Kepulaiset ovat

ottaneet kitisijän roolin Haapavedellä ja myös valittajien rooli on heillä hallussaan.
1044077
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 104

Vanhimmat

ovat. Tunkiossa oppineita!

Äänestä

vastaus. Mistä olet saanut aamuisen prosenttiluvun 30? Ja nyt vastaat, onko se mitattu ABC:llä vai mainitaanko se seuraavassa jakamassasi lehtisessä? Onko tehty joku oikea gallup? Heittosi ovat aina sellaisia, joihin et osaa vastata, osaat vain hyökätä takaisin. Jos tuollaisen luvun heität, perustele.

Jos näin olisi, onpa uskomaton tulevaisuus edessämme. Kuka vastaa päätöksistä, kokoomus tekee valituksia ja sitoutumattomat eivät vastaa omista päätöksistään. Miksikö? Ei sitoutumaton sitoudu mihinkään, siksi. Miten voimme kuvitella tulevaisuuttamme sitoutumattomaan ja valittavaan politiikkan perustuen? Kuuleppas Jussi, vaihda jo nauhaa ja ota lusikka kauniiseen käteen tunnustamalla, että ainoa puolue, jolla on vahvat otteet ja vastuunkantokykyä, on vihaamasi (miksi muuten??) Keskusta!! Etkö ole päässyt heidän listalleen?

Me keskustalaiset emme kitise, te sitoutumattomat kitisette, ettekä sitoudu vastuuseen!

Äänestä
  • Puhut kyllä asiaa - mutta mahto sulla olla kuuma ku kirjotit.

Äänestä

• Aloittaja

vanhat kepun valtuutetut ovat jättäneet keskustan valehtevan kunnallispolitiikan ja irrottauneet politiikasta kokonaan.Ei hyökkäyksiä kepua kohtaan,
    vaan pysytään asialinjalla kokoajan ja pyytäisin sinulta Markku samaa.Lehtisiä en enään jaa,koska minun aikani ei riitä sellaiseen.Aamuiset prosenttiluvut ovat Haapaveden osalta täyttä totta,
    mutta en tietystikkään paljasta tietolähdettä,koska minulla on vaitiolovelvollisuus.Sitoutumaton Haapavesi on paras vaihtoehto,sillä puoluepolitiikka
    vie kaupunkilaiset harhateille ja lokeroittaa ihmiset niin kuin oleva KASTIJAKO.
    Kun olen sitoutumaton asian asiana enkä lokeroi ihmisiä eriarvoisiksi keskenään niinkuin kepu tekee.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

vanhat kepun valtuutetut ovat jättäneet keskustan valehtevan kunnallispolitiikan ja irrottauneet politiikasta kokonaan.Ei hyökkäyksiä kepua kohtaan,
    vaan pysytään asialinjalla kokoajan ja pyytäisin sinulta Markku samaa.Lehtisiä en enään jaa,koska minun aikani ei riitä sellaiseen.Aamuiset prosenttiluvut ovat Haapaveden osalta täyttä totta,
    mutta en tietystikkään paljasta tietolähdettä,koska minulla on vaitiolovelvollisuus.Sitoutumaton Haapavesi on paras vaihtoehto,sillä puoluepolitiikka
    vie kaupunkilaiset harhateille ja lokeroittaa ihmiset niin kuin oleva KASTIJAKO.
    Kun olen sitoutumaton asian asiana enkä lokeroi ihmisiä eriarvoisiksi keskenään niinkuin kepu tekee.

tarkoitat?

Äänestä

• Aloittaja

Markkua kirjoitti:

tarkoitat?

kepulaista kieroilua ja venkoilua.

Äänestä

kepulaista kieroilua ja venkoilua.

sanoa, vai etkö ota vastuuta kirjoittelustasi. Tämä jos mikä on venkoilua ja kieroilua jota nyt teet.

Äänestä

• Aloittaja

suoraan kirjoitti:

sanoa, vai etkö ota vastuuta kirjoittelustasi. Tämä jos mikä on venkoilua ja kieroilua jota nyt teet.

ota omista kirjoituksista minkäänlaista vastuuta,kun
    kirjoitat PUSKA-PEIKKONA.

Äänestä

ota omista kirjoituksista minkäänlaista vastuuta,kun
    kirjoitat PUSKA-PEIKKONA.

