ja vähän vituttaakin ylänäsin metsässä temmeltävät munattomat pikku"rambot".Oikein maastopuvut päällä ja rynkyt pikkukätösissä nämä äidinmussukat harjoittelevat sotimisen jaloa taitoa!Tussareista peräisin olevia muovikuulia on metsä täynnä mutta kyllähän sota tietysti jälkensä jättää,ei kai sille mitään voi.Onneksi on kaatuneet korjattu pois!Sitä on varmaan kotona pelattu tietsikalla sotapelejä ja onhan se ymmärrettävää että sitä täytyy kokeilla myöskin käytännössä!On "rambot" sentään sen verran fiksuja että yhtä mulle tuttua varoittivat ettei kannattaisi koiraa varmaankaan nyt käyttää metsässä!Mitä huomaavaisuutta!!Oikeinhan se on että lenkkeilijät ja muuten metsässä tyhjänpanttina kuljeskelevat,väistykööt sotaväen tieltä,sekä etsikööt muualta vetelehtimis paikkansa,jotta lakkaisivat häirisemästä,jopa yhteiskunnalle merkittävää,leikkisotilaitten harjoittelua tulevia koitoksia varten!Elämämme on täten turvattu!!
näkijä
3
852
Vastaukset
- Jo about 15 v sitten
Hyvä, hyvä, mitä olen puolustusvoimien nykymeiningistä kuullut, niin luulen, että enemmän nämä "rambot" oppivat maanpuolustusta siellä kamppulan metsissä kuin puolustusvoimien leikkikoulussa, missä varmaan jo puhutaankin sävyyn "Hyvä Alokas N.N., olitsitteko ystävällinen ja petaisitte punkkanne, ei toki ole pakko, voittehan aina ilmoittautua sairastuvallekin".
- Jo about 15 v sitten
Vielä lisäys, että oikea sanamuoto kuuluu vaikkapa näin "Alokas N.N., Ylikersantti N.N. on erittäin hämmentynyt siitä, että äitinne ei ole kyennyt opettamaan teille niinkään yksinkertaista asiaa kuin sängyn petaaminen, eikä siihen näköjään ole kyennyt tttöystäväkään, mikäli teillä sellainen on, mikäli ei ole, tuskin sellaista tulette saamaankaan, ennenkuin olette oppineet sijaamaan vuoteenne. Alokas N.N., teette kymmenen punnerrusta nyt, jonka jälkeen teillä on puoli minuutia aikaa sijata vuoteenne. Alokas N.N., onko asia ymmärretty?"
Jo about 15 v sitten kirjoitti:
Vielä lisäys, että oikea sanamuoto kuuluu vaikkapa näin "Alokas N.N., Ylikersantti N.N. on erittäin hämmentynyt siitä, että äitinne ei ole kyennyt opettamaan teille niinkään yksinkertaista asiaa kuin sängyn petaaminen, eikä siihen näköjään ole kyennyt tttöystäväkään, mikäli teillä sellainen on, mikäli ei ole, tuskin sellaista tulette saamaankaan, ennenkuin olette oppineet sijaamaan vuoteenne. Alokas N.N., teette kymmenen punnerrusta nyt, jonka jälkeen teillä on puoli minuutia aikaa sijata vuoteenne. Alokas N.N., onko asia ymmärretty?"
Voi voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437