ottaneet kitisijän roolin Haapavedellä ja myös valittajien rooli on heillä hallussaan.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 104
Vanhimmat
ovat. Tunkiossa oppineita!
vastaus. Mistä olet saanut aamuisen prosenttiluvun 30? Ja nyt vastaat, onko se mitattu ABC:llä vai mainitaanko se seuraavassa jakamassasi lehtisessä? Onko tehty joku oikea gallup? Heittosi ovat aina sellaisia, joihin et osaa vastata, osaat vain hyökätä takaisin. Jos tuollaisen luvun heität, perustele.
Jos näin olisi, onpa uskomaton tulevaisuus edessämme. Kuka vastaa päätöksistä, kokoomus tekee valituksia ja sitoutumattomat eivät vastaa omista päätöksistään. Miksikö? Ei sitoutumaton sitoudu mihinkään, siksi. Miten voimme kuvitella tulevaisuuttamme sitoutumattomaan ja valittavaan politiikkan perustuen? Kuuleppas Jussi, vaihda jo nauhaa ja ota lusikka kauniiseen käteen tunnustamalla, että ainoa puolue, jolla on vahvat otteet ja vastuunkantokykyä, on vihaamasi (miksi muuten??) Keskusta!! Etkö ole päässyt heidän listalleen?
Me keskustalaiset emme kitise, te sitoutumattomat kitisette, ettekä sitoudu vastuuseen!
Puhut kyllä asiaa - mutta mahto sulla olla kuuma ku kirjotit.
vanhat kepun valtuutetut ovat jättäneet keskustan valehtevan kunnallispolitiikan ja irrottauneet politiikasta kokonaan.Ei hyökkäyksiä kepua kohtaan,
vaan pysytään asialinjalla kokoajan ja pyytäisin sinulta Markku samaa.Lehtisiä en enään jaa,koska minun aikani ei riitä sellaiseen.Aamuiset prosenttiluvut ovat Haapaveden osalta täyttä totta,
mutta en tietystikkään paljasta tietolähdettä,koska minulla on vaitiolovelvollisuus.Sitoutumaton Haapavesi on paras vaihtoehto,sillä puoluepolitiikka
vie kaupunkilaiset harhateille ja lokeroittaa ihmiset niin kuin oleva KASTIJAKO.
Kun olen sitoutumaton asian asiana enkä lokeroi ihmisiä eriarvoisiksi keskenään niinkuin kepu tekee.
tarkoitat?
kepulaista kieroilua ja venkoilua.
sanoa, vai etkö ota vastuuta kirjoittelustasi. Tämä jos mikä on venkoilua ja kieroilua jota nyt teet.
ota omista kirjoituksista minkäänlaista vastuuta,kun
kirjoitat PUSKA-PEIKKONA.
Jussi ulos, vai menikö herne nenään.
sinä ensinnä nimesi ulos.sillä en minä tuollaisille puskapeikoille mitään enään sano ja siitä saat olla varma etten minä sinun jutuista vedä hernettä nenään.
ole Markku, ihan jo siitäkin syystä, ettei pappi olisi suostunut aikoinaan tyttölasta Markuksi kastamaan. Vaitiolovelvollisuus, ja pyh. Vastuuta sinä kierrät, olet aina kiertänytkin. Tuulentupia rakennat sen aikaa, kun me tavalliset ihmiset käymme kunniallisesti töissä.
pitää noita Jussin lätinöitä lukea. Yleensä en kommentoi, mutta nuo iänikuiset Jussin saivartelut samojen asioiden kimpussa ottavat joskus päästä. Laput silmillä Jussi elää, eikä voi tarkistella omia näkemyksiään. Jäänyt levy päälle. Keskusta. Vestia. "Ystävät" tanssilavojen takahuoneissa. Siinähän ne aiheet ovat ja pysyvät. Se mitä Vaasan tyttö teki, oli minusta ihan oikein, raotti todellisuuden verhoa...
sama oletko mies vai nainen,niin yhtä kiero kepulainen silti olet.Mitään tuulentupia minulla ei ole olut tapana rakentaa.
ovat muuta nekään, pelkkiä tuulentupia. Me kepulaiset hommataan niitä verotuloja, joilla sinunkin on mahdollisuus rakennella tuulentupiasi ja unelmoida olemattomista ja tulemattomista asioista sillä aikaa, kun kasvatamme tulevia veronmaksajia. Sori vaan.
eivät ole huuhaata,vaan täyttä totta.Ja nuo jutut noista veronmaksuista on tyypillistä kepulaista sanalua.Ei siis mitään tuulentupia niinkuin sanoin.
on omin silmin nähty, pelkkää häiriköintiä! Tuulentupia...
säälittää tipparon naistouhut niinkuin sen aloituksetkin.
tuo veronmaksu, onko se kepulaisuutta, että maksaa veronsa? Siispä olen ansioitunut kepulainen. Jotkut vain elävät toisten maksamilla verovaroilla,se älähtää, johon kalikka jne. Hihhih!!
sillälailla että olen maksanut veroja viimmeiset 33vuotta,joten enköhän minäkin ole osallistunut tämän suomalaisen ja samalla haapavetisen elintason
kohottamiseen omalta osaltani.
menee veroon.
omasta mielestä tarpeeksi veroja,mutta summia en voi
paljastaa,sillä se on verottajan ja minun välinen asia eikä siten kuulu yleiselle keskustelupalstalle
keskusteltavaksi.
tarpeeksi kun et käy edes töissä! Siitä eläkkeestäs menevästä verosta ei oo voipytynnappulaakaan hyötyä kenellekkään!!
vahvasti että tämä asia ei kuulu tälle palstalle keskusteltavaksi ollenkaan,joten ehdottaisin että unohtaisit tämän verojutun kokonaan,sillä en tule vastaamaan sinulle mistään omasta henkilökohtaisesta
asiasta enään sinulle mitään.
Jää sinä vaan siihen luuloon etten ole maksanut veroja ikinä,jos sinua niin suuresti helpottaa ja helpottaa myös sinun olotilaasi muiden keskustelijoiden silmissä.Olet paljastanut itsestäsi
tietyn raukkamaisuutesi puhumalla asioista joista et
ymmärrä tosiasiassa mitään.
tuon huomaa että maksa veroja! Eläkkeestä mukamas maksat mutta nekin eläkerahat on meidän pussista!
sinun pussista ja sinäkään et mitään töitä tee,vaan olet kotona ja nautit ainaisesta pirttiviljelystä
lapsilisistä nauttien ja jos sattuu käymään sellainen mäihä että lapsien tulo loppuu niin silloin on itkun paikka,kun pitää töihin lähtemään.
toisin kuin sinä voinappulantipparo. Onneksi on vuosilomat ni voi täällä sua kiusata! Veronmaksajien rahoilla elävä!
lisäksi tipparo jussi tekee säälittäviä aloituksia voi voi.
eilen viimeinen kommenttini, mutta onneksi joku muu samalla aaltopituudella oleva vastaili sulle. Mikä salaisuus muuten verotus on, nehän ovat julkista tietoa. Ei sinua taida veropörssistä löytyä.
Kuten edellä sanoin, jankkaat aina samoista asioista. Keskusta, Vestia, tanssilavojen takahuoneiden tapaamiset, joista tiedän, että se on häiriköintiä ja siksi olen tyytyväinen siihen, että Krissesi raotti ihailujesi todellisuuden verhoa...
Jankkauslistaltasi unohdin pirttiviljelyn. Meitä perheellisiä kannattaakin kadehtia, lapset ovat elämämme rikkaus, jonka toivoisi osuvan jokaiselle. Viimeisestä kadehtimastasi äitiyslomasta tosin on jo niin kauan, etten muista, tuottiko se nyt niin suurta tuskaa palata omaan tuttuun virkaani.
ovat taaksejäänyttä elämää eli verotiedot yksityishenkilöiden osalta eivät ole julkisia.
asia!!!! Vaikkapa jo tänään.....
antaa oman apunsa.
täällä lomalla. Se mies on lomansa ansainnut.
onkin tehnyt pitkän päivätyön verohallinnossa ja on
sen vertaa parempi mitä tämä sinun luulema Jouko joka on vain pienen kaupunginjohtaja.
sinä, että sinä olet ainoa, joka tuntee TEIDÄN kylän Joukon. Ja tiedän kyllä tarkkaan, mitä hän on tehnyt elämäntyökseen (olemme ystäviä), siksi sanoinkin hänen lomansa ansainneen.
sinä et tiedä onko hän nyt lomalla vaiko eläkkeellä?
juttua riittää niin paljon, ettei puhuta pelkkää small talkia. En tosiaan tiedä, törmäsimme viimeksi Wanhan Woiman päivillä. Mutta aina kun hän on täällä, tapaaminen on varmaa. Hänen tuntemisensa ei ole minulle lesotuksen aihe, mulle on ihan sama mitä hän työkseen tekee, ihana ihminen!!
tuota,mutta saatat sinä töissäkin olla?
puoli raanua.