Jussi ulos, vai menikö herne nenään.

Äänestä

• Aloittaja

kakistella kirjoitti:

Jussi ulos, vai menikö herne nenään.

sinä ensinnä nimesi ulos.sillä en minä tuollaisille puskapeikoille mitään enään sano ja siitä saat olla varma etten minä sinun jutuista vedä hernettä nenään.

Äänestä

ole Markku, ihan jo siitäkin syystä, ettei pappi olisi suostunut aikoinaan tyttölasta Markuksi kastamaan. Vaitiolovelvollisuus, ja pyh. Vastuuta sinä kierrät, olet aina kiertänytkin. Tuulentupia rakennat sen aikaa, kun me tavalliset ihmiset käymme kunniallisesti töissä.

Äänestä

• Säikähdin aivan kirjoitti:

Puhut kyllä asiaa - mutta mahto sulla olla kuuma ku kirjotit.

pitää noita Jussin lätinöitä lukea. Yleensä en kommentoi, mutta nuo iänikuiset Jussin saivartelut samojen asioiden kimpussa ottavat joskus päästä. Laput silmillä Jussi elää, eikä voi tarkistella omia näkemyksiään. Jäänyt levy päälle. Keskusta. Vestia. "Ystävät" tanssilavojen takahuoneissa. Siinähän ne aiheet ovat ja pysyvät. Se mitä Vaasan tyttö teki, oli minusta ihan oikein, raotti todellisuuden verhoa...

Äänestä

• Aloittaja

nimeni kirjoitti:

ole Markku, ihan jo siitäkin syystä, ettei pappi olisi suostunut aikoinaan tyttölasta Markuksi kastamaan. Vaitiolovelvollisuus, ja pyh. Vastuuta sinä kierrät, olet aina kiertänytkin. Tuulentupia rakennat sen aikaa, kun me tavalliset ihmiset käymme kunniallisesti töissä.

sama oletko mies vai nainen,niin yhtä kiero kepulainen silti olet.Mitään tuulentupia minulla ei ole olut tapana rakentaa.

Äänestä

sama oletko mies vai nainen,niin yhtä kiero kepulainen silti olet.Mitään tuulentupia minulla ei ole olut tapana rakentaa.

ovat muuta nekään, pelkkiä tuulentupia. Me kepulaiset hommataan niitä verotuloja, joilla sinunkin on mahdollisuus rakennella tuulentupiasi ja unelmoida olemattomista ja tulemattomista asioista sillä aikaa, kun kasvatamme tulevia veronmaksajia. Sori vaan.

Äänestä

• Aloittaja

naisjuttusi kirjoitti:

ovat muuta nekään, pelkkiä tuulentupia. Me kepulaiset hommataan niitä verotuloja, joilla sinunkin on mahdollisuus rakennella tuulentupiasi ja unelmoida olemattomista ja tulemattomista asioista sillä aikaa, kun kasvatamme tulevia veronmaksajia. Sori vaan.

eivät ole huuhaata,vaan täyttä totta.Ja nuo jutut noista veronmaksuista on tyypillistä kepulaista sanalua.Ei siis mitään tuulentupia niinkuin sanoin.

Äänestä

eivät ole huuhaata,vaan täyttä totta.Ja nuo jutut noista veronmaksuista on tyypillistä kepulaista sanalua.Ei siis mitään tuulentupia niinkuin sanoin.

on omin silmin nähty, pelkkää häiriköintiä! Tuulentupia...

Äänestä

• naisjutut kirjoitti:

on omin silmin nähty, pelkkää häiriköintiä! Tuulentupia...

säälittää tipparon naistouhut niinkuin sen aloituksetkin.

Äänestä

tuo veronmaksu, onko se kepulaisuutta, että maksaa veronsa? Siispä olen ansioitunut kepulainen. Jotkut vain elävät toisten maksamilla verovaroilla,se älähtää, johon kalikka jne. Hihhih!!

Äänestä

• Aloittaja

kommentoimatta kirjoitti:

tuo veronmaksu, onko se kepulaisuutta, että maksaa veronsa? Siispä olen ansioitunut kepulainen. Jotkut vain elävät toisten maksamilla verovaroilla,se älähtää, johon kalikka jne. Hihhih!!

sillälailla että olen maksanut veroja viimmeiset 33vuotta,joten enköhän minäkin ole osallistunut tämän suomalaisen ja samalla haapavetisen elintason
    kohottamiseen omalta osaltani.

