Juoksutus aitaus

.mipi.gerbu.

Mistä saa valmiin juoksutus aitauksen mahdollisimman ison ja mahdollisimman halvalla? Itsetehdyn ohjeita olen jo saanut. eli verkkoa ja puuta niitillä kiinni mutta nyt haluan jonkin hyvän aitauksen jonka saa kasaan ja sieltä on helppo ottaa gerbiilit pois. eli ei hirveän korkea! Ja mistä saan ilmaisen netti sivun (ei kuulu nyt tänne mutta kunhan kysyn jos tietäisitte.) olisiko sisä aitaus koko huoneen kokoinen melkeen eli tavallin perus makkari joka suuntaaan oisko lähinnä 5m.

12

2285

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suski87

Juoksutusaitauksia saa harvemmin mistään valmiina. Jyrsijöille suunnatut ovat tavallisesti hyvin pieniä ja kalliita (tyyliin 60*60*20cm n. 50€) ja ne vain harvoin kuuluvat eläinkauppojen normaalivalikoimaan. Tavallisesti ne ovat myös niin matalia, etteivät sovi gerbujen juoksuttamiseen. Isommille eläimille suunnitellut tai sovelletut aitaukset (esim. koirien pentuaitaukset, kompostikahikot yms.) taas eivät sovi gerbuille verkkokonsa puolesta. Gerbiili.infossa yksi gerbuharrastaja joskus teki kokoontaittuvia juoksutusaitauksia gerbuille tilauksesta, mutta tämänhetkistä tilannetta en tiedä.

Itselläni on nettisivut geocities.comissa.

• .miiipi.

Joo olen itse kirjautunut aikoja sitten gerbiili.infoon ja sieltä se yks tyyppi myy niitä jutrtuja mutta 60€ ja en luota oikein kun pitäis eka antaa rahat ja tälleen.

• HuliVili12345

Ei hajuukaan! ;) itellä gerbut juoksenteli aitauksessaan ;).

11. elokuu. 2011 klo 17.22.

• Nikkaroiva.

Meillä Iskä ainakin tekee ite sellaisen missä on saranat ulkopuolella.Ittelle ilmanen.

• Aitaus

Meillä Faunattaresta ostettu sellanen aitaus. ;) Nyt niitä on kaks ja ne voi liittää yhteen. Kerran oli vahingossa liian lähellä aitaa semmonen korkee mökki niin pääsi siitä yli. Onneksi saatiin kiinni. Mutta se on ihan hyvä. ;) Vahtia pitää tietenkin pitää etteivät sattumalta pääse livahtamaan aidan ylitse.

• Zooplus

Zooplusdalla on hyvä maksaa vain jotain 10 euroa voi liittää useamman jos tahtoo isomman suosittelen ☺️

• gerbuilija

Minä ostin iso kokoisen juoksutus aitauksen 20e Wuffista. Nyt sitä ei enää myydä sielä mutta sinne on tullut 30e juoksutusaitus joka on kokoonlaitettava.

• .__.

Mustissa ja Mirrissä ainakin oli muutama

• Gerberokset

Itse ainakin oatin vähän aikaa sitten juoksutus aitauksen omille gerbiileilleni. Makso jotain 23€ ja ostin sen Jatapetistä ;3 gerbiileilleni oikein hyvä ja kätsy.

• Gerbuasiantuntia

Itselläni on gerbiili ja juoksutan sitä aitauksessa joka on ostettu musti&mirri eläinliikkeestä..

• miksiyksin_

Gerbiili :l? Mitä sen kaverille tapahtui?

• Kanatuinen

Zoo plussalta saa edullisesti tilattua. Maksaa 12€ kuusipalainen aitaus. Jos ostaa kasi niin saa tietenkin isomman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      105
      2324
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      42
      1588
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1114
    4. 113
      1110
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1058
    6. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      57
      910
    7. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      886
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      54
      810
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      81
      801
    10. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      774
    11. 54
      771
    12. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      749
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      40
      686
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      668
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      31
      617
    16. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      535
    17. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      527
    18. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      510
    19. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      30
      502
    20. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      26
      498
    Aihe