Miten iskeä viehättävä?

napoMartyr

Niin siis... Olen ihastunut hyvin viehättävään rapu naiseen, mutta olen sellaista kuullut, että
mieli ailahtaa? Ja väärinkäsityksistä kova kolhu?

12

3109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LittleRedRidingHood

      RAPU

      Olet symppis ja ymmärrät toistenkin ongelmia.
      Sinua on naurettavan helppo käyttää hyväkseen ja sinulle nauretaan takanapäin - aina.
      Ensimmäiset sanat jotka Rapu oppii ovat: "Minä olen äiti".
      Tätä hokevat niin pikkupojat kuin tytötkin.
      Lykkäät aina kaikki asiat huomiseen, jonka takia sinusta ei ikinä tule yhtään mitään.
      Suurin osa sosiaaliavusta nauttivista on Rapuja.
      Itket paljon ja äänekkäästi, joka huvittaa suunnattomasti muita.
      Sinulla on naurettava tarve yrittää kahlita kaikki läheisesi yhdeksi §#@$& nipuksi, jota yrität johtaa sairaalloisen mustasukkaisen mielesi avulla.
      Maailmassa tälläkin hetkellä miljoonia ihmisiä rukoilee, ettei kukaan Rapu rakastuisi heihin.

      Onnenkapine: Siveysvyö puolisolle
      Onnennumero: Siveysvyön lukon numero
      Onnenväri: Kaikki paitsi keitetyn ravun punainen
      Motto: "Et mene minnekään! Missä sä olet? Milloin tulet? Tää muistetaan"
      Auto: Matkailuauto koko perheelle

      Ei millään pahalla!

      • rapuN_

        Tuossa nyt ei juuri mikään pitänyt paikkaansa, ei ainakaan minun kohdalla. No huumori riittää tällaisiinkin ylilyönteihin :D

        Hei ja tää on alkup.kirjoittajalle- jos oot pongannut tään upean rapunaisen niin ONNITTELEN!!


      • troper-

        Voi sinua pikkuista, eikö rapu huolinut?
        Voih ressua, kyllä se kultapieni siitä ajan kanssa. Et vain ollut tarpeeksi hyvä.


      • kakkssonen

        Hih! Nauroin ääneen viestillesi! Hyvä nauraa - olen itse rapuun ihastunut kaksonen:-)

        Nuo ravut vaan nähtävästi nyt loukkaantuivat.. Mutta niin ne kuulemma helposti tekee?


    • timanttimies

      nii ei tuu perinteistä takaa-ajoa

    • Liliankukka

      Tarvitset tosi vahvan itsetunnon ja jos nyt vähänkin epäilet, harkitse kunnolla. Sillä hyvä elämä yksin on parempi ainakin minulla kuin 2 vuoden rapumiehen kanssa suhteessa, sillä kirkkain silmin hän valehteli, toi ruusuja ja näytteli, kunnes olin koukussa ja myöntävästi vastannut kosintaansa, mikä hänelle ei merkinnyt yhtikäs mitään. Onneksi olen vahvalla itsetunnolla varustettu ja tykkään, etten menettänyt mitään, vaan kasvoin entistä vahvemmaksi.
      Jostain kumman syystä olen jo jakanut elämääni kahden rapumiehen kanssa vilpittömästi ja kumpikin on raaásti pettänyt. Että se siitä. Omalla vastuulla. Ehkä koskee myös rapunaista, jota epäilet.

    • minäkin Rapu

      Joo...kiva että on taas rapua mollattu niin että oksat pois!

      Minä olen rapunainen ja todellakin ylpeä siitä. rapu on HANKALA mutta kuitenkin niin helppo tajuinen. Välillä mennään luoteen kanssa äärilaidasta toiseen ja vauhdikkaasti.

      Mieheni osaisi kertoa varmasti paremmin tämänkin asian miten hän on minun kanssani oppinut elämään ja miten minä hänen kanssaan...

