SHERIFFILLE!

Odotan nyt sinulta ...

selvitystä, miksi poistit aloitteen: "Suomalaiset ovat liian lihavia!".

18

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistaakki

      Jos ei mitään järkevämpää jutunjuurta keksi niin sai sen tasan tarkkaa poistaakki!URPO! Täs maailmas on kato ihan todellisiaki ongelmia joillaki ihmisillä..siin ei paljo läskit paina!

      • ON todellinen

        ongelma omassa yhteiskunnassamme ja globaalisti! Minusta se oli hyvin järkevä aloitus verraten moneen muuhun palstan aloitteeseen.


    • PoliisiKonstaapeli

      Kyseinen aihe ei liity erityisesti Poriin ja Porin asioihin. Se kait kuuluisi terveyspalstalle..?

      • hyvä ja perusteltu syy ...

        aloituksen poistoon. Täällä on kymmeniä muita aloitteita, jotka eivät myöskään liity periaatteessa palstan varsinaisen aiheen alle mitenkään. Luultavasti poisto tapahtui siksi, koska ihmiset eivät vain yksinkertaisesti kestä totuutta!


    • Nadan

      Siksi varmasti, koska aihe ei liity porin asioihin mitenkään. Sille on olemassa sopivampi palsta (löytyy ihan suoraan keskustelu-->terveys-->lihavuus)
      Palstalla sattaa olla muitakin viestejä, jotka eivät tänne kuulu, mutta ehkä niille ei ole osuvampaakaan palstaa?
      Ja varmasti tämä "ilmoita asiottamasta viestistä"-nappula voisi olla kätevä. Sheriffi ei millään ehdi lukemaan näinkin vilkkaan palstan jokaista viestiä.

      • ollut ...

        ASIATON, vaan hyvinkin täyttä asiaa. Ajankohtaista. Ymmärrän kyllä, jos asiattomat viestit poistetaan, kuitenkaan nyt ei ollut kyse sellaisesta.


      • liikenne ole, etteikö

        aloituksia kerkeä lukemaan. Mitä virkaa sheriffillä silloin ylipäätään palstalla on, jos vain ilmoitusten perusteella (jos jonkin vartalolle ei kyseinen aihe sovi)aloitteita poistellaan?


      • Nadan
        liikenne ole, etteikö kirjoitti:

        aloituksia kerkeä lukemaan. Mitä virkaa sheriffillä silloin ylipäätään palstalla on, jos vain ilmoitusten perusteella (jos jonkin vartalolle ei kyseinen aihe sovi)aloitteita poistellaan?

        Ei sovi vartalolle? Mielestäni kirjoitin juuri, että aiheelle on OMA palstansa, eli miksi se pitää tänne kirjoittaa.
        "ilmoita asiattomasta viestistä" nappulaa voi käyttää myös, jos jokin aihe ei sovi palstalle tai sille on parempi palsta olemassa. (viitateen viestiin jossa aloittaja valitti siitä, että täällä on muitakin viestejä jotka eivät liity poriin)


      • aihepiirin alle
        Nadan kirjoitti:

        Ei sovi vartalolle? Mielestäni kirjoitin juuri, että aiheelle on OMA palstansa, eli miksi se pitää tänne kirjoittaa.
        "ilmoita asiattomasta viestistä" nappulaa voi käyttää myös, jos jokin aihe ei sovi palstalle tai sille on parempi palsta olemassa. (viitateen viestiin jossa aloittaja valitti siitä, että täällä on muitakin viestejä jotka eivät liity poriin)

        mahtuvia, asiattomia viestejä ( mm. rasistiset aloitteet) saavat olla ihan rauhassa, kenenkään niitä poistamatta. Miksi? Eikö se loukkaa kenenkään oikeuksia, yksityisyyttä?

        Lihavuus on yleismaailmallinen ongelma, josta pitää puhua ja sen eteen on tehtävä töitä, jotta kansamme/maailma tulisi elinvoimaisemmaksi ... terveemmäksi.


      • jebs
        aihepiirin alle kirjoitti:

        mahtuvia, asiattomia viestejä ( mm. rasistiset aloitteet) saavat olla ihan rauhassa, kenenkään niitä poistamatta. Miksi? Eikö se loukkaa kenenkään oikeuksia, yksityisyyttä?

        Lihavuus on yleismaailmallinen ongelma, josta pitää puhua ja sen eteen on tehtävä töitä, jotta kansamme/maailma tulisi elinvoimaisemmaksi ... terveemmäksi.

        Ehkäpä kukaan ei ole viitsinyt nähdä vaivaa ja valittaa niistä viesteistä?


      • perin oudolta
        jebs kirjoitti:

        Ehkäpä kukaan ei ole viitsinyt nähdä vaivaa ja valittaa niistä viesteistä?

        toiminnalta. No, joskus ihmisten logiikka toimii eri tavoin. Toisaalta se myös kertoo paljon ihmisestä/ihmisistä ja heidän henkisestä kypsyydestään ja kapasiteetistaan.


    • Nadan

      Vielä sen verran, että myös ylläpito poistelee viestejä, joten aina ei kannata olla varma siitä, että näinkin kamalia tekoja tekee vain sheriffi.

      • pitäisi tehdä

        poiston myötä (jos asiallinen) siirto toiselle palstalle, johon se paremmin kuuluisi. Ja ilmoitus perään, mihin kategoriaan siirto tehty. On sinänsä törkeää, että hyvät ja asialliset aloitteet poistetaan kartalta noin vain.


      • sitten
        pitäisi tehdä kirjoitti:

        poiston myötä (jos asiallinen) siirto toiselle palstalle, johon se paremmin kuuluisi. Ja ilmoitus perään, mihin kategoriaan siirto tehty. On sinänsä törkeää, että hyvät ja asialliset aloitteet poistetaan kartalta noin vain.

        aloittaja voisi heti ohjata viestinsä oikealla palstalle.


      • näinkin.
        sitten kirjoitti:

        aloittaja voisi heti ohjata viestinsä oikealla palstalle.

        Toisaalta vastuu ja ohjaus oikeaan "suuntaan" olisi hyvä jakaa. Yhteistyö ja avunanto ... you know? :)


    • Viestisi ei liittynyt mitenkään Poriin. Viestissä ei mainittu porilaisia ym. vaan puhuttiin yleisesti suomalaisista. Viestisi kuuluisi paljon paremmin esimerkiksi terveys-osioon.

      • olisi ollut

        ... :"Porilaiset liian lihavia!", olisiko se saanut jäädä palstalle?


      • totta..

        Kyllä täällä paljon muutakin paskaa on minkä vois poistaa mikä ei todellakaan liity porilaisiin...Tsekkaas kuule vähän tarkemmin mitä poistat...Poistat kyllä yleensä sellaisia mitä ei pitäisi....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe