Miksi ette sopineet maksuista perintätoimiston kanssa?Voi maksaa osissa,kokemusta on.Olen selvinnyt kutakuinkin kuiville vippihelvetistä ilman luottotietojen menetystä ja ikinä en niitä enään ota,estot on joka lafkaan.
Te,joilla vipit käräjillä!
10
2673
Vastaukset
- niinpä niin
vippi 10 paikasta noin 1400e. maksuaikaa perintätoimistolle puoli vuotta, kuukausierä olisi noin 230e/kk puolelle vuodelle. siihen päälle luottokortin takaisinmaksut, minimi 200e kuussa
työtön. rahaa käteen noin 600, vuokra 350= 250 ruokarahaa, velat kuussa 430e sähkölaskut, puhelimet yms. niin että miksi en sopinut maksusuunnitelmaa joo...
600 työttömyyskorvaus,asumistuki
-250 vuokra/kk
-230 vipit/kk
-visat yms 200/kk
yht -80e kuussa(puhumattakaan jos olisi muuta lainaa, onneks ei ole...)- Kysyjä.
Miksi ihmeessä noilla tuloilla olet ottanut vippejä holtittomasti? Oikeasti, tossahan ei ole mitään järkeä! Noh, mistäs sitä taas sakotettiinkaan...
- Vippi-Apina
Joskus muinoin erehdyin ottamaan tuon pikavipin ja siitä lähti sitten kierre käyntiin...
Aluksi sain kyllä maksettua vipit jotenkin takaisin, mutta sitten homma meni yli ja ei kertakaikkiaan rahat riittäneet maksamaan takaisin... Sitten tein niitten perintäfirmojen kanssa niitä takaisinmaksusopimuksia, mutta enpä saanut silti maksettua niitä takaisin kunnolla...
Oli jotakin 5 vippiä auki ja soitin velkaneuvojalle ja siellä sanottiin, että ota yhteys paikalliseen diakoniin.. Soitin sinne ja varasin ajan. Menin sinne juttelemaan ja jostain kirkon rahoista sitten maksoivat osan niistä vipeistä pois ja itse maksoin loput...
Luulin, että kaikki on nyt hyvin vaan sittenpä tulikin lappu, että käräjille mennään jos et maksa vippiä kahden viikon kuluessa. Joku vippi oli sittenkin jäänyt vielä maksamatta. 120€ vippi oli kasvanut 380€:roon. Maksoin sen pois ja tänään tuli uusi samanlainen lappu... Nyt Sitä sitten saa miettiä että mistä rahaa.... - jeps
Kyllä joo on tehty maksusuunnitelmat moneen kertaan, mutta jos olis sitte ollu varaa maksaaki ne. En suosittele kellekää ottamista, koska kuseen siinä joutuu kokemuksen äänellä puhuen.
- Jepulis
joku kertoi että jos vipit menevät perintätoimistolle ni merkintä tulee luottotietoihin, vaikka asian sopisikin. en tiedä, mutta näin joku väitti.
- Nimetön vaan.
Ei tule merkintää luottotietohin jos perintätoimistolle menee.
Vasta kun juttu on mennyt oikeuden kautta ulosottoon tulee merkintä.
Eli siinä vaiheessa kun tulee n.400 euron lasku (sisältäen parisataa oikeudenkäyntikuluja) voit vielä saada kai kuukaudenkin lisäaikaa pyytämällä oikeuden lykkäystä lisämaksusta perintätoimistolta, tai maksaa summan eräpäivään mennessä.
Vasta kun oikeudelta on tullut päätös. Menee siitä tieto luotonhallintaan. - Nimetön vaan.
Nimetön vaan. kirjoitti:
Ei tule merkintää luottotietohin jos perintätoimistolle menee.
Vasta kun juttu on mennyt oikeuden kautta ulosottoon tulee merkintä.
Eli siinä vaiheessa kun tulee n.400 euron lasku (sisältäen parisataa oikeudenkäyntikuluja) voit vielä saada kai kuukaudenkin lisäaikaa pyytämällä oikeuden lykkäystä lisämaksusta perintätoimistolta, tai maksaa summan eräpäivään mennessä.
Vasta kun oikeudelta on tullut päätös. Menee siitä tieto luotonhallintaan.Oikeudenkäyntikulut tietysti pitää kuitenkin maksaa vaikkei oikeus siitä päätöstä ehtisikään tehdä.
Kuten viisaalta kuulostaa :P
- ettäs tiedät
20 kpl tekstarivippii...mitään mahollisuuksia maksaa...ja peraukiselta ei saa edes ulos mitattua et mitä vitun väliä.....periköön jos pystyy..(ei pysty) 20v kokemus puhuu..
- Mömmö
Jos 20 v kokemus puhuu, niin olet imenyt kokemusta kyllä jo lapsivedestä. Jos lainaa ei saa perittyä, tulee luottohäiriömerkintä eikä silloin kukaan myönnä "20 kpl tekstarivippii...".
Mömmö kirjoitti:
Jos 20 v kokemus puhuu, niin olet imenyt kokemusta kyllä jo lapsivedestä. Jos lainaa ei saa perittyä, tulee luottohäiriömerkintä eikä silloin kukaan myönnä "20 kpl tekstarivippii...".
17000 euroa velkaa perinnässä 90-luvun peruina, ulosotossa todettu varattomaksi ja asiat palautettu velkojille. Viimeisestä käräjäoikeuden päätöksestä ehti määräaika kulua ja luottotiedot "puhdistuivat". Lainaa saa taas jos haluaa, myös muutama pikavippi kokeiltu. Kokeumusta tosin siis vasta noin 10 vuotta mutta ei se 20 vuodessa tästä muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483