Huomattiin aiemmin käytyä keskustelua jossa varoiteltiin keittiömaailman toiminnasta.
Valitettavasti meidän perhe ei vaan tiennyt tästä keittiökalustemarkkinoilla toimivasta huijarista.
Asuntomessuilla heidän edustaja oli vaikeena kun otettiin meidän pulmat esiin ja pyydettiin ottamaan yhteyttä kauppiaan joka myi keittiön.
Tämä kun ei onnistunu millään koska tämä oli silloin lomilla ja KUKAAN ei myymälästä tätä tavoittanut vaan pyydettiin ottamaan yhteyttä 2vko. päästä.
Surkeeta suunnittelua eikä laatu kyllä vastaa hintaa.
Keittiömaailma Vantaa
15
3580
Vastaukset
- Rakentaja Vantaalta
Rakennusprojekti on hyvässä vauhdissa ja kotona on Ikean verkosta saatavalla ohjelmalla jo tehty skissejä. Hintoja on vilkaistu vain vähäisessä määrin; skissin pohjalta tietyt ratkaisut ja materiaalit sisältävä kokonaisuus on tarkoitus kilpailuttaa - se on sitten melkein sama, mikä merkki niissä lukee. Mm. ovet tulevat eri firmoilta ja suurin osa keittiövalmistajista käyttää samoja ovia. Yksi hyvä vaihtoehto on myös puuseppä - ei ole juurikaan kalliimpi, useimmiten halvempi, kuin nimekkään valmistajan kokonaisuus. Puusepältä löytyy myös ideoita.
Millaisia pulmia Keittiömaailman kanssa oli? (...yllättävää yhdistää yhden firman ongelmat vantaalaisiin...)- pettynyt
Vantaalaiset ovat huippuja, mutta tämän yhden yrityksen kauppiaat pilaavat kaikkien Vantaalaisten maineen. Itse Vantaalaisena olen varma että nuo kauppiaat ovat tulleet muualta. Savosta? ei edes savolaiset voi olla niin kieroja!
- Rakentaja Vantaalta
pettynyt kirjoitti:
Vantaalaiset ovat huippuja, mutta tämän yhden yrityksen kauppiaat pilaavat kaikkien Vantaalaisten maineen. Itse Vantaalaisena olen varma että nuo kauppiaat ovat tulleet muualta. Savosta? ei edes savolaiset voi olla niin kieroja!
Kävin vilkaisemassa sivuja ja huomasin heidän vain välittävän eri keittiöketjujen kalusteita; voihan siinä nimellistä suunnitteluakin olla mukana, mutta jos sekin tehokkuuden nimissä minimoidaan, niin...
Logistiikkaan kuuluu tietysti asennuspalvelu, joka sekin ostetaan joltain yritykseltä mahdollisimman halvalla - voi se hyvällä tuurilla olla laadukastakin.
Tuolla konseptilla alan ymmärtämään sen, miten onnistutaan järkyttäviä summia sijoittamaan keittiöön - välistä vetäjiä on niin paljon!
Rakennuttajana olen huomannut suunnittelun olevan yllättävän vaikea laji - suunnittelija kopioi vanhan pohjan ja unohtaa helposti ainakin muutaman suunnitteluun liittyneen toiveen jos edes ehdit niitä esittämään..
Keittiön osalta monet tuttavani ovat päätyneet suunnittelemaan itse omien tarpeidensa mukaiset kaapistot, pyytäneet niistä tarjouksia ja asennuttaneet ne sitten tuntemallamme luotettavalla kodin remontteihin erikoistuneella yrityksellä.
- Totta puhut
Todella hyvä, että otit asian esille asuntomessuilla ja todennäköisesti kyseinen esittelijä (myyjä) oli myös itse jo todennut samat ongelmat firmassa...
jos oli uusi myyjä. Vaihtuvuus ollut siellä aika suurta käsittääkseni.. - Kolhittu työpöytätaso
Meidän Pohjois-Haagan keittiöön tuli PRM:lta kaksi eri asennusmiestä eri aikoina... ja toinen taisi kolhia työtason. Putkimiehen tultua paikalle pysähtyi työt, kun työtaso oli kolhittu jossain vaiheessa..
- pettynyt
Suurin osa siellä toimivista myyjistä on aloittelijoita. Ammattitaitoiset ovat lähteneet pois sieltä. On kurjaa kun ihminen tekee ison remontin ja sen saa suunnitella henkilö jolla on kuukauden työkokemus koko alasta! Jäli on hirveää!!!
- Tuttavat pettyneet totaalis...
Meidän parit tuttavat kävivät kys. firmassa ja toiset saivat niin huonoa palvelua, että päättivät
vaihtaa heti toiseen firmaan kun mm. myyjä ei suostunut antamaan piirustuksia mukaan ilman maksua.
Toinen tuttava perhe taas osti kaikki keittiö- ja wc-kalusteet heidän kautta. Keittiössä tuli ilmi suunnitteluvirhe ja jäi rako kalusteiden väliin, jonne oli upotettava täytelevyä.. mukamas suunnitteluvara ja myyjä oli kokenut myyjä, jota ei sitten saaneet kiinni puhelimitse eikä sähköpostitse. Hyvityksiä kyseltyään he eivät saaneet mitään, vaikka osa kamoista tuli (allas, patteri jne.) tipoittain ja erilliskuljetuksilla tms. - otan osaa
Tuttavat pettyneet totaalis... kirjoitti:
Meidän parit tuttavat kävivät kys. firmassa ja toiset saivat niin huonoa palvelua, että päättivät
vaihtaa heti toiseen firmaan kun mm. myyjä ei suostunut antamaan piirustuksia mukaan ilman maksua.
Toinen tuttava perhe taas osti kaikki keittiö- ja wc-kalusteet heidän kautta. Keittiössä tuli ilmi suunnitteluvirhe ja jäi rako kalusteiden väliin, jonne oli upotettava täytelevyä.. mukamas suunnitteluvara ja myyjä oli kokenut myyjä, jota ei sitten saaneet kiinni puhelimitse eikä sähköpostitse. Hyvityksiä kyseltyään he eivät saaneet mitään, vaikka osa kamoista tuli (allas, patteri jne.) tipoittain ja erilliskuljetuksilla tms.Siitä paikasta on turha yrittää korvauksia. Varmasti eivät maksa. Vaikka monesti pienellä panostuksella saisi asiakkaan tyytyväiseksi. Kyllä jokainen voi tehdä virheitä, ne vaan pitää rehdisti myöntää ja kysyä suoraan miten asia voitaisiin kohtuudella korvata/korjata. tuttavillasi on lain mukaan oikeus vaatia korjaamaan tehty virhe. Ei tarvitse hyväksyä virheellistä työtä. Jos myyjä ei korjaa, on korvattava!
- tästä firmasta?
www.keittiomaailma.com ???
- Juuri se
Kyllä
- sen
sanoit, näyttää samalta.
- ei ikinä enää
Muista myyjistä en itse pysty sanomaan negatiivisia kommentteja, mutta kauppiaasta kyllä!Häntä ei saa ikinä kiinni, varsinkin jos kyse on reklamaatioista.Muut myyjät yrittävät selvittää asioita parhaansa mukaan ja vievät soittopyyntöjä kauppiaalle,mutta kauppias ei ikinä soita takaisin.Todella surkeaa palvelua!!
- Niin ja
Toiselle niistä mies omistajalle ei voi edes jättää soittopyyntöjä ja sähköposteihin hän ei vastaa.
Jos hän ottaa yhteyttä, niin ehkä joku asiaskaspalvelija soittaa hänen puolestaan, joka ei sitten osaa vastata kysymyksiimme.. koska eihän ole sitä kauppaa tehnyt.
Puuttuu tilaustavaroita, joista on sovittu ja ei löydykään mistään niistä kirjausta... jne. - juupa juu
Mikä tanssien tulee se varjolla liitäen menee...
- ent.myyjä
juupa juu kirjoitti:
Mikä tanssien tulee se varjolla liitäen menee...
olipa osuvasti lohkastu....sait mut ainakin nauramaan ääneen!!!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207