      Mutta, rapu naista EI PYSTY ISKEMÄÄN. Hän mittaa sinut hyvinkin tarkasti ja päättää sitten itse miten sinun hänen suhteensa käy. Jos pääset tasolla ylöspäin ja mahdollisesti pidemmällekin ;rakkauteen asti on sinulla edessäsi taivas. Rapu nainen huolehtii ja hoivaa, haluaa sinun tuntevan itsesi kuninkaaksi. Huolehtii perheen ja lapset ja sinut. Saat niin paljon enemmän kuin muiden merkkien naisten kanssa, että rapunaisen räiskyvän luonteen kestää.

      Ikinä sinulla ei ainekaan tule olemaan tylsää elämässäsi sen jälkeen ( niin kuin mieheni minulle kertoi) aina sattuu ja tapahtuu , positiivisessa mielessä.

      Jos siis voitat rapunaisen luottamuksen ja pääset hänen kanssaan eteenpäin, olet jo voittanut enemmän kuin uskoit saavasi =)

      Onnea yritykselle.

      Unohda tökeröt iskurepliikit ja nauti vain ravun seurasta

      • kakkssonen

        Ihana oot! Hellyyttäni nauroin sulle:-)

        Ootte kaikki rapuset ihastuttavia!

        Itse taistelen tuolla alimmalla tasolla ravun huomiosta. Ehkä yhden levelin olen päässyt ylenemään, mutta sielläpä taidan pysyä, sillä tällä ihastuttavalla rapu-naisella on jo yksi ukko kotona...

        Ellei se rapu sitten hae sitä pientä seikkailua kanssani?;-)))

        Ovatko ravut uskollisia?


    • Rapu

      No minä olen rapu, nainen, joten osaisin ehkä neuvoa :)

      On totta, että ravut ovat (kieltämättä) mielellään hyviä äitejä ja perhe etusijalla.
      Kukaan tuntemani rapu (minä mukaan lukien) ei ole tietääkseni pettänyt. Joten ravut ovat uskollisia.

      Iskeminen voisi tapahtua kysymällä kahville. Ole toki kohtelias. Ravut pitävät myös kohteliaisuuksista, joten kannattaa kehua. Ei liikaa, muuten mieleisesi nainen voi tuntea itsesi vähän vaivautuneeksi.

    • 13+4

      olen rapu nainen :) ja en yhtään sitä millaiseksi minua on täällä kuvailtu :)

      kokeile , eri persoonia löytyy, ei siinä ole sillon merkillä väliä!

    • dachef

      Voi sua raukka parkaa.. Rapuun kun kerran retkahtaa niin siltä tieltä ei mihinkään lähdetäkkään enään :''D Totta tosiaan, varaudu mielialan vaihteluihin ja vuoristorataan. Välillä nauretaan ja iloitaan pienistäkin asioista mutta parin tunnin päästä ollaankin jo ihan maassa surun murtamina.

      Sitä en kyllä tajua mitä te hölisette siitä ett KAIKKI ravut olisivat jotenkin äidillisiä tms. Terveisin lähestulkoon työnarkomaani rapu.

    • rapunze

      aivan mahdottoman oikukas,naisena ainakin, tein mitä vain
      mikäään ei kelvaanut, ajatuksia olis pitänyt pystyä lukemaan.
      Mies rapuja en tunnekaan. Mutta kyllä tämä Rapu-nainen
      oli varmasti ensimmäinen ja viimeinen sitä lajia.
      Voi herranjumala niitä oikkuja ja mielialan vaihteluita.Kohtelin
      hyvin, kannoin ruusuja, hieroin jalkoja, selkää,hartioita Kokkasin ruokaa..Mikään ei
      riittänyt. Tän motto oli, Minä en soita,minulle soitetaan. Hyvä kun eroon pääsin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      67
      1390
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1072
    3. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      35
      944
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      54
      933
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      105
      855
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      57
      799
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      794
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      711
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      700
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      693
    Aihe