Kaunein asia..

lempi

mitä sinulle merkityksellinen ihminen on sanonut joskus? :)

19

1539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllättys

-lopeta toi tupakan poltto- ja olen lopettanut-

• lempi

onhan se rakkauden osoitus kai tuokin. Ainakin terveytesi on hänelle varmaan tärkeätä.

Tuosta tuli kyllä vähän sellainen mielikuva, että ihan kuin olisit vihainen jostain tai sitten kaikki sinulle tärkeät ihmiset ovat tosi asiapitoisia ja käsityksesi kauniista asioista on aika karu.

Multa kysyttiin tuolla miesten logiikka-palstalla, että olenko jotenkin hyväuskoinen. Ehkä mussa sitten on vähän sitä vikaa, koska sellaiset kauniit jutut, mitä ihmiset sanovat toisilleen ovat minulle tärkeitä :) tai sitten olen vain ihminen, jolle pienetkin asiat merkitsevät paljon.

• ......
        lempi kirjoitti:

onhan se rakkauden osoitus kai tuokin. Ainakin terveytesi on hänelle varmaan tärkeätä.

Tuosta tuli kyllä vähän sellainen mielikuva, että ihan kuin olisit vihainen jostain tai sitten kaikki sinulle tärkeät ihmiset ovat tosi asiapitoisia ja käsityksesi kauniista asioista on aika karu.

Multa kysyttiin tuolla miesten logiikka-palstalla, että olenko jotenkin hyväuskoinen. Ehkä mussa sitten on vähän sitä vikaa, koska sellaiset kauniit jutut, mitä ihmiset sanovat toisilleen ovat minulle tärkeitä :) tai sitten olen vain ihminen, jolle pienetkin asiat merkitsevät paljon.

-hän osoitti sillä valittävänsä ja sillä on merkitystä.

• lempi
        ...... kirjoitti:

-hän osoitti sillä valittävänsä ja sillä on merkitystä.

ja pääasia tietysti, josko tulit siitä onneliseksi :)

• hän sanoi..

"Sun täytyisi käydä Roomassa. Niin kaunis kaupunki sopisi sinulle, koska olet niin kaunis.." Tuo on jäänyt mieleen päällimmäisenä. Onhan niitä muitakin kohteliaisuuksia tullut. :)

• kaunein asia, ei ollut ensin sanallinen. Ensiksi tuli kyyneleet, sitten tuli hymy, sitten viimeisenä sana: Kyllä.

• on jäänyt mieleen

"Pärjäätkö varmasti nyt?"

• utelias

tilanteessa hän sinulle noin sanoi?

• sanoi

mua ainoaksi ihmiseksi, jonka kanssa tuntee olevansa ihan rentoutunut:)

• Hönttö

Tuli aamiaispöydässä anoppilassa puhetta parisuhteista. Mieheni jotenkin vain myhäili, katseli minua pitkään ja sanoi sitten yhtäkkiä kaikkien kuullen minun olevan juuri oikeanlainen ihminen hänelle, juuri sellainen minkä aina on halunnutkin. Nousi sitten vielä pöydästä ja suikkasi suukon hakiessaan lisää kahvia.

Anoppini näytti tyytyväiseltä poikansa sanoihin ja kertoi huomanneensa asian kyllä, virnistellen.

Meinasin vetäistä kahvit väärään kurkkuun, sillä mieheni on sitä laatua joka ei yleensä puhu eikä pussaa.

Kyllä tuli uskomattoman hyvä mieli. :)

• joskus..

.....je t' aime!

pitävänsä minusta.

• juttu:

sanoi pitävänsä minusta.

• joka alkoi

näin: "Rakkaimmalle". Hän varmaan piti minusta silloin :).

• -jii-

"...oot sä vaan niin ihana, voi kun sut saisin..."

Ja myyty olen vieläkin :)

• niinkin

yksinkertaiset sanat kuin: "Voi sua".
      Mutta se mieletön lämpö ja välittäminen, joka niistä oli aistittavissa. Oih ja voih. :)

• työkaverini

Nuori 17 v.poika sanoi minulle kohta 50 v.naiselle,että voi että hän on onnellinen että on saanut tutustua minuun.Olen aina hänen sydämessään ja tulee aina niin hyvälle mielelle kun näkee minut.

Olen otettu moisista sanoista! Ihastunutko????

• ajatella

Taito olla "Pieni rakas eneklei" ja seuravaksi totesi viellä " aidosta kullasta tehty prinsessa :)"

• Jenny T.

Siskoni on elämäni tärkein ihminen. Samalla hän on sellainen ihminen, joka ei pahemmin tunteistaan puhu, sellainen on hänestä "imelää" ja vaikeaa.
      Noh, olimme kerran tulossa yhdessä kaupasta, kun näimme sateenkaaren pään aivan edessämme (sen voi ihan oikeasti nähdä kun oikealle paikalle sattuu). Sanoin siskolle, että nyt pitää mennä kattomaan löytyykö sieltä kultaa ja sisko jäi odottamaan, kun lähdin kävelemään sateenkaaren päätä kohti. Mutta, mitä lähemmäs sitä tulin, sitä vaikeampi oli päätellä missä se pää oikein on, se jotenkin "vältteli" ja sisko sitten sieltä etäämmältä rupes mua neuvomaan "vähän eteenpäin, vasemmalle, enemmän oikealle" etc., kunnes lopulta seisoin siellä sateenkaaren päässä. Sanoin sitten siskolle sieltä, että kaunistahan siellä on, muttei siellä kultaa ole ja palasin takaisin siskon luokse. Jatkettiin matkaamme. Sisko oli siinä sitten tosi hiljainen ja yhtäkkiä se kääntyi muhun päin ja sanoi: "Sun mielestä siellä ei ollu kultaa, mutta mulle siellä oli enemmäkin, vielä ku sulla on toi keltanen takki päälläs. Mä rakastan sua, pikkusisko, sä olet mun kultaruukku sateenkaaren päässä.".
      Meinas itku päästä. :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4667
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3942
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      147
      3661
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2635
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1840
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1709
    Aihe