Äänestä

sillälailla että olen maksanut veroja viimmeiset 33vuotta,joten enköhän minäkin ole osallistunut tämän suomalaisen ja samalla haapavetisen elintason
    kohottamiseen omalta osaltani.

menee veroon.

Äänestä

• Aloittaja

minkäverran kirjoitti:

menee veroon.

omasta mielestä tarpeeksi veroja,mutta summia en voi
    paljastaa,sillä se on verottajan ja minun välinen asia eikä siten kuulu yleiselle keskustelupalstalle
    keskusteltavaksi.

Äänestä

omasta mielestä tarpeeksi veroja,mutta summia en voi
    paljastaa,sillä se on verottajan ja minun välinen asia eikä siten kuulu yleiselle keskustelupalstalle
    keskusteltavaksi.

tarpeeksi kun et käy edes töissä! Siitä eläkkeestäs menevästä verosta ei oo voipytynnappulaakaan hyötyä kenellekkään!!

Äänestä

• Aloittaja

maksa kirjoitti:

tarpeeksi kun et käy edes töissä! Siitä eläkkeestäs menevästä verosta ei oo voipytynnappulaakaan hyötyä kenellekkään!!

vahvasti että tämä asia ei kuulu tälle palstalle keskusteltavaksi ollenkaan,joten ehdottaisin että unohtaisit tämän verojutun kokonaan,sillä en tule vastaamaan sinulle mistään omasta henkilökohtaisesta
    asiasta enään sinulle mitään.
    Jää sinä vaan siihen luuloon etten ole maksanut veroja ikinä,jos sinua niin suuresti helpottaa ja helpottaa myös sinun olotilaasi muiden keskustelijoiden silmissä.Olet paljastanut itsestäsi
    tietyn raukkamaisuutesi puhumalla asioista joista et
    ymmärrä tosiasiassa mitään.

Äänestä

vahvasti että tämä asia ei kuulu tälle palstalle keskusteltavaksi ollenkaan,joten ehdottaisin että unohtaisit tämän verojutun kokonaan,sillä en tule vastaamaan sinulle mistään omasta henkilökohtaisesta
    asiasta enään sinulle mitään.
    Jää sinä vaan siihen luuloon etten ole maksanut veroja ikinä,jos sinua niin suuresti helpottaa ja helpottaa myös sinun olotilaasi muiden keskustelijoiden silmissä.Olet paljastanut itsestäsi
    tietyn raukkamaisuutesi puhumalla asioista joista et
    ymmärrä tosiasiassa mitään.

tuon huomaa että maksa veroja! Eläkkeestä mukamas maksat mutta nekin eläkerahat on meidän pussista!

Äänestä

• Aloittaja

kaikkihan kirjoitti:

tuon huomaa että maksa veroja! Eläkkeestä mukamas maksat mutta nekin eläkerahat on meidän pussista!

sinun pussista ja sinäkään et mitään töitä tee,vaan olet kotona ja nautit ainaisesta pirttiviljelystä
    lapsilisistä nauttien ja jos sattuu käymään sellainen mäihä että lapsien tulo loppuu niin silloin on itkun paikka,kun pitää töihin lähtemään.

Äänestä

sinun pussista ja sinäkään et mitään töitä tee,vaan olet kotona ja nautit ainaisesta pirttiviljelystä
    lapsilisistä nauttien ja jos sattuu käymään sellainen mäihä että lapsien tulo loppuu niin silloin on itkun paikka,kun pitää töihin lähtemään.

toisin kuin sinä voinappulantipparo. Onneksi on vuosilomat ni voi täällä sua kiusata! Veronmaksajien rahoilla elävä!

Äänestä

• olen kirjoitti:

toisin kuin sinä voinappulantipparo. Onneksi on vuosilomat ni voi täällä sua kiusata! Veronmaksajien rahoilla elävä!

lisäksi tipparo jussi tekee säälittäviä aloituksia voi voi.

