Mitkä vanteet käy autoon Toyota Corolla 1,6 SE Liftback vm-90?
Rekisteriotteessa lukee: 175/70R13, 155R13. Jako Toyotan vanteissa käsittääkseni on 4x100? Mitä tarkoittaa vanteen koossa ET? Mikä ET on oltava autossani ja mikä on keskireijän koko?
Kuinka suuret renkaat saan autoon laittaa ilman muutoskatsastusta?
Mitkä vanteet käy Corolla liftback SE -90?
5
1339
Vastaukset
- E.T.
ET meinaa vanteen kiinnityskohdan etäisyyttä vanteet keskilinjasta... Mitä pienempi et sitä ulompana rengas on pyöräkotelossa... Todella pienien ET lukujen ja leveiden renkaiden kanssa voi tulla ongelmaksi se että rengas tulee pyöränkaaren ulkopuolelle. En osaa sanoa toyotan vanteista mutta yleensä et pyörii normivanteissa 38-48.
- jotain...
Pulttijako on 4x100.
Keskireikä 54,1
off set 38
Rengasleveyden muutoksesta ja vanteiden suurentamisesta ei ole itellä niin varmaa tietoa että uskaltaisin sanoa, mutta aken sivuilta varmaan löytyy tarkkaa tieto. Ja rengasliikkeestä kyllä osaavat ainakin neuvoa kertoa. - vazman
Vannekokoa saa kasvattaa 1 tuuman alkuperäisestä rek.otteeseen merkitystä rengaskoosta ilman tarvetta muutoskatsastukseen..Esim 14" vanteelle rengas 175/65R14 tai 185/60R14, 15" vanteelle 185/55R15 tai 195/50R15...
- renkaat
ohjaus kevenee , mukavampi ajettava , menee suoraan eli ei hae urissa , kuluttaa 10% vähemmän polttoainetta , hiljaisemmat jne
t: 1.6 fxi 1991 - vazman
renkaat kirjoitti:
ohjaus kevenee , mukavampi ajettava , menee suoraan eli ei hae urissa , kuluttaa 10% vähemmän polttoainetta , hiljaisemmat jne
t: 1.6 fxi 1991Tuo se vasta hurja koko onkin...Mahdoit tarkottaa kenties 13"..Mutta siitäkin suosittelen ennemmin 175/70R13 rengasta.Paljon vakaampi kuin 155R13.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241