Onko kellään kokemusta McKinleyn Moonlite teltasta ?
McKinley
2
1264
Vastaukset
- teltasta mutta
... saman merkkiset jalkineet meni roskiin pari käyttökerran jälkeen.
Hiostava muovipohja ulkoilukengässä!
No, oma moka kun en tajunnut ostaessa.
Mutta en koskaan osta enää mitään ko. merkkistä tuotetta. - Vandaali
Muuten hyvä teltta, mutta sisäteltta täytyy pystyttää ennen ulkotelttaa. Koska kaaret ovat kinni sisäteltassa, teltta kestänee ehkä hieman vähemmän myrskyä. Toisaalta kiviä kiilojen päälle laittamalla teltta on kyllä melkoisen tuulen kestänyt avotunturissa. Ulkoteltta on myös helppo ottaa pois helteellä ja nukkua pelkällä sisäteltalla, joka on suurelta osin käpäsverkkoa eikä liian kuuma siis.
Minulla on se kahden hengen versio, joka on erinomainen yhden hengen teltta. Absidiin mahtuu rinkka ja vielä pystyy keittämään. Kannattaa ehdottomasti ostaa se absidillinen siis, joka painaa 2,5 kg (vai olikse ny 2,6). Ilman absidia ollut versio taisi olla alle 2 kg. Olen yöpynyt nyt neljä kesäreissua Sarekissa, Kebnekaisella ja Paras/Moskågaisse/Mannfjelletin alueella. Kerran satoi kauan ja absidiin tiputti vettä saumasta. Siksi olen pitänyt jätesäkkiä varalla, jos tällainen vuoto ilmenisi nukkumaosaston kohdalle. Vedenpitävys on ollut kuitenkin melko hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607379
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545385
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733332
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623300Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263284- 472517
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182429