Äänestä

• kommentoimatta kirjoitti:

eilen viimeinen kommenttini, mutta onneksi joku muu samalla aaltopituudella oleva vastaili sulle. Mikä salaisuus muuten verotus on, nehän ovat julkista tietoa. Ei sinua taida veropörssistä löytyä.

Kuten edellä sanoin, jankkaat aina samoista asioista. Keskusta, Vestia, tanssilavojen takahuoneiden tapaamiset, joista tiedän, että se on häiriköintiä ja siksi olen tyytyväinen siihen, että Krissesi raotti ihailujesi todellisuuden verhoa...

Jankkauslistaltasi unohdin pirttiviljelyn. Meitä perheellisiä kannattaakin kadehtia, lapset ovat elämämme rikkaus, jonka toivoisi osuvan jokaiselle. Viimeisestä kadehtimastasi äitiyslomasta tosin on jo niin kauan, etten muista, tuottiko se nyt niin suurta tuskaa palata omaan tuttuun virkaani.

Äänestä

• Aloittaja

Tämä oli kirjoitti:

eilen viimeinen kommenttini, mutta onneksi joku muu samalla aaltopituudella oleva vastaili sulle. Mikä salaisuus muuten verotus on, nehän ovat julkista tietoa. Ei sinua taida veropörssistä löytyä.

Kuten edellä sanoin, jankkaat aina samoista asioista. Keskusta, Vestia, tanssilavojen takahuoneiden tapaamiset, joista tiedän, että se on häiriköintiä ja siksi olen tyytyväinen siihen, että Krissesi raotti ihailujesi todellisuuden verhoa...

Jankkauslistaltasi unohdin pirttiviljelyn. Meitä perheellisiä kannattaakin kadehtia, lapset ovat elämämme rikkaus, jonka toivoisi osuvan jokaiselle. Viimeisestä kadehtimastasi äitiyslomasta tosin on jo niin kauan, etten muista, tuottiko se nyt niin suurta tuskaa palata omaan tuttuun virkaani.

ovat taaksejäänyttä elämää eli verotiedot yksityishenkilöiden osalta eivät ole julkisia.

Äänestä

ovat taaksejäänyttä elämää eli verotiedot yksityishenkilöiden osalta eivät ole julkisia.

asia!!!! Vaikkapa jo tänään.....

Äänestä

• Aloittaja

tämäkin kirjoitti:

asia!!!! Vaikkapa jo tänään.....

antaa oman apunsa.

Äänestä

antaa oman apunsa.

täällä lomalla. Se mies on lomansa ansainnut.

Äänestä

• Aloittaja

Joukon olla kirjoitti:

täällä lomalla. Se mies on lomansa ansainnut.

onkin tehnyt pitkän päivätyön verohallinnossa ja on
    sen vertaa parempi mitä tämä sinun luulema Jouko joka on vain pienen kaupunginjohtaja.

Äänestä

onkin tehnyt pitkän päivätyön verohallinnossa ja on
    sen vertaa parempi mitä tämä sinun luulema Jouko joka on vain pienen kaupunginjohtaja.

sinä, että sinä olet ainoa, joka tuntee TEIDÄN kylän Joukon. Ja tiedän kyllä tarkkaan, mitä hän on tehnyt elämäntyökseen (olemme ystäviä), siksi sanoinkin hänen lomansa ansainneen.

Äänestä

• Aloittaja

luuletko kirjoitti:

sinä, että sinä olet ainoa, joka tuntee TEIDÄN kylän Joukon. Ja tiedän kyllä tarkkaan, mitä hän on tehnyt elämäntyökseen (olemme ystäviä), siksi sanoinkin hänen lomansa ansainneen.

sinä et tiedä onko hän nyt lomalla vaiko eläkkeellä?

Äänestä

sinä et tiedä onko hän nyt lomalla vaiko eläkkeellä?

juttua riittää niin paljon, ettei puhuta pelkkää small talkia. En tosiaan tiedä, törmäsimme viimeksi Wanhan Woiman päivillä. Mutta aina kun hän on täällä, tapaaminen on varmaa. Hänen tuntemisensa ei ole minulle lesotuksen aihe, mulle on ihan sama mitä hän työkseen tekee, ihana ihminen!!

Äänestä

• Aloittaja

olen kirjoitti:

tuota,mutta saatat sinä töissäkin olla?

