purku onnistuu aina siihen asti kunnes pitäisi irrottaa piippu kahvaosasta.Vaan kun ei lähe. Missä vika?
ruger mk III .22 purku
6
1719
Vastaukset
- GRIZZLY
Eihän tuo vaikeata ole! Kun olet irroittanut lippaan,palautinjousen ja luistin.... Laita rungon takapää(siis se osa mistä luisti tulee pihalle) esim. pöytää vasten ja paina kahvasta alaspäin. Kasaaminen päinvastaisessa järjestyksessä. Yleensä piippua ei kannata irroitella kahvasta erilleen, paitsi jos ase on erityisen likainen.
- aseista kiinnostunut
Kysyisin muuten tuosta Ruger MK III -pienoispistoolista, että onko se radalla tarkka ja toimintavarma? Tuleeko syöttöhäiriöitä? Onko sulla äänenvaimenninta? Onko se helppo irrottaa ja puhdistaa? Erityisesti kiinnostaisi kasan koko taulussa ja mahd. äänenvaimentimen kiinnitys/irrottaminen. Oon tässä jo jonkin aikaa harkinnut tuon pistoolin hankkimista.
- arska
Osta mkII kmk512 jos niitä viel saa ja miksei sais ja siihen uudet kahvat ni on hyvä! En kyl tiedä mikä se mk3:nen on, olisko se muovikahvainen malli? Ainaski tuohon saa näppärän änkkärin joka on nopea irroittaa ja kiinnittää.
Tarkkuudesta en tiedä muut ku on mulle ainaki riittäny tosin en nyt ole mikään huippuampuja, mutta hyvältä tuelta olen kyllä saanu kelvollisia kasoja aikaiseksi! - ei ymmärrä
Tarkka on.Kasoja en ole mittaillut mutta hyvältä on näyttänyt.Äänenvaimennin kiinnittyy etutähtäimen taakse ilman että etutähtäin peittyisi niin ettei pystyisi tähtäämään.Punapiste tähtäimen saa kiinni aseen päälle tulevaan kiskoon jos sellaisen haluaa.
- GRIZZLY
arska kirjoitti:
Osta mkII kmk512 jos niitä viel saa ja miksei sais ja siihen uudet kahvat ni on hyvä! En kyl tiedä mikä se mk3:nen on, olisko se muovikahvainen malli? Ainaski tuohon saa näppärän änkkärin joka on nopea irroittaa ja kiinnittää.
Tarkkuudesta en tiedä muut ku on mulle ainaki riittäny tosin en nyt ole mikään huippuampuja, mutta hyvältä tuelta olen kyllä saanu kelvollisia kasoja aikaiseksi!MK3 on päivitetty versio MK2:sta. Lisäyksinä mm.latausindikaattori joka kertoo onko patruunapesässä mitään.
- arska
GRIZZLY kirjoitti:
MK3 on päivitetty versio MK2:sta. Lisäyksinä mm.latausindikaattori joka kertoo onko patruunapesässä mitään.
Vai lataus indikaattori...kaikennäköstä sitä onkin!
Täytyypä ihmetellä olisko mun MK2:ssa latausindikaattori eli onko ulosvetäjän kynnestä havaittavissa mitään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234