Jouko sitä että hän osallistuu näihin nettikeskusteluihin?Minä epäilen ettei sano sinulle
sen enempää kuin minullekkaan.
EEWERTTIÄ näkyny? Hän oli ainakin nähny! HAHAHAH
Voipytynnappula!!
säältävämpääkin säälitävinä.
Niin - oisko se syy nyt sittenkään Jussissa itsessään. Oisko tullut se aika vuodesta, että kohta taas ois aika lukea lehtisiä. Yks' jo moista arvelikin. Mutta on tulossa kohta vaalit - mutta mitkä? Katsellaan syksyyn asti.
minun jakamana ei tule kenenkään postilaatikkoon.
sitä lehdykkää, kiire sulla ei ainakaan ole eläkkeellä ollessa.
M:ltä loparit.Oli höpsinyt jatkuvasti.Hullunkiilto silimissä mersun takapenkillä.
Sitä ei kukkaa oo väittänytkään, että oisit jakamassa lehtisiä. (Siitä muuten lippistä nostan kyynärspään suoraksi asti.) Mutta niin kummallisia heittoja on alkanut tulla, että eppäilykset nousevat uusista lehtisistä.
Niin ja ne vaalit. Pittäähän sitä jottai jäynää keksiä kansalaisten härnäämiseksi. Sitähän se paikallispolitiikka on. Mutta siitäpä sitte enemmän, kun sen aika on.
hullu pitää olla niitä jakaessa.
kun olet jakanut niitä lehdykkeitä.
jakamaan, kun pääsee mersun kyytiin,voi ajella herroksi.
joka on niitä viimeksi jakanut.
että lähden jakamaan niitä.
pakko kun minä määrään.
jussilla meni luu kurkkuun eipä uskalla sulle panna vastaan.
kuin hyvin opetetu koira.
kukaan ei määrää minua siihen hommaan.
tässä on ensin tulossa ja niissä pitää saada kohtuullinen äänisaalis taas kerran,että säilyy tuo
nuorisotyöntoimikunnan paikka.Eduskuntavaaleista ei
ole minulle mitään sanottavaa hyötyä ensi kevännä,
mutta se eduskuntavaali äänestykseni riippuu siitä
on Ulla-Riitta ehdokkaana.Kunnallisvaaleihin on vielä aikaa reilut kaksi vuotta ja se on pitkän harkinnan tulos jos ylipäätään lähden ehdokkaaksi niihin vaaleihin.
on tehnyt näin säälittävän aloituksen.JUSSI TIETYSTI SÄÄLITTÄVÄÄ.
totta mitä aloituksessa on tuotu julki.
on kun keskusta on sen vienyt, Säälittävää tosi säälittävää.
syrjään kunnallispolitiikasta ja muutenkin jätän politiikan nuoremmille,vaikka heidän asiantuntemus ei riitä ratkaisemaan kaikkia Haapaveden ongelmia.
ota listoilleen, miksi.
kepun sisälle kitisijäporukan.
säälittävä ajatus voi voi.
juttuhan se vaan on,että saadaan jotakin järkevyyttä
keskustan ajattelutapaan.
se mutta siinä on yksi mutta sinulla ei ole sitä järkeä säälittävää voi voi.
hyvä olla keskustan sisällä syöpäläisenä.
veroja maksamaan ja tuu sitten keskustelemaan!!
kusipää kun jaksat jankuttaa lapsilisillä ja äitiyspäivärahalla elävänä tuollaista väittää.
Nuo molemmat avustusrahat maksetaan veromaksajien pussista.
voi tulla ku ei ole lapsia ! Sinä tipparo elät minun rahoilla joten piä penempää suuta!
piähän tosiaanki tipparo luuseri pienempää elämää itestäs.
rahoja ole,eikä ikinä ole ollutkaan.
omillasi,niin minäkin teen.
paskat, muilta nyhdetyillä verorahoilla sinä elät!
tipparo käydä äitin pussilla kun eläke loppuu kesken kuukauden säälittävää voi voi.
en ainakaan sinun rahoilla.Jouko ehkä valaisee sinulle näitä verokiemuroita.
töihin,kun tunnut päivät pitkät tällä palstalla luuhaavan.
töissä parasta aikaa.Mutta toisin taitaa olla tipparo jussin laita SÄÄLITTÄVÄÄ voi voi.Veronmaksajien rahoilla kirjoittelet säälittäviä juttujasi.voi voi.
voitipannappero tipparo voi omaa rahaa olla! Osa minun, osa juhau:n ja osa muiden työtätekevien! Kiitä siis meitä !
on vain istumista aamusta ilta myöhään tietokoneen ääressä tämän keskustelupalstan kiusantekijänä.
yritys tiedätkö sinä tipparo työnteosta itse mitään muiden maksamilla veroilla elätetään tuollaista luuseria joka aamuyöstä aloittaa säälittävät juttunsa.
sinä olet kun puutut muiden ihmisten asioihin jotka
eivät kuulu sinulle ollenkaan.
omia rahojani ja sinun rahoja ei ollenkaan.Vai onko
niissä merkintä että kenenkä veroeuroja ne ovat?
Pitäsköhä lopettaa joutava riian haastaminen.
joutava PÖKKELÖ vois töihin mennä!
löytyis. Postia vaan jakamaan kylälle. On pyörä valmiina, kokemusta lehtisten jakamisesta, kuntoa Kiuruvedellä käynnin jälkeen, eikä aamuaikaiset herätyksetkään liene este. Jussihan tekee suuria aloituksia jo aamuyöllä.
isompi pökkelö.
Kun nyt ei ite käy äänestään niin ei saa sitä yhtäkään ääntä HAA HAA
murehdit?
naurettava juttu kun jussi jää pois vaaleista niin ei saa yhtään ääntä,ei etes ommaa.
kun mukana vaaleissa eikä saa tarvittavaa äänimäärää
että menis valtuustoon päättämään asioista ja muiden
ihmisten haukuttavaksi,mutta minuahan haukutaan vaikken ole edes valtuutettu,vaan tavallinen kaupunkilainen.
ei demokraattisesti valittuja päättäjiä jatkuvasti ja perusteettomesti solvaa ja hauku.
kaupungin viranhaltijat ovat julkisuuden henkilöitä
joten heidän on kestettävä kaupunkilaisilta tuleva
arvostelu olkoon se minkälaista tahansa.
Mutta se on jo liikaa kun minua arvostellaan täällä
yleiselle keskustelupalstalla,vaikka en ole edes asioista päättävä henkilö.
sinä päätäjiä ja kaupungi viramiehiä perusteettomasti haukut ja parjaat.Miksi puhut jatkuvasti vain arvostelusta.Heidän työ on hyvin arvokasta ja pyynteetöntä, meidän kaupukkilaisten parhaaksi, kunniotan heitä.
on heidän hyveensä,mutta minulta tuo puuttuu kokonaan.
kunnioita itseään,ei osaa kunnioittaa muitakaan.Oot malli esimerkki siitä.
luulo minusta,sillä kunnioitan muita ihmisiä enemmän kuin itseäni.
kirjottaa. Jos luottamushenkilöksi suostuu, niin teot punnitaan.
pistä ne kepulit soikiaksi. Löytävät tunkionsa helepommin !
Kaikki tiietään ketkä tätä kylää johtaa. Muuttotappio on hälyttävä -70 henkeä. Sen kerrannaisvaikutukset ovat murskaavat. Kylä kyyhähtää lopullisesti tällä politiikalla.
myöntää.
Meijän kepujen touhut haaksirikkoon johtaa.
Kyllä se on sillä lailla että se ei oo puolueesta kiinni. On vaan saatava seuraaviin vaaleihin aivan uudet uusiokepulit vetämään tätä jätelavaa.Tämä valtuusto on jo karvansa näyttäny.Kaipaan uusiokepuleita yhtä paljon ku uusia perunoita. Sama peruna mutta UUSI!
ehdotus vaihetaan kaikki kitisijät pois ja valitaan heidän tilalle kitinättömät.
Siinähän se tulee samalla vaivalla ja Haapavedestä Suomen suvaitsevaisin kylä. Sinäkin muutut niin ettet ihtiäs enää tunne.
kiinni.
Kepulipiruja ei tarte puolustella.
Kun pahhuutta tekkee, niin turmio tullee, Vattu-Paavon viisauksia langenneille kepuleille.