Äänestä

• Aloittaja

juhau kirjoitti:

lisäksi tipparo jussi tekee säälittäviä aloituksia voi voi.

puoli raanua.

Äänestä

• Aloittaja

tapaamme, kirjoitti:

juttua riittää niin paljon, ettei puhuta pelkkää small talkia. En tosiaan tiedä, törmäsimme viimeksi Wanhan Woiman päivillä. Mutta aina kun hän on täällä, tapaaminen on varmaa. Hänen tuntemisensa ei ole minulle lesotuksen aihe, mulle on ihan sama mitä hän työkseen tekee, ihana ihminen!!

Jouko sitä että hän osallistuu näihin nettikeskusteluihin?Minä epäilen ettei sano sinulle
    sen enempää kuin minullekkaan.

Äänestä

Jouko sitä että hän osallistuu näihin nettikeskusteluihin?Minä epäilen ettei sano sinulle
    sen enempää kuin minullekkaan.

EEWERTTIÄ näkyny? Hän oli ainakin nähny! HAHAHAH
    Voipytynnappula!!

Äänestä

säältävämpääkin säälitävinä.

Äänestä
  • Niin - oisko se syy nyt sittenkään Jussissa itsessään. Oisko tullut se aika vuodesta, että kohta taas ois aika lukea lehtisiä. Yks' jo moista arvelikin. Mutta on tulossa kohta vaalit - mutta mitkä? Katsellaan syksyyn asti.

Äänestä

• Aloittaja

joku ulkopuolinen "tie... kirjoitti:

Niin - oisko se syy nyt sittenkään Jussissa itsessään. Oisko tullut se aika vuodesta, että kohta taas ois aika lukea lehtisiä. Yks' jo moista arvelikin. Mutta on tulossa kohta vaalit - mutta mitkä? Katsellaan syksyyn asti.

minun jakamana ei tule kenenkään postilaatikkoon.

Äänestä

sitä lehdykkää, kiire sulla ei ainakaan ole eläkkeellä ollessa.

Äänestä

• jaa enään kirjoitti:

sitä lehdykkää, kiire sulla ei ainakaan ole eläkkeellä ollessa.

M:ltä loparit.Oli höpsinyt jatkuvasti.Hullunkiilto silimissä mersun takapenkillä.

Äänestä

Sitä ei kukkaa oo väittänytkään, että oisit jakamassa lehtisiä. (Siitä muuten lippistä nostan kyynärspään suoraksi asti.) Mutta niin kummallisia heittoja on alkanut tulla, että eppäilykset nousevat uusista lehtisistä.
    Niin ja ne vaalit. Pittäähän sitä jottai jäynää keksiä kansalaisten härnäämiseksi. Sitähän se paikallispolitiikka on. Mutta siitäpä sitte enemmän, kun sen aika on.

Äänestä

• Aloittaja

on saanut kirjoitti:

M:ltä loparit.Oli höpsinyt jatkuvasti.Hullunkiilto silimissä mersun takapenkillä.

hullu pitää olla niitä jakaessa.

Äänestä

kun olet jakanut niitä lehdykkeitä.

Äänestä

jakamaan, kun pääsee mersun kyytiin,voi ajella herroksi.

Äänestä

• Aloittaja

sinä sitten kirjoitti:

kun olet jakanut niitä lehdykkeitä.

joka on niitä viimeksi jakanut.

Äänestä

• Aloittaja

lähtee mielellään kirjoitti:

jakamaan, kun pääsee mersun kyytiin,voi ajella herroksi.

että lähden jakamaan niitä.

Äänestä

että lähden jakamaan niitä.

pakko kun minä määrään.

Äänestä

• se on kirjoitti:

pakko kun minä määrään.

jussilla meni luu kurkkuun eipä uskalla sulle panna vastaan.

Äänestä

• se on kirjoitti:

pakko kun minä määrään.

kuin hyvin opetetu koira.

Äänestä

• Aloittaja

se on kirjoitti:

pakko kun minä määrään.

kukaan ei määrää minua siihen hommaan.

