aloitetaan

ikägalluppi

sano ikäsi ja sukupuolesi, jos olet ihastunut.

47

4472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukupuoli

      31, mies

      • ja sukupuoli

        nainen 24


    • Käyköhän nuo kaksi asiaa ilmi tuosta nimimerkistä :D

      • sitten

        aika kunnioitettava ikä kuin 75 vuotta;)


    • ja nainen

      ...

    • T1975

      vielä kolmaskin 31:nen

      • -nainen-31

        meitä riittää =D


    • olen

      nainen 49.

    • se oli siinä

      nainen 43

      • siinäpä se

        ollaan hyvässä iskussa


    • nyt sitten...

      nainen 38

      • helakkana

        n 47


    • 34v

      .....

    • Aikuinen nainen

      - viisiviisi - :)

    • poloinen,

      aito seitenvitonen.

    • nuori nainen

      änkeää tänne tanttojen joukkoon. d;)

    • sinäkin

      ... ja muut miehet myös rohkeutta peliin!

      • vimbe

        kun ei nimiä kysytty, oisin voinut laittaa senkin.
        ja mähän olen vasta melkein kaksikymppinen tyttö.


      • n 33

        Löytyykö minua etsiviä ?


    • vm-56

      hehee

      • paljon asiaa (n ??)

        Tuleeko muille?


      • mollata
        paljon asiaa (n ??) kirjoitti:

        Tuleeko muille?

        Itsekin vanhenet tuotapikaa! Kuusikymppinen tätini etsii kumppania ja ei yhtään liian myöhään. Hän elää hyvinkin vielä 30 vuotta.


      • yksketyhdeksän
        paljon asiaa (n ??) kirjoitti:

        Tuleeko muille?

        siis tämä tyttö iältään, saaks mutsia mainostaa, se on kans lovena.


      • setä 60
        mollata kirjoitti:

        Itsekin vanhenet tuotapikaa! Kuusikymppinen tätini etsii kumppania ja ei yhtään liian myöhään. Hän elää hyvinkin vielä 30 vuotta.

        löytyykö?


      • vaan...
        setä 60 kirjoitti:

        löytyykö?

        ihan irl.


      • mummi 86
        vaan... kirjoitti:

        ihan irl.

        Suomipoika on kunnon mies. Kun minä sota-aikana näin niitä ulkomaaneläviä. Niitä, jotka eivät osanneet suomen sanaa. Sakemannia puhuivat, ei me niitä ymmärretty, suoraryhtisiä ja komioita olivat, mutta pelottavia myös.


    • no onhan

      tota jokunen vartti ja mies.

    • Mies.

      ... enemmän kuin vain ihastunut...

    • lempi

      nuo olen jo tainnut joskus mainita.. ;)

    • *nainen

      ...ja totaalisen järjiltäni.... ;o)

    • -->

      N19

      • kankan

        nainen 24


    • minä-

      ikä: 00100001, sukupuoli: m

    • - - - - - -

      32 vuotta, mies

    • mieki

      31 ja nainen ja sanompa senkin, että ihastukseni on 37 ja mies.

    • ....

      Mies ja 34

    • sittenkin

      32v ja nainen...

    • Dii´i

      just näi

      • ..oon

        jep


    • lisään

      omani...eli nainen ja 25v

    • 27vee

      totanoinnii.. ja sitä tuppaa aina ihastumaan kun kauniin naisen näkee ;)

    • -Mijäs-

      Ja ihastunut pahasti.

      • N27

        nyt niin pahasti lätkässä?


      • -Mijäs-
        N27 kirjoitti:

        nyt niin pahasti lätkässä?

        Kyllähän sun nyt pitäisi tietää!


      • N27
        -Mijäs- kirjoitti:

        Kyllähän sun nyt pitäisi tietää!

        mistäs minä sen tietäisin kun et kerro!? Kirjain? ;)


      • -Mijäs-
        N27 kirjoitti:

        mistäs minä sen tietäisin kun et kerro!? Kirjain? ;)

        Veikkaa niin voit voittaa! Arvaa jos et tiedä ;)


    • minäpä

      olen 24 ja nainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe