tuomittu?
Olen kaksonen 14.6 n. klo yksi yöllä syntynyt. Olin pitkässä aviossa leijonan kanssa ja suhde toimikin kohtalaisesti. Kompastuskiveksi tuli vain hänen alkoholiongelmansa.
Sen jälkeen seurustelin kolmisen vuotta kauriin kanssa. Suhde oli miltei alun pitäen katastrofaalinen. Kauris piti minua likimain anarkistisena villi-ihmisenä. Itse oli säntillisyyden perikuva, ei ymmärtänyt minua missään asiassa. Jotenkin kuitenkin ihastui minuun ja myöhemmin rakastuikin, mutta moitti, jopa solvasi loppuaikoina päivittäin. Suhde loppui vuodenvaihteessa.
Nyt olen jälleen rakastunut kaurismieheen, joka vaikuttaa kyllä erilaiselta kuin tämä edellinen. Uskallanko edes yrittää? Onko mitään mahdollisuutta pärjätä kauriin kanssa tosi tyypillisenä kaksosena. Luonnehoroskoopit ovat kohdallani sellaisia, etten sanaakaan vaihtaisi pois, en hyvistä enkä huonoista ominaisuuksista.
Valitettavasti en tiedä kummankaan kauriin syntymäkellonaikoja, jotka olisivat ehkä nyt tarpeen... Edellinen oli 13.1 syntynyt, tästä uudesta en tiedä päivämäärääkään.
Olen kiitollinen asiaan perehtyneiden vastauksista.
onko suhde
taas tuhoon
1
385
Vastaukset
- kokemukset kaurismiehestä
Alussa kaurismies rakastu ihan silmittömästi, puolen vuoden päästä mulla kilahti. Tää kauris oli myös TÄYDELLINEN ja puhtonen pulu - omasta mielestään. Eikä ymmärtänyt lopulta edes mun harrastamisia tai kaupassakäyntejä ("mitä mä sitte teen sen aikaa???").
Heittäyty marttyyriksi. Reilua.
Eli kauris näytti todelliset karvansa vasta, kun oli turvallisila vesillä, kaksonen haavissaan. Tää kaksonen repi verkon lopulta kertaheitolla, yhessä päivässä, eikä kattonu taakseen sen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882