Äänestä

• Aloittaja

Äänioikeutettu kirjoitti:

Sitä ei kukkaa oo väittänytkään, että oisit jakamassa lehtisiä. (Siitä muuten lippistä nostan kyynärspään suoraksi asti.) Mutta niin kummallisia heittoja on alkanut tulla, että eppäilykset nousevat uusista lehtisistä.
    Niin ja ne vaalit. Pittäähän sitä jottai jäynää keksiä kansalaisten härnäämiseksi. Sitähän se paikallispolitiikka on. Mutta siitäpä sitte enemmän, kun sen aika on.

tässä on ensin tulossa ja niissä pitää saada kohtuullinen äänisaalis taas kerran,että säilyy tuo
    nuorisotyöntoimikunnan paikka.Eduskuntavaaleista ei
    ole minulle mitään sanottavaa hyötyä ensi kevännä,
    mutta se eduskuntavaali äänestykseni riippuu siitä
    on Ulla-Riitta ehdokkaana.Kunnallisvaaleihin on vielä aikaa reilut kaksi vuotta ja se on pitkän harkinnan tulos jos ylipäätään lähden ehdokkaaksi niihin vaaleihin.

Äänestä

on tehnyt näin säälittävän aloituksen.JUSSI TIETYSTI SÄÄLITTÄVÄÄ.

Äänestä
  • Aloittaja

totta mitä aloituksessa on tuotu julki.

Äänestä

on kun keskusta on sen vienyt, Säälittävää tosi säälittävää.

Äänestä
  • Aloittaja

syrjään kunnallispolitiikasta ja muutenkin jätän politiikan nuoremmille,vaikka heidän asiantuntemus ei riitä ratkaisemaan kaikkia Haapaveden ongelmia.

Äänestä

syrjään kunnallispolitiikasta ja muutenkin jätän politiikan nuoremmille,vaikka heidän asiantuntemus ei riitä ratkaisemaan kaikkia Haapaveden ongelmia.

ota listoilleen, miksi.

Äänestä

• Aloittaja

kitisijät kirjoitti:

ota listoilleen, miksi.

kepun sisälle kitisijäporukan.

Äänestä

kepun sisälle kitisijäporukan.

säälittävä ajatus voi voi.

Äänestä

• Aloittaja

juhau kirjoitti:

säälittävä ajatus voi voi.

juttuhan se vaan on,että saadaan jotakin järkevyyttä
    keskustan ajattelutapaan.

Äänestä

juttuhan se vaan on,että saadaan jotakin järkevyyttä
    keskustan ajattelutapaan.

se mutta siinä on yksi mutta sinulla ei ole sitä järkeä säälittävää voi voi.

Äänestä

• Aloittaja

juhau kirjoitti:

se mutta siinä on yksi mutta sinulla ei ole sitä järkeä säälittävää voi voi.

hyvä olla keskustan sisällä syöpäläisenä.

Äänestä

hyvä olla keskustan sisällä syöpäläisenä.

veroja maksamaan ja tuu sitten keskustelemaan!!

Äänestä

• Aloittaja

niitä kirjoitti:

veroja maksamaan ja tuu sitten keskustelemaan!!

kusipää kun jaksat jankuttaa lapsilisillä ja äitiyspäivärahalla elävänä tuollaista väittää.
    Nuo molemmat avustusrahat maksetaan veromaksajien pussista.

Äänestä

kusipää kun jaksat jankuttaa lapsilisillä ja äitiyspäivärahalla elävänä tuollaista väittää.

voi tulla ku ei ole lapsia ! Sinä tipparo elät minun rahoilla joten piä penempää suuta!

Äänestä

piähän tosiaanki tipparo luuseri pienempää elämää itestäs.

Äänestä

• Aloittaja

ja äitipäivärahoja ei kyllä kirjoitti:

voi tulla ku ei ole lapsia ! Sinä tipparo elät minun rahoilla joten piä penempää suuta!

rahoja ole,eikä ikinä ole ollutkaan.

Äänestä

• Aloittaja

outi kirjoitti:

piähän tosiaanki tipparo luuseri pienempää elämää itestäs.

omillasi,niin minäkin teen.

Äänestä

paskat, muilta nyhdetyillä verorahoilla sinä elät!

Äänestä

tipparo käydä äitin pussilla kun eläke loppuu kesken kuukauden säälittävää voi voi.

Äänestä

• Aloittaja

omillasi kirjoitti:

paskat, muilta nyhdetyillä verorahoilla sinä elät!

en ainakaan sinun rahoilla.Jouko ehkä valaisee sinulle näitä verokiemuroita.

