihan eri stoori...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797463
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873346- 572355
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701448- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201336Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028