Sanokaa nyt mulle yksikin "järkevä" palvelu mihin tarvitaan 3g-puhelin! Olen vähän miettinyt uuden luurin ostamista, mahdollisesti 3g puhelinta, mutta en ole keksinyt yhtäkään järkevää palvelua jota em. luurilla voisi käyttää.
Mitä palveluita käytätte 3g-puhelimella?
10
1720
Vastaukset
- W124
Itse ostin 3G-luurin edullisen nettiyhdeyden takia. Käytän nettiyhteyttä kannettavan tietokoneen kanssa. Nopeus on laajakaista luokkaa käytännössä n.300-380 kbps ja ainakin täällä Oulussa toimii verkko pätkimättä. Liittymänä on Saunalahti ykkönen ja Dataetu jossa rajaton netin käyttö 10€/kk.
- vielä että
miten käytät kännyä kannettavan kanssa jossa on data-etu? Mä en osaa tietämättömänä. Itselläni on laajakaista, mutta jos otan kannettavani joskus mukaan olisi kiva päästä sillä nettiin :)
Liittymänä mulla on sauniksen pikkukolmonen ja puhelin samsungz150.
Kiitos - outoa?
Saunalhden sivuilta että mikä liittymä se tuollainen on ja ihan 10 euroa ja rajaton netin käyttö? eipä löytynyt ja epäilen että tämä oli taas näitä?
- miksi muuta uskoa
maksaa lähes 50 euroa, ei siis 1o euroa kuten tässä levee oululainen kundi kehuu, siis valehtelee sujuvasti. 1o eurolla rajaton netti kännykällä? hmm hmm olisi mukava mutta kun ei ole noin halpaa?
- W124
miksi muuta uskoa kirjoitti:
maksaa lähes 50 euroa, ei siis 1o euroa kuten tässä levee oululainen kundi kehuu, siis valehtelee sujuvasti. 1o eurolla rajaton netti kännykällä? hmm hmm olisi mukava mutta kun ei ole noin halpaa?
Siis kyllä löytyy Saunalahdelta ja ihan Saunalahden sivuilta löytyy. Dataetu kun sidoutut vuodeksi niin saat dataedun kiinteään 10€/kk joka nykyisin on tosin rajattu nopeus 128 kbit/s
Itse otin palvelun alkuvuodesta ja silloin ei ollut nopeusrajoitusta eikä ole nykyisinkään vanhemmissa Dataetu liittymissä vaan toimivat täydellä teholla. - W124
W124 kirjoitti:
Siis kyllä löytyy Saunalahdelta ja ihan Saunalahden sivuilta löytyy. Dataetu kun sidoutut vuodeksi niin saat dataedun kiinteään 10€/kk joka nykyisin on tosin rajattu nopeus 128 kbit/s
Itse otin palvelun alkuvuodesta ja silloin ei ollut nopeusrajoitusta eikä ole nykyisinkään vanhemmissa Dataetu liittymissä vaan toimivat täydellä teholla.Tuossa viellä linkki sivuille jos ei ominavuin löydy:http://saunalahti.fi/gsm/saunaedut.php
- tuo "käytännössä n.300...
koska myös minä otin samaisen "Dataedun" mutta
nopeusluokka on maximissaan vain 128kb/s, joten
joku yrittää panna halvalla ;)
http://saunalahti.fi/gsm/saunaedut.php - pitänee jatkossa
tuo "käytännössä n.300... kirjoitti:
koska myös minä otin samaisen "Dataedun" mutta
nopeusluokka on maximissaan vain 128kb/s, joten
joku yrittää panna halvalla ;)
http://saunalahti.fi/gsm/saunaedut.phplukea ensin kaikki kommentit ennen kuin...
sorry
- Rico
Siinä hyvä syy valita 3g.
Itse oon liikkuvaa tyyppiä eli mulle on omasta mielestäni ainaskin välttämätöntä että saan luettua spostit ym. missä vain. Liittymänä on siis Totaali2 jossa on nopeutena maksimissaan tuo 384kbit/s 3g alueella, metsässä keskellä ei mitään datayhteys toimii GPRS nopeudella.- tyytyväinen!.
HSDPA-nopeutta käytän,kun otin kytkykauppana uuden Samsung Z560-mallin!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875