Äänestä

• Aloittaja

juhau kirjoitti:

tipparo käydä äitin pussilla kun eläke loppuu kesken kuukauden säälittävää voi voi.

töihin,kun tunnut päivät pitkät tällä palstalla luuhaavan.

Äänestä

töihin,kun tunnut päivät pitkät tällä palstalla luuhaavan.

töissä parasta aikaa.Mutta toisin taitaa olla tipparo jussin laita SÄÄLITTÄVÄÄ voi voi.Veronmaksajien rahoilla kirjoittelet säälittäviä juttujasi.voi voi.

Äänestä

en ainakaan sinun rahoilla.Jouko ehkä valaisee sinulle näitä verokiemuroita.

voitipannappero tipparo voi omaa rahaa olla! Osa minun, osa juhau:n ja osa muiden työtätekevien! Kiitä siis meitä !

Äänestä

• Aloittaja

juhau kirjoitti:

töissä parasta aikaa.Mutta toisin taitaa olla tipparo jussin laita SÄÄLITTÄVÄÄ voi voi.Veronmaksajien rahoilla kirjoittelet säälittäviä juttujasi.voi voi.

on vain istumista aamusta ilta myöhään tietokoneen ääressä tämän keskustelupalstan kiusantekijänä.

Äänestä

on vain istumista aamusta ilta myöhään tietokoneen ääressä tämän keskustelupalstan kiusantekijänä.

yritys tiedätkö sinä tipparo työnteosta itse mitään muiden maksamilla veroilla elätetään tuollaista luuseria joka aamuyöstä aloittaa säälittävät juttunsa.

Äänestä

• Aloittaja

juhau kirjoitti:

yritys tiedätkö sinä tipparo työnteosta itse mitään muiden maksamilla veroilla elätetään tuollaista luuseria joka aamuyöstä aloittaa säälittävät juttunsa.

sinä olet kun puutut muiden ihmisten asioihin jotka
    eivät kuulu sinulle ollenkaan.

Äänestä

• Aloittaja

sinulla kirjoitti:

voitipannappero tipparo voi omaa rahaa olla! Osa minun, osa juhau:n ja osa muiden työtätekevien! Kiitä siis meitä !

omia rahojani ja sinun rahoja ei ollenkaan.Vai onko
    niissä merkintä että kenenkä veroeuroja ne ovat?

Äänestä

• juhau kirjoitti:

Pitäsköhä lopettaa joutava riian haastaminen.

Äänestä

omia rahojani ja sinun rahoja ei ollenkaan.Vai onko
    niissä merkintä että kenenkä veroeuroja ne ovat?

joutava PÖKKELÖ vois töihin mennä!

Äänestä

• tuomonen kirjoitti:

löytyis. Postia vaan jakamaan kylälle. On pyörä valmiina, kokemusta lehtisten jakamisesta, kuntoa Kiuruvedellä käynnin jälkeen, eikä aamuaikaiset herätyksetkään liene este. Jussihan tekee suuria aloituksia jo aamuyöllä.

Äänestä

• Aloittaja

tuomonen kirjoitti:

isompi pökkelö.

Äänestä

Kun nyt ei ite käy äänestään niin ei saa sitä yhtäkään ääntä HAA HAA

Äänestä

• Aloittaja

VETÄYTYÄ kirjoitti:

Kun nyt ei ite käy äänestään niin ei saa sitä yhtäkään ääntä HAA HAA

murehdit?

Äänestä

murehdit?

naurettava juttu kun jussi jää pois vaaleista niin ei saa yhtään ääntä,ei etes ommaa.

Äänestä

• Aloittaja

on aivan kirjoitti:

naurettava juttu kun jussi jää pois vaaleista niin ei saa yhtään ääntä,ei etes ommaa.

kun mukana vaaleissa eikä saa tarvittavaa äänimäärää
    että menis valtuustoon päättämään asioista ja muiden
    ihmisten haukuttavaksi,mutta minuahan haukutaan vaikken ole edes valtuutettu,vaan tavallinen kaupunkilainen.

Äänestä

kun mukana vaaleissa eikä saa tarvittavaa äänimäärää
    että menis valtuustoon päättämään asioista ja muiden
    ihmisten haukuttavaksi,mutta minuahan haukutaan vaikken ole edes valtuutettu,vaan tavallinen kaupunkilainen.

ei demokraattisesti valittuja päättäjiä jatkuvasti ja perusteettomesti solvaa ja hauku.

Äänestä

• Aloittaja

kaupunkilainen kirjoitti:

ei demokraattisesti valittuja päättäjiä jatkuvasti ja perusteettomesti solvaa ja hauku.

kaupungin viranhaltijat ovat julkisuuden henkilöitä
    joten heidän on kestettävä kaupunkilaisilta tuleva
    arvostelu olkoon se minkälaista tahansa.
    Mutta se on jo liikaa kun minua arvostellaan täällä
    yleiselle keskustelupalstalla,vaikka en ole edes asioista päättävä henkilö.

Äänestä

sinä päätäjiä ja kaupungi viramiehiä perusteettomasti haukut ja parjaat.Miksi puhut jatkuvasti vain arvostelusta.Heidän työ on hyvin arvokasta ja pyynteetöntä, meidän kaupukkilaisten parhaaksi, kunniotan heitä.

Äänestä

• Aloittaja

siitä kun kirjoitti:

sinä päätäjiä ja kaupungi viramiehiä perusteettomasti haukut ja parjaat.Miksi puhut jatkuvasti vain arvostelusta.Heidän työ on hyvin arvokasta ja pyynteetöntä, meidän kaupukkilaisten parhaaksi, kunniotan heitä.

on heidän hyveensä,mutta minulta tuo puuttuu kokonaan.

Äänestä

on heidän hyveensä,mutta minulta tuo puuttuu kokonaan.

kunnioita itseään,ei osaa kunnioittaa muitakaan.Oot malli esimerkki siitä.

Äänestä

• Aloittaja

joka ei kirjoitti:

kunnioita itseään,ei osaa kunnioittaa muitakaan.Oot malli esimerkki siitä.

luulo minusta,sillä kunnioitan muita ihmisiä enemmän kuin itseäni.

Äänestä

kirjottaa. Jos luottamushenkilöksi suostuu, niin teot punnitaan.

Äänestä

• siitä kun kirjoitti:

pistä ne kepulit soikiaksi. Löytävät tunkionsa helepommin !

Äänestä

Kaikki tiietään ketkä tätä kylää johtaa. Muuttotappio on hälyttävä -70 henkeä. Sen kerrannaisvaikutukset ovat murskaavat. Kylä kyyhähtää lopullisesti tällä politiikalla.

Äänestä
  • myöntää.
    Meijän kepujen touhut haaksirikkoon johtaa.

Äänestä

• tuhon kirjoitti:

myöntää.
    Meijän kepujen touhut haaksirikkoon johtaa.

Kyllä se on sillä lailla että se ei oo puolueesta kiinni. On vaan saatava seuraaviin vaaleihin aivan uudet uusiokepulit vetämään tätä jätelavaa.Tämä valtuusto on jo karvansa näyttäny.Kaipaan uusiokepuleita yhtä paljon ku uusia perunoita. Sama peruna mutta UUSI!

Äänestä

• uusiokepulit kirjoitti:

Kyllä se on sillä lailla että se ei oo puolueesta kiinni. On vaan saatava seuraaviin vaaleihin aivan uudet uusiokepulit vetämään tätä jätelavaa.Tämä valtuusto on jo karvansa näyttäny.Kaipaan uusiokepuleita yhtä paljon ku uusia perunoita. Sama peruna mutta UUSI!

ehdotus vaihetaan kaikki kitisijät pois ja valitaan heidän tilalle kitinättömät.

Äänestä

• on parempi kirjoitti:

ehdotus vaihetaan kaikki kitisijät pois ja valitaan heidän tilalle kitinättömät.

Siinähän se tulee samalla vaivalla ja Haapavedestä Suomen suvaitsevaisin kylä. Sinäkin muutut niin ettet ihtiäs enää tunne.

Äänestä

• uusiokepulit kirjoitti:

kiinni.
    Kepulipiruja ei tarte puolustella.

Kun pahhuutta tekkee, niin turmio tullee, Vattu-Paavon viisauksia langenneille kepuleille.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

ottaneet kitisijän roolin Haapavedellä ja myös valittajien rooli on heillä hallussaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu