Yritin hakea Martelan sivuilta vanhahkoa nojatuolimallia, joka oli tarkoitettu seniorikansalaisen käyttöön kotiin. Ei ollut enää.
Onko teillä tietoa valmistajasta pääkaupunkiseudulla tai liikkeestä, joka myy huonekaluja tähän tarkoitukseen?
mistä nojatuoli
6
1131
Vastaukset
- tärkeä tuoli
Valmistaja mainostaa toisinaan kuvan kera, olisikohan ollut ET-lehti. kenties joku osaa paremmin neuvoa.
- ii-li
...on ikäihmisten tuoli. Tarkoitatko sellaista, josta on helppo päästä ylös? Vaiko löhötuolia, jossa voi vaikka nukkua?
Minä olen aina pitänyt sellaisista tuoleista, joissa on pystyhkö selkänoja ja jotka ovat melko korkeita, ja joiden istuin on riittävän lyhyt, jotta voi nojata selkänojaan. Pehmeys ei ole kovin tärkeä. Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että nuorempana minulla oli selkävaivoja.
Näitä minun toivetuolejani kyllä löytyy huonekaluliikkeistä aika helposti taas nykyään. Niiden etu on myös se, että ne ovat suhteellisen pieniä.
Jos taas tarkoitat löhötuoleja, niin niitähän on kaikkialla.- tulenlieskat
Paras nojatuoli. Saa selkähierontaa keinutellessa. Ja mielenrauhaa. Paha vain, että voi vahingossa nukahtaa. Menee tv mieli ohjema pian sivu suun.
- ikäihmiselle
Juuri sellainen, korkea selkänoja, istuinkorkeus on normaalia korkeampi, puiset käsinojat ja sopivan pehmeä-kova istuin, istuin normaalia lyhyempi, helppo nousta, tarvittaessa voi jopa nukahtaa siihen.
Vaikuttaa kuin Martela olisi lopettanut tämän mallin. En muista sen nimeä. - Catleija
ikäihmiselle kirjoitti:
Juuri sellainen, korkea selkänoja, istuinkorkeus on normaalia korkeampi, puiset käsinojat ja sopivan pehmeä-kova istuin, istuin normaalia lyhyempi, helppo nousta, tarvittaessa voi jopa nukahtaa siihen.
Vaikuttaa kuin Martela olisi lopettanut tämän mallin. En muista sen nimeä.Vanhusten hoitopaikoissa on tällaisia ns. geriatrisia tuoleja.
Googleta - geriatrinen tuoli- ja sieltä löytyy mm. Merivaaralta tällaisen tuolin kuva.
Siinä on lukittavat pyörät alla, eteen laitettavapöytä, korkea selkänoja ja taaksekallistus nukkumismahdollisuudella. - ikäihminen
Catleija kirjoitti:
Vanhusten hoitopaikoissa on tällaisia ns. geriatrisia tuoleja.
Googleta - geriatrinen tuoli- ja sieltä löytyy mm. Merivaaralta tällaisen tuolin kuva.
Siinä on lukittavat pyörät alla, eteen laitettavapöytä, korkea selkänoja ja taaksekallistus nukkumismahdollisuudella.Kiitän tiedoista. Katselin geriatrisen tuolin kuvaa. En vielä tarvitse sellaista. Tämä kaipaamani tuoli muistuttaa aika paljon sitä ET-lehdessä mainostettua.
Meillä on kotonamme yksi kpl ja tarvittaisiin vielä toinen samanlainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847