Juoksutus aitaus

.mipi.gerbu.

Mistä saa valmiin juoksutus aitauksen mahdollisimman ison ja mahdollisimman halvalla? Itsetehdyn ohjeita olen jo saanut. eli verkkoa ja puuta niitillä kiinni mutta nyt haluan jonkin hyvän aitauksen jonka saa kasaan ja sieltä on helppo ottaa gerbiilit pois. eli ei hirveän korkea! Ja mistä saan ilmaisen netti sivun (ei kuulu nyt tänne mutta kunhan kysyn jos tietäisitte.) olisiko sisä aitaus koko huoneen kokoinen melkeen eli tavallin perus makkari joka suuntaaan oisko lähinnä 5m.

12

2028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suski87

      Juoksutusaitauksia saa harvemmin mistään valmiina. Jyrsijöille suunnatut ovat tavallisesti hyvin pieniä ja kalliita (tyyliin 60*60*20cm n. 50€) ja ne vain harvoin kuuluvat eläinkauppojen normaalivalikoimaan. Tavallisesti ne ovat myös niin matalia, etteivät sovi gerbujen juoksuttamiseen. Isommille eläimille suunnitellut tai sovelletut aitaukset (esim. koirien pentuaitaukset, kompostikahikot yms.) taas eivät sovi gerbuille verkkokonsa puolesta. Gerbiili.infossa yksi gerbuharrastaja joskus teki kokoontaittuvia juoksutusaitauksia gerbuille tilauksesta, mutta tämänhetkistä tilannetta en tiedä.

      Itselläni on nettisivut geocities.comissa.

      • .miiipi.

        Joo olen itse kirjautunut aikoja sitten gerbiili.infoon ja sieltä se yks tyyppi myy niitä jutrtuja mutta 60€ ja en luota oikein kun pitäis eka antaa rahat ja tälleen.


    • HuliVili12345

      Ei hajuukaan! ;) itellä gerbut juoksenteli aitauksessaan ;).


      11. elokuu. 2011 klo 17.22.

    • Nikkaroiva.

      Meillä Iskä ainakin tekee ite sellaisen missä on saranat ulkopuolella.Ittelle ilmanen.

    • Aitaus

      Meillä Faunattaresta ostettu sellanen aitaus. ;) Nyt niitä on kaks ja ne voi liittää yhteen. Kerran oli vahingossa liian lähellä aitaa semmonen korkee mökki niin pääsi siitä yli. Onneksi saatiin kiinni. Mutta se on ihan hyvä. ;) Vahtia pitää tietenkin pitää etteivät sattumalta pääse livahtamaan aidan ylitse.

      • Zooplus

        Zooplusdalla on hyvä maksaa vain jotain 10 euroa voi liittää useamman jos tahtoo isomman suosittelen ☺️


    • gerbuilija

      Minä ostin iso kokoisen juoksutus aitauksen 20e Wuffista. Nyt sitä ei enää myydä sielä mutta sinne on tullut 30e juoksutusaitus joka on kokoonlaitettava.

    • .__.

      Mustissa ja Mirrissä ainakin oli muutama

    • Gerberokset

      Itse ainakin oatin vähän aikaa sitten juoksutus aitauksen omille gerbiileilleni. Makso jotain 23€ ja ostin sen Jatapetistä ;3 gerbiileilleni oikein hyvä ja kätsy.

    • Gerbuasiantuntia

      Itselläni on gerbiili ja juoksutan sitä aitauksessa joka on ostettu musti&mirri eläinliikkeestä..

      • miksiyksin_

        Gerbiili :l? Mitä sen kaverille tapahtui?


    • Kanatuinen

      Zoo plussalta saa edullisesti tilattua. Maksaa 12€ kuusipalainen aitaus. Jos ostaa kasi niin saa tietenkin isomman

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1275
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1125
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      811
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      349
      625
    Aihe