Mitä palveluita käytätte 3g-puhelimella?

Lartza_

Sanokaa nyt mulle yksikin "järkevä" palvelu mihin tarvitaan 3g-puhelin! Olen vähän miettinyt uuden luurin ostamista, mahdollisesti 3g puhelinta, mutta en ole keksinyt yhtäkään järkevää palvelua jota em. luurilla voisi käyttää.

10

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • W124

      Itse ostin 3G-luurin edullisen nettiyhdeyden takia. Käytän nettiyhteyttä kannettavan tietokoneen kanssa. Nopeus on laajakaista luokkaa käytännössä n.300-380 kbps ja ainakin täällä Oulussa toimii verkko pätkimättä. Liittymänä on Saunalahti ykkönen ja Dataetu jossa rajaton netin käyttö 10€/kk.

      • vielä että

        miten käytät kännyä kannettavan kanssa jossa on data-etu? Mä en osaa tietämättömänä. Itselläni on laajakaista, mutta jos otan kannettavani joskus mukaan olisi kiva päästä sillä nettiin :)
        Liittymänä mulla on sauniksen pikkukolmonen ja puhelin samsungz150.

        Kiitos


      • outoa?

        Saunalhden sivuilta että mikä liittymä se tuollainen on ja ihan 10 euroa ja rajaton netin käyttö? eipä löytynyt ja epäilen että tämä oli taas näitä?


      • miksi muuta uskoa

        maksaa lähes 50 euroa, ei siis 1o euroa kuten tässä levee oululainen kundi kehuu, siis valehtelee sujuvasti. 1o eurolla rajaton netti kännykällä? hmm hmm olisi mukava mutta kun ei ole noin halpaa?


      • W124
        miksi muuta uskoa kirjoitti:

        maksaa lähes 50 euroa, ei siis 1o euroa kuten tässä levee oululainen kundi kehuu, siis valehtelee sujuvasti. 1o eurolla rajaton netti kännykällä? hmm hmm olisi mukava mutta kun ei ole noin halpaa?

        Siis kyllä löytyy Saunalahdelta ja ihan Saunalahden sivuilta löytyy. Dataetu kun sidoutut vuodeksi niin saat dataedun kiinteään 10€/kk joka nykyisin on tosin rajattu nopeus 128 kbit/s
        Itse otin palvelun alkuvuodesta ja silloin ei ollut nopeusrajoitusta eikä ole nykyisinkään vanhemmissa Dataetu liittymissä vaan toimivat täydellä teholla.


      • W124
        W124 kirjoitti:

        Siis kyllä löytyy Saunalahdelta ja ihan Saunalahden sivuilta löytyy. Dataetu kun sidoutut vuodeksi niin saat dataedun kiinteään 10€/kk joka nykyisin on tosin rajattu nopeus 128 kbit/s
        Itse otin palvelun alkuvuodesta ja silloin ei ollut nopeusrajoitusta eikä ole nykyisinkään vanhemmissa Dataetu liittymissä vaan toimivat täydellä teholla.

        Tuossa viellä linkki sivuille jos ei ominavuin löydy:http://saunalahti.fi/gsm/saunaedut.php


      • tuo "käytännössä n.300...

      • pitänee jatkossa
        tuo "käytännössä n.300... kirjoitti:

        koska myös minä otin samaisen "Dataedun" mutta
        nopeusluokka on maximissaan vain 128kb/s, joten
        joku yrittää panna halvalla ;)
        http://saunalahti.fi/gsm/saunaedut.php

        lukea ensin kaikki kommentit ennen kuin...
        sorry


    • Rico

      Siinä hyvä syy valita 3g.

      Itse oon liikkuvaa tyyppiä eli mulle on omasta mielestäni ainaskin välttämätöntä että saan luettua spostit ym. missä vain. Liittymänä on siis Totaali2 jossa on nopeutena maksimissaan tuo 384kbit/s 3g alueella, metsässä keskellä ei mitään datayhteys toimii GPRS nopeudella.

      • tyytyväinen!.

        HSDPA-nopeutta käytän,kun otin kytkykauppana uuden Samsung Z560-